Search Results
Search results 141-160 of 569.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 444.462.000] Powersmurf [DOG] vs. Czar Atlas (A: 26.180.000, V: 418.282.000)
smurf - - Hall of Fame
PostFF een kleintje.. Post nooit meer wat De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ________________________________________________ Interceptor 25.000 _________________________________________ Verdediger Czar Atlas ________________________________________________ Klein vrachtschip 677 Groot vrachtschip 2.109 Licht gevechtsschip 645 Zwaar gevechtsschip 152 Kruiser 14 Slagschip 1.206 Recycler 406 Spionagesonde 100 Zonne-en…
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostIk ben errrr.. Aah Kami? Laat ze lekker zeuren op elkaar is leuk
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostNee nu ik weer eens een keertje Piraatje?
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostMaar nu ben ik er derwe.. En kami ook?
-
inlog event
Post@Lord @Hysteria @Kamikaze jullie zijn de bazen hier roggel is wat
-
Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Haha simpele geest die Vogel.. Hap hap hap echt een Turc ( mag het zo wel kami? ) ” die vogel kijkt teveel naar jou , jij bent toch een een huillie bakkie , nr 1 hit , nr 1 plek ,..... ot : hansje je bent met de verkeerde vogel bezig ! ” Haha zegt de meest gecrashte persoon op .nl
-
Quote from Piraat: “Quote from Vogel: “wat is hier een slechte verliezer aan dan... Ik verlies 17k kv van de 1.2m whoohoo.. verlies der vaak zat met Zwarte gaten... Daarbij vliegt hij 100 stelsels over dus tis geen 33 maar max 22.. lig ik niet wakker van.. Daarnaast is ie al een aantal vol gebouwde manen kwijt geraakt... ” niet zo bijten !!! dat staat je niet (mag wel tegen smurf) whaha geweldig dit toch ” Haha simpele geest die Vogel.. Hap hap hap echt een Turc ( mag het zo wel kami? )
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostJa hier bent ik kami?
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostZowaar ben ik er Nou kom op verslaafde isidi
-
Zwak xD [TOT: 787.407.000] Powersmurf [DOG] vs. Viceregent Matter [HOME] (A: 0, V: 787.407.000)
smurf - - Hall of Fame
PostOke ik heb eindelijk een nieuw doel in Spica! @StewieGriffin en ik hebben besloten er mag geen turtle in spica zitten met meer dan 1 miljard in militair. Nou er zijn er 7 die daar boven zitten vanaf 1.5 milj tot 4,3 milj.. Deze stond bovenaan met 4,3 milj en heeft vandaag van mij 12.000 rips over de vloer gehad verdeeld over 25 waves.. Morgen krijgt die nog op zijn laatste 2 planeten 6x500 rips per planeet.. Dan zit hij van 4,3 milj denk ik op ong nog 750 mil in militair.. Altijd leuk een def/pu…
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostNee weer ik want verveel me.. @pitbull Zie hierboven jij stopt toch in spica.. Maatje kami zoekt een accountje die van jou voldoet aan zijn wensen Kami?
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostIk ben er.. @INSIDIOUS nee daar zit niet zo veel meer op alleen maar v Nou bij deze insi?
-
inlog event
PostHoi allemaal.. Ik merk echt in de wandelgangen dat het weer eens tijd wordt voor een inlog event.. Een goede.. gewoon 1 met opdrachten waar je leuke items mee kan winnen. Die zijn al lang niet meer geweest. Gewoon moeilijk opdrachten.. zoals verstuur 1 spio en win 1.500.000 dm bijvoorbeeld.. Of verstuur 10.000 gs en win alle 3 de klasses om gratis te switchen..
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostJa ik ben er wel Piraatje kom online dan werken doe je nooit
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostNope.. Kom spica allemaal ik mis targets.. Kami? kan wel ff accountje fixen voor je
-
[TOT: 12.805.706.000] Marshal Ceti [SCREAM] vs. Volkanyy [MAGNETAR] (A: 46.080.000, V: 12.759.626.000)
smurf - - Hall of Fame
PostKlopt het nou echt dat er in Wezen al 1 rond vliegt met 250k reapers xD? Keal dat is een rijke tata @Piraat kan een maatje van jou zijn centjes bom
-
Wie reageert er na jou?
smurf - - Thuisplaneet
PostJa ik ben er! Kami?