Search Results
Search results 61-80 of 154.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik kwam naar gemini na de opkuis van zag en ik zei RELLEEEEEN... Nu ik vind het aardig goed lukken met het rellen Gl@rb paragon
-
nou deze is best chill eigenlijk eerder vandaag kwam fire rain nog eens uit vm ... gambit had hem gespot maar had niet gevlogen op hem. gewoon namiddagje af en toe act gechecked en zag alleen act op de hp gambit even gevraagd ' waar was je spot? ik launch gewoon puur speedvloot ' 7 minuten later mooi rapportje in mijn inbox On 04-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Cruiser 200.000 Battleship 200.000 Ba…
-
Dreigen? Was een feit hoor... Ipr is nergens goed voor... Dan vloot afkopen en uit de hoogte doen zodra je erachter komt dat ik het ninja? Nu als je wilt ipr ik gewoon terug hoor... Zak je wel 2 Mil punten omdat je teveel Def hebt np Gewoon niet meer op je Def vertrouwen en all good?
-
Was weer een leuk hitje heren... Ik switch naar gemini en het is vliegen schieten all over precies was weer leuk alleen is het pijnlijk te zien hoe weinig mijn aandeel in de kracht is atm.. Iets om aan te werken Dutch gl@rb of gl i rl gooz, niet saven tijdperk is voorbij in gemini zelfs voor jou
-
Quote from barcodeplayer: “ thanks voor puin aan huis i guess ? leuk weetje, terwijl ik op hem vloog had hij geen 11 rips, eveneens geen nietjes ... dat was me een snelle werfque dus ik gok dat de rips straks nog wel zullen volgen op het forum ” zoals ik al zei had ik al zo een vermoeden dat de 11 ripjes die hij launchte op mij niet lang gingen uitblijven dit gespot in een verre melkweg. Beetje zuur dat 2 rakjes overleven maar er lag toch maar 1.5 mil aan gs achter dus boeie rip canibalisme On 0…
-
[TOT: 557.767.000] predator [Playbook] vs. Geologist Polaris [VVV] (A: 87.960.000, D: 469.807.000)
Postschattig hitje, mss volgende keer mijn bootjes ff lenen voor dit soort geweld ? leuk winstje alsnog tho hf spending
-
nou weet niet echt waar dit onder valt was op zen gsjes achter zijn def aan het vliegen ( 80 mil gsjes ) met men ripjes ik kijk eventjes niet zie ik dat ik ipr's onderweg heb en 11 rips van hem ... even duidelijk gemaakt dat ie niet moet ipr'en iets later vliegt ie met nietjes op me hmmh vreemd? ach zal wel, gewoon men vlootje er ruim voor tijd gelegd thanks voor puin aan huis i guess ? leuk weetje, terwijl ik op hem vloog had hij geen 11 rips, eveneens geen nietjes ... dat was me een snelle wer…
-
uurtje voor impact ... val in slaap uurtje na impact wordt wakker tegen 500 berichten in de groep en 7 keer een @je ... achja al met al een leuk eerste hofje van mijn kant in mijn overgang naar actief gemini vs passief afgelopen tijd. was leuk vliegen luitjes leuk ripje gehangen op 2 seconden terwijl ik niet eens wist wie ik allemaal moest uitnodigen demon top dat je doorgaat, gl@rb gozer
-
On 01-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Light Fighter 100.000 Cruiser 15.000 Battleship 15.000 _________________________________________ Defender wessel [ESA] ________________________________________________ Large Cargo 167 Solar Satellite 766 Deathstar 4 Rocket Launcher 31.400 Light Laser 6.500 Heavy Laser 200 Gauss Cannon 100 Ion Cannon 20 Plasma Turret 100 Small Shield Dome 1 Large Shield Dom…
-
~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. ik ben echt in mijn spam element blijkbaar na vannacht 1 miljard winst te maken, haal ik nu 2 miljard winst en nee @Takeoffben niet bepaald triggered ofzo, ga gewoon geen tijd verdoen aan nutteloze pm met jou, ik sloop je allygenoten gewoon 1 voor 1 winst had beter gekunnen maar ik opteerde voor speedvloot gezien ik niet wist of ie online ging komen en het was nogal ver vliegen On 30-04-2019 --:--:--, the following fleets met in batt…
-
lekker gespot en gevlogen doe er wat leuks me ( kuch fleeten kuch ) alleen jammer dat iemand moet opscheppen met de hit van een ander maarja kleinzerigheid kan ie zelf niets aan doen gok ik rebuild steekt al in de werf
-
i cant stop deze al wat lekkerder On 30-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 25.000 _________________________________________ Defender Palpatine [FSA] ________________________________________________ Small Cargo 8.900 Large Cargo 23.800 Colony Ship 1 Recycler 1 Deathstar 1 Rocket Launcher 818 Light Laser 460 Heavy Laser 140 Gauss Cannon 40 Ion Cannon 40 Plasma Turret 10 Small Shield Do…
-
Lekker hitje... SAW toch, nu heb je alleen zag nog Glarb gooz
-
niet meer voor een ninja moeten opletten voelt wel lekker On 29-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 550 _________________________________________ Defender Senator Zannay ________________________________________________ Large Cargo 250 Light Fighter 1.000 Heavy Fighter 500 Battleship 100 Recycler 10 Bomber 10 Solar Satellite 125 Destroyer 70 Battlecruiser 10 Rocket Launcher 67.500 Light L…
-
deze vind ik wel grappig het account met mijn naam hoffen 1tje laten leven om het verhaal verder te gaan vertellen al met al geluk dat er geen gs achter lagen of dit was een fail geweest inglorious bastards ftw On 29-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 333 _________________________________________ Defender Barcode [iBroW] ________________________________________________ Small Cargo 4…
-
je was wat rommel vergeten weg te sturen dus help ik je wel even met de opruim On 29-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 4.121 Battlecruiser 1.000 _________________________________________ Defender Smoothly [iBroW] ________________________________________________ Large Cargo 2.000 _________________________________________ After the battle ... Attacker ABOUTtoKILL [Playbook] ___________…
-
die rebuild komt er heel zeker blijkbaar goed bezig gooz
-
eerder vandaag kwam @gambit met een leuk vlootje dat achter een defje lag ... wou mijn ripjes even lenen om hierop te gaan aanvallen zo gezegd zo gedaan en lekker ripjes de lucht in gestuurd ... uurtje voor tijd kreeg ik pm van marshal dat ie on was dus ripjes maar weer gepulled en verder gegaan met niets doen. vannacht dacht ik toch om eens te gaan kijken of het er nog lag want wie weet lag hij op het maantje langs de defense en werd het ineens een stuk interessanter om gewoon met wat makeshift…
-
geen probleem voor recjes gooz en wat een winst weer je owned hun in je eentje zowat ?
-
Me farm... MINE Nah lekker gespot en gevlogen met dikke overkill. Haru glarb, denk dat je beetje zwaar weekend hebt