Search Results

Search results 21-40 of 99.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Eerste post van het jaar in Ganimed, en het is een slagje van ome Dune. Het moet niet gekker worden. Wilde eigenlijk wat deut bij een van de slachtoffers van Starfleet ophalen, totdat ik zag dat deze voor aankomst al weer verdwenen was. Blijkbaar was hij al een tijdje goed aan het boeren in die contreien, en ik had een planeetje in de buurt. Op verzoek van mijn initiele slachtoffer dus maar een tikje uitgedeeld met een mooie winst als resultaat. On 08-01-2020 --:--:--, the following fleets met i…

• Opiniepeiling

Dune Empire - - Spel

Quote from davyyyh: “Ik ben mij bewust van het feit dat ik bij de wat irritante spelers hoorde ” Ik houd nog steeds van je hoor Davy Quote from Anuvinda: “Ja ik kan mijn mening moeilijk baseren op gebeurtenissen die nog moeten gebeuren.. ” Je kan het toch minstens proberen? Dat doen veel mainstream media ook, houd het een beetje spannend

• Opiniepeiling

Dune Empire - - Spel

Ik zal eens kort de redenen weergeven waarom ik niet meer bij het team zit en niet meer overweeg om terug te komen; - De onofficiële hiërarchie die ervoor zorgt dat mensen die langer bij het team zitten, of ouder zijn meer te zeggen hebben dan gelijkwaardige teamlers met goede ideeën. Wat er soms voor zorgt dat leuke experimenten of verbeteringen worden afgeschoten of “niet mogen” omdat mensen met dezelfde officiële senioriteit zichzelf belangrijker achtten binnen het team. - Het feit dat GameFo…

• Zo ga je me niet inhalen Shinovu, vet balen :(. Good luck with the rebuild!

• Oeps foutje! Gelukkig was het meeste van de deut al weer weg, maar toch zonde. Je hield me goed in de gaten, dus verdient. Sommige alliantiegenoten zullen wel jaloers zijn dat je ze net voor was

• Hitsugaya Toushiro

Dune Empire - - Ex teamleden

Gatverdamme zeg... Heb je tijd teveel?

• Oude gezichten?

Dune Empire - - Algemeen

Quote from Woutasan: “nee niet zo meteen al ken ik je naam wel goede oude tijd van de mooie strategische spellen hahaha maar dat is vast een ander topic. ” Dune 2000 was een schitterend spel ;). In Ogame heb ik hoofdzakelijk Uni 1, 10 en later nog Gemini gespeeld. Dus we zaten niet echt in dezelfde uni's I guess.

• Oude gezichten?

Dune Empire - - Algemeen

Ik was er wel, maar je kent me (vast) niet.

• Go - Mod - Admin

Dune Empire - - Algemeen

Kan ik ook betalen (in Donkere Materie bijvoorbeeld) om eerder voor zo'n positie te worden overwogen?

• Dune Empire pakt zijn biezen.

Dune Empire - - Archief

Hallo spelers en spelerinnen. Zoals de titel al doet vermoeden, en zoals ik ook al reeds in mijn topic heb aangekondigd, is voor mij het moment gekomen om afscheid te nemen van mijn teamlers positie binnen het ogame.nl-team. Al 6 en een half jaar heb ik mijn uiterste best gedaan jullie te woord te staan, te helpen en een oogje in het zeil gehouden of onze community zich schikte naar de wensen die jullie naar voren brachten. Maar helaas is voor mij het moment gekomen om daar afscheid van te doen.…

• Kerstjingle 2014!

Dune Empire - - Archief

Hallo spelers en spelerinnen! Om de traditie van de afgelopen jaren voort te zetten, werder er al enige tijd geleden plannen gesmeed om weer een kerstjingle te maken. Zodat wij, als ogame-teamlers, de mogelijkheid hebben jullie op een persoonlijke manier de beste wensen te geven. En ook dit jaar is het ons weer gelukt vele teamlers te motiveren mee te doen aan deze traditie. Graag zou ik Elfenfan willen bedanken voor het samenstellen van de jingle en het voortouw nemen van de organisatorische ka…

• Weer twee aankondigen vanuit het GF front! Datum: 12 November Tijd: Van 11:00 tot 23:00 (Server tijd) Wat: 20% extra Donkere Materie Datum: 13 en 14 November Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (Server tijd) Wat: 25% korting op het halveren en afmaken van productie van gebouwen, in de werf en onderzoek.

