Search Results
Search results 41-60 of 233.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Een speler die ik niet kende, meteen even gekeken wat hij had liggen, lag dit op zijn maan. Direct gevlogen met dit resultaat: Succes met rebuilden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-10-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller BERT [TSF] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Dutch Rebel ________________________________________________ Klein vrachtschip 26.166 Groot vrachtschip 1.492 Licht…
-
[TOT: 365.422.762.000] WARFARE [Yes] vs. Technocrat Hale 10 (A: 39.652.335.000, V: 325.770.427.000)
PostQuote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “Wel grappig dat je tickets maakt tegen iemand die niet gebanned is geworden voor cheaten, maar ondertussen zit je wel iemand te verdedigen die wel gebanned is voor cheaten... ” Kijk, een volger van DDD die alles slikt als zoete koek en ook nog gelooft Geen enkel ticket gemaakt dus!, Een mening hebben is nog steeds niet dat je gelijk hebt, wel als slaafje van de nummer 1 natuurlijk. Maar we dwalen af... Een nette slag ddd ! Rebuild ze Hale 10 ” Hahah…
-
[TOT: 365.422.762.000] WARFARE [Yes] vs. Technocrat Hale 10 (A: 39.652.335.000, V: 325.770.427.000)
PostQuote from Bolder: “Quote from Ddd: “Gs van subje verdwijnt rest vloot blijft liggen 10min later kom je opeens online apart hoor.Dode uni heerlijk lekker rustig laaste energie weg telaten lopen van ogame. ” Desinteresse, vrachters lagen er ook, maar vergeten de ic ook mee te sturen...Dus eerst lezen voor je comment geeft !! En telkens uitgelogd worden door het team ??????? Weird!! ” Wel grappig dat je tickets maakt tegen iemand die niet gebanned is geworden voor cheaten, maar ondertussen zit je …
-
PostQuote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “Quote from Piraat: “Quote from Ddd: “Quote from Piraat: “iemand d ie merged staat normaal in v-mode de persoon in kwestie gaat even een ticketje maken , niet te hard roepen ik kan aan tonen dat ik toen in v-mode werd gegooid ik geef deze slag 1/10 ” hij is uit vmode gegaan omdat andere mensen is gaan spioneren.Je bedoeld dat dit ook een account is van jou? ” ben jij even debiel als je collega stewie :WS:ik heb een acc daar , mag gerust bekeken worde…
-
PostQuote from Piraat: “Quote from Ddd: “Quote from Piraat: “iemand d ie merged staat normaal in v-mode de persoon in kwestie gaat even een ticketje maken , niet te hard roepen ik kan aan tonen dat ik toen in v-mode werd gegooid ik geef deze slag 1/10 ” hij is uit vmode gegaan omdat andere mensen is gaan spioneren.Je bedoeld dat dit ook een account is van jou? ” ben jij even debiel als je collega stewie ik heb een acc daar , mag gerust bekeken worden hij stond letterlijk niet in v-mode verder even h…
-
PostQuote from Piraat: “iemand d ie merged staat normaal in v-mode de persoon in kwestie gaat even een ticketje maken , niet te hard roepen ik kan aan tonen dat ik toen in v-mode werd gegooid ik geef deze slag 1/10 ” Het kon ook niet anders dan dat jij het weer was hahahaha Prutser! Je wist dat je niet v-modus stond. Je spioneerde mij zelfs nog, waarvoor mijn dank kon meteen DDD bellen.
-
Quote from funkstorung: “Quote from Flappie: “Dankzij Funstorung moet ik mijn fusie af en toe weer aanzetten Maar 't is wel prima. Zie hem over 3 dagen wel weer als hij weer uit het blauw mag ” Je stapt wel erg makkelijk over het feit heen dat jij hier de agressor in deze hele soap bent Quote from Flappie: “Dus je v-hopped 's nachts om paar uurtjes ipr te schieten voor een halve nachtproductie en de satjes en kruipers die er staan dan kun je er beter gewoon om vragen. Kun je tenminste nog ff sla…
-
NINJA [TOT: 5.124.789.500] Flappie [Noun] vs. psykovsky [Sacred] (A: 4.500.000.000, D: 624.789.500)
PostPuin aan huis is altijd wel fijn. Zonde van de rips. Gefeliciteerd met de nr.1 hit . Had niet gedacht dat er hier ooit een Top 10 hit zou gaan vallen.
