Search Results
Search results 261-280 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostSharp, sharp! Bolder?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostKay komt hierna
-
Quote from Independence: “Quote from Sempi: “Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum. Ja, elk acc zou een merge token moeten krijgen Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een…
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostInvictus, correctus. Buckertttt
-
Quote from Jillian: “Hopelijk zijn de meeste ziektes uit dit script nu; op .us en .org is het niet compleet soepel verlopen in afgelopen half jaar ” Wat waren de problemen daar?
-
Hoe ziet het er uit als ik met 5 accounts in de graveyard terecht kom? Stel, er komt een nieuwe merge en ergens daarna kom ik online. Ik zou dan 5x een token krijgen om naar een ander universum naar keuze te gaan mits ik niet in de top 20 van een uni sta, toch? Als ik wel ergens top 20 sta, dan heb ik die keuze niet en word ik geplaatst in een voorbestemd universum. Kan het ook voorkomen dat ik vanuit een slowspeed uni naar een speeduni ga / moet gaan? En stel, ik kom in een universum terecht.. …
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostIk zelf weer! Heeujj!! Red Dragon? Save this thread