• Op de Facebook van Ogame: Quote: “ OGame is… The three most original slogans will be rewarded tomorrow with 30,000 Dark Matter at around 16:00 CET. ” Wat vertaald naar: Ogame is... De drie meest originele slogans zullen worden beloond met 30.000 Donkere Materie. Uiterlijke inleverdatum is morgen 16.00u. (11 November)

• Rey Nemaattori

Dune Empire - - Ex teamleden

GEFELICITEERD REYREY!

• Exodus universa

Dune Empire - - Archief

Beste spelers en spelerinnen, Zojuist zijn alle oude universa van voor de merge gearchiveerd. Wanneer je op zoek bent naar oude glorie van de universa voor de merge, Barym and Draco incluis, zul je onderaan het forum een nieuw archief vinden onder het archief van de vorige merge. Hierin staan alle posts die betrekking hebben op de universa voor de merge netjes gearchiveerd. >Hier< nog een linkje om je er makkelijk naartoe te brengen. Met vriendelijke groeten, Het admin-team.

• Wisseling van de smod-wacht.

Dune Empire - - Archief

Beste spelers en spelerinnen, Graag wil ik jullie mededelen dat het groene stokje weder is overgedragen. Enige tijd geleden heeft Potentiel00s aangegeven dat hij binnen niet afzienbare tijd afstand wilde gaan doen van zijn taken en verantwoordelijkheden als smod. Dat hield natuurlijk in dat de zoektocht naar een geschikte opvolger werd gestart! Na enig wikken en wegen, en veel intern overleg was er uiteindelijk voor ons een kandidaat die we graag als super in ons board-team zouden willen zien. D…

• 100ste WW jubileum

Dune Empire - - Archief

Goede dag Ogamers, Al enige tijd wordt er in de RP-Corner van het ogame.nl-forum het Weerwolven spel gespeeld. Al zodanig lang dat het 100ste jubileum er aan zit te komen! Ter gelegenheid van deze speciale versie van het spel willen we graag oude en nieuwe gezichten uitnodigen (weer) een keer mee te spelen. De WW is >hier< te vinden. Wij wensen Emma veel succes bij het hosten van deze WW en de spelers veel plezier! De Admins

• Update 5.6.3

Dune Empire - - Archief

Hallo, Ergens vandaag zal ogame opgepoetst worden met versie 5.6.3 Dit houd in dat de volgende veranderingen zullen plaatsvinden: - Bij het koninkrijk-overzicht zal in plaats van de energie per maan de diameter worden weergegeven. - Een aantal interne links (URL's) zijn aangepast. - De patchnotes zullen nu aangeven wanneer er een nieuwe versie van ogame is uitgerold. - Er zullen meldingen zijn bij de “planeet-verschijning” events. - Deze meldingen zullen nu ook in de rss-feed te vinden zijn. Gro…

• Ogame: 11 jaar festiviteiten!

Dune Empire - - Archief

Lieve spelers en spelerinnen, De komende twee dagen zullen het slotstuk vormen van het ogame-verjaardag's festijn. De komende twee dagen, 12 en 13 oktober, zal er een voortdurende stroom zijn van veilingen bij de veilingmeester. Dat houd in dat er de hele dag lang een veiling per uur zal zijn. Probeer op deze laatste dagen nog lekker wat items goedkoop op de kop te tikken! We hopen dat jullie veel profijt hebben gehad van de 11e verjaardag van Ogame, maar ook dat jullie er plezier van hebben geh…

• Ogame: 11 jaar festiviteiten!

Dune Empire - - Archief

Beste Ogamers, De komende drie dagen (9, 10 en 11 oktober) zal er een erg interessant event plaatsvinden gelijkend aan dat van vorig jaar. Verschijnende planeten! Planeten zullen willekeurig verschijnen in het universum. Jullie zullen deze planeten kunnen raiden om zo items/voorwerpen te kunnen bemachtigen. Deze planeten zullen geen grondstoffen bevatten. Bij het vergaren van deze items moet je denken aan items die je anders via de veiling zou kunnen bemachtigen. Veel zoekplezier!