-
Deze slag posten.. Nog kanslozere getallen dan in nieuwe uni´s gepost wordt. Mooi winstje hoor! Doe zo voort.
-
Quote from Piraat: “agressie hahaha , je komt over joinen overal dat je met dit acc naar iedere unie iedereen ging pakken lekker zip , gwn door gaan ! ” Zijn jij en hij 1 persoon dan? Precies dezelfde grote mond en wanprestaties... Lekkere slag. Heerlijke winst!
-
Quote from Smeagol: “@stewieegriffin, volgens mij heb ik geen poep tegen je geroepen en vraag ik jouw mening NIET. ” Geeft niks joh, ik snap die boze reactie wel. Zoveel geld erin pompen en nog alles kwijt zijn. Dat doet zeer. Stront noob.
-
Quote from Smeagol: “beste Vogel, niks pushing, ik houd van eerlijk spel en heb ingame al tegen zipp verteld dat hij netjes heeft berekend en goed heeft getimed, heb hem gefeliciteerd met de gs echter "helaas" geen reactie van hem mogen ontvangen over een sportieve reactie of goede rebuild of iets dergelijks, helaas. ” Waarom zou die dat nog zeggen. Het is 1 grote comedy show wat je laat zien. Hij zegt toch wel netjes tot volgende keer... Leer deftig saven of zo... zo moeilijk is dat niet...
-
Quote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “Hier is mijn reactie. Kun je mooi die GS die je gekocht had spenderen aan je rebuild. Geen goede rebuild gewenst. Hoop dat je snel opdondert van ogame. ” Dan hoop ik dat jij eerst de weg weet.. ciaoWaardeloze slag, overkill, en een erg grote mond. Succes met rebild piraat ” Jij hebt geen meerwaarde in het spel, post hier dan ook niks op het forum. Donder op naar een bejaarde tehuis. Ga daar de zure oude lul uithangen.
-
Hier is mijn reactie. Kun je mooi die GS die je gekocht had spenderen aan je rebuild. Geen goede rebuild gewenst. Hoop dat je snel opdondert van ogame. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jerry [FBI] ________________________________________________ Interceptor 150.000 Pathfinder 30.000 _________________________________________ Verdediger Casio [S-o-l-o] ________________________________________________ Recycler 1.000 Reaper 20.0…
-
Leuke slag, jammer van die LG's waardoor ik niet meer mee kon. Maar ja alles is toch gelukt. @Pukk, jammer van de vloot. Slordige saves worden vaak op termijn afgestraft. Begrijp het wel de motivatie was ook ver te zoeken. Zelfde probleem bij mij. De zin is weg, enige waarom ik nog speel is het sociale met bepaalde spelers. Iets wat jij volgens mij ook het met IROH, tot de meeste stopte. Dan is de fun snel ver te zoeken in deze pay-to-win, cheat, script troep. Succes irl en met de rebuild mocht …
-
Ik hoorde dat je Lovu nog genoeg moest terug betalen . Mooie slag, jammer van die GS Sweex, die vloot zal je denk ik minder uitmaken. Have fun spending Courage.
-
[TOT: 154.270.826.000] Tom [FBI] vs. Lord Undercover [IROH] (A: 17.311.128.000, V: 136.959.698.000)
PostNice En daar gaat hij dan met zijn grootspraak. Was wel te verwachten met die gaten die hij liet vallen hehe Succes met de rebuild.
-
Quote from Piraat: “Quote from n00b: “Tis geen hof, maar money well spend ” gelukkig mag jij die in het team zit valspelen , dit is fair play of ben je zo dom?Quote from martinus: “lekkere post man, is geen hof idd maar dat wist je al. ruig om ruim een uur voor je het puin komt halen al durft te roepen dat je het puin hebt. Veel plezier met je moment of fame.. nou dr af met die post.. die hoort hier niet in de hall of fame ” waar staat er dat ik puin heb gehaald?Je hebt 399.000 metaal, 480.250 k…
-
Nuts is terug
StewieGriffin - - Spel
PostIk heb geen idee wie je bent, Welkom terug. Misschien is een starters uni eentje zonder levensvormen zodat je weer kan wennen eraan. Aan de andere kant levensvormen is ook best wel interessant . Keuze stress!
-
Flawless. gl rebuild deff De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller BERT [cNp] ________________________________________________ Interceptor 20.000 _________________________________________ Verdediger Knappetroll [OKAY] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.130 Pathfinder 7.932 Raketlanceerder 4.625 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________…