Search Results
Search results 21-40 of 154.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 730.402.500] Barcode [Playbook] & Gambit [Playbook] vs. Senator Zannay (A: 0, D: 730.402.500)
Postgambit had wat ripjes gevonden achter een defje, waren er op het moment van de spot 17 maar met alleen zijn rips was het wankel omdat ie er niet zoveel heeft dus heeft ie even de mijne geleend leuk detail dat de rips met 5 omhoog gingen voor de impact dus extra winst woop gezellig geknikkert On 03-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 845 _________________________________________ Attacker Gambi…
-
Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)
Posten die def is ook helemaal naar de knoppen, nog wat 1 miljard over ofzo ? turtles ... turtles everywhere ... FOR HONORPOINTS AND GLORY
-
waarschijnlijk niet gepost omdat ie losses had op het einde van de rit ? kan ik me wel inkomen namelijk want ik zou em ook niet posten tenzij het gewoon een main pain is waar het op voorhand geweten was. gl@rb both, lekker aant rellen die wolverine
-
ik neem aan dat jij het puin hebt, convertor ziet er idd niet uit maar is duidelijk genoeg je hebt( enkel in de convertor aangegeven dat defender puin heeft en niet jij... glarb leviathan
-
oh was die weer even een uurtje uit vm fzo ? snel terug erin gevlucht natuurlijk want je moet de spg way of life eren ... meer leden in vm dan uit vm is the perfect way to go lex gl@rb
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
Postspg dacht ook eens wat te proberen noobjes moeten gewoon lekker met krijt gaan tekenen en niet proberen iets te doen ingame On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker postduif [SpG] ________________________________________________ Deathstar 3 _________________________________________ Defender plopkoek [NBAM] ________________________________________________ Espionage Probe 70 _________________________________________ Defender barcode [NBAM] ______________________________…
-
[TOT: 30.625.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 625.000)
Postspg dacht ook eens wat te proberen noobjes moeten gewoon lekker met krijt gaan tekenen en niet proberen iets te doen ingame On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker postduif [SpG] ________________________________________________ Deathstar 3 _________________________________________ Defender plopkoek [NBAM] ________________________________________________ Espionage Probe 70 _________________________________________ Defender barcode [NBAM] ______________________________…
-
[TOT: 31.626.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 1.626.000)
Postspg dacht ook eens wat te proberen noobjes moeten gewoon lekker met krijt gaan tekenen en niet proberen iets te doen ingame On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker postduif [SpG] ________________________________________________ Deathstar 3 _________________________________________ Defender plopkoek [NBAM] ________________________________________________ Espionage Probe 71 _________________________________________ Defender barcode [NBAM] ______________________________…
-
[TOT: 33.252.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 3.252.000)
Postspg dacht ook eens wat te proberen noobjes moeten gewoon lekker met krijt gaan tekenen en niet proberen iets te doen ingame On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker postduif [SpG] ________________________________________________ Deathstar 3 _________________________________________ Defender plopkoek [NBAM] ________________________________________________ Espionage Probe 73 _________________________________________ Defender barcode [NBAM] ______________________________…
-
[TOT: 31.877.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 1.877.000)
Postspg dacht ook eens wat te proberen noobjes moeten gewoon lekker met krijt gaan tekenen en niet proberen iets te doen ingame On 25-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker postduif [SpG] ________________________________________________ Deathstar 3 _________________________________________ Defender plopkoek [NBAM] ________________________________________________ Espionage Probe 75 _________________________________________ Defender barcode [NBAM] ______________________________…
-
vond weer even 4 ripjes dus maar even overgevlogen On 24-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 800 _________________________________________ Defender Senator Zannay ________________________________________________ Large Cargo 250 Light Fighter 100 Heavy Fighter 100 Battleship 10 Solar Satellite 150 Destroyer 20 Deathstar 4 Rocket Launcher 72.000 Light Laser 8.100 Heavy Laser 2.896 Gauss Cannon …
-
daar gaat weer een noobje dat dacht ' dat ligt veilig achter men defje ' verkeeeeeeerd gedacht gl@rb in non turtle stuff
-
Quote from L3XX666: “@barcodeplayer , het puin staat bij de aanval van indepence, had het allemaal in 1 keer opgehaald , zal het nog eventjes hierbij zetten ” daar staat het puin ook alsof de aanvallende partij het heeft opgehaald, je hebt het linkje in het verkeerde vakje gezet al mijn naps zijn naps tot ze op een allygenootje vliegen bro's be4 ho's principe
-
eigen schuld, als de 1 er al wordt gesloopt in een ninja vliegt de ander toch niet meer door zeker ? maar dat deed ie wel achja is een lekkere uni, heb je zo weer terug hf spending lexx als je puintjes hebt btw wel even aanpassen in convertor want nu ziet het er in beide hitjes uit alsof je verlies hebt
-
Abremsev
PostQuote from Abremsev: “Avond! Voor de vele die mij nog niet kennen, in-game ben ik bekend als Abremsev, daar buiten werkt Paul beter. 24 jaar, werkend als project ontwikkelaar en start-up manager in Dubai. In de uurtjes buiten werk en Ogame ben ik vaak met vrienden uit eten, drankjes doen en genieten van het leven hier in de woestijn. Ergens in een ver verleden Ogame gespeeld in Uni 3. Sinds begin 2019 weer begonnen met het spelen van Ogame in Hyperion, en nu ook in Izar. Ik zal als de komende ti…
-
aanvalsblokkade
barcodeplayer - - Spel
PostQuote from Hysteria: “Quote from JazztheJack: “weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening.. ” De maankans aktie is een dag verlengt. Alle vloten zijn terug geroepen..stel jij moet werken of wat dan ook en je hebt je vloot gesaved tot morgen. Je bent in de veronderstelling dat je vloot veilig is. Je logt morgen in en...oeps je vloot is weg terwijl jij netjes hebt gesaved... ” stel je hebt net een maan geknald, je hebt 15 rips verloren en de save was op…
-
~HT @27-07-'19 ~8:45 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. net aan de laagste nieuwe solo top 10 i guess had @Sempi beloofd nog een hitje te gaan posten dus bij deze ook maar 1tje gemaakt zag deze gisteren al liggen maar toen had ik er nog geen deut aanwezig, toen lagen er ook nog genoeg gs bij en was er minder defense, opt gemak ripjes overgevlogen naar nabije planeet met deut erin. vandaag gekeken ' hmmh 5 k gr l en 200 pk extra en gs zijn bijna weg ... ' maar het is een turtle en tu…
-
Quote from Sempi: “Jep, accountje is nog steeds in de lucht. Kom af en toe eens een kijkje nemen. Ghehe, klopt! Weinig tijd, dus zit prima in vmode tot ik weer tijd heb. Laatste tijd steeds minder. Toch even een slagje posten op het forum zodat ik niet vergeten word ” ik zal je voorbeeld volgen en nog eens een slagje posten weldra af en toe eens uit vm komen om je gs te spenderen btw zodat ik je kan proberen te slopen terwijl je met je ogen knippert ?
-
dat account van je leeft nog ? wanneer kom je eens uit vm want ... je bent voor men eerste account begonnen in december al en je hebt nog steeds maar 2.5 mil punten door 99.9 % vm ...