Search Results
Search results 61-80 of 233.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Bellatrix van Detta: “Dat begrijp ik ook wel. Maar wat er nu word gezegd is dat het eigenlijk alleen voor het gemak is dat de verklaring er is. Er word letterlijk gezegd dat dit voor het gemak van jullie is omdat het jullie goed van pas komt als er een oorlogsverklaring is. En dat er alleen wordt aangevallen wanneer daar de zin voor is en dat dat dan gewoon lekker onbeperkt kan. Eigenlijk is de reden van oorlog niets eens een dreiging, maar gewoon het gemak dat de bashing eraf is. Maa…
-
Quote from Piraat: “tot zo ver stewie die even zijn gelul hieruit ipv thuis tegen zen vriend beide leuke slag , jammer hoe genoeg gezeverd hier! ik ga rebuilden , dan weet je dat !! ” Succes met je rebuild.
-
Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “Piraat heeft meerdere pogingen gedaan en gefaald, wij doen 1 poging en het lukt. Simpeler is kun je het niet verwoorden. ” ey blaaskaak als iemand zijn v-mode niet aan klikt is het makkelijk slopen jij hebt gebedeld om niet in v-mode te gaan dagen ook niet gedaan , toen kon durfde je niks dat jij erop zat en ddd zag ik aan de online uren maar uuh zonder dm kon je niet snel rebuilden dus niet te zwaar aan tillen aan di woorden leuke mooie slag , jamm…
-
Quote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespeeld heeft en wat meneer heeft uigespookt. er is gewoon bewijs van dus vooral zijn hielen blijven likken. ” Of ik mijn mond moet houden is niet aan jou.Jou intro is vol lof over je zelf en een grote vuilspuiterij over Piraat. En dat ik niet weet wat er gespeeld heeft ?? echt wel. Cheaten is "not done" dat weet ik, maar kun je dan niet veel meer spelers bannen ?? Het gaat over he…
-
Quote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “We speelde geduldig, maar vandaag was je bizar weinig online en voor de verandering wel uit het blauw gebleven. ” Precies wat ogame is... je zit achter je pc of je zit er niet!!Als je er niet zit kan de grootste noob een vloot slopen, en dat is wat je hebt gedaan, vooral je insinuerend verhaal... triest ! Verder een vette slag. GL@RB al denk dat dat niet gaat gebeuren in NL ” Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespee…
-
merge maart 2023
PostQuote from Hysteria: “Of gewoon geduld hebben. En wat er ook voor merge gedaan word, het is toch altijd verkeerd. De een zal ergens blij mee zijn, de ander niet. ” Stel de merge maar zo lang mogelijk uit. Omdat het niet te doen is om een merge te doen die in balans is helaas.
-
Even solo gegaan om ook maar de solo nr.1 te pakken. @Ddd bedankt voor de naraids. . Normaal zou ik zeggen goede rebuild, maar jij bent toch wel iemand die ik het totaal niet gun. P.s. Insi lacht je wederom keihard uit met dat gepruts van je weer. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Ronyer [ATN] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 912.164 Zwaar gevechtsschip 639.878 Kruiser 17.576 Slagschip 195.…
-
De woorden zijn al gezegd, ronde 2 om nog maar eens extra pijn te geven. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gestopt [F-E-L] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 9.418 Zwaar gevechtsschip 3.728 Kruiser 10.070 Slagschip 101.791 Interceptor 19.650 Bommenwerper 279 Vernietiger 88 Reaper 174 Pathfinder 2.302 _________________________________________ Aanvaller Ronyer [ATN] ____________________________…
-
Zo, hier is hij dan. Onze Piraatje de zogenaamde koning van Uriel is down. Hij kwam Spica illegaal binnen wandelen met 3bill aan vlootpunten en begon stoer te doen. Na een mislukte vlucht op mijn main blies hij uit frustratie maar een maan op waarbij hij 300 sterren riskeerde voor een zielige 200mil winst. Maar goed het viel in zijn voordeel. En maar een grote mond hoe geweldig hij was met zijn overgenomen of gekochte account. Dit motiveerde mij om richting Uriel te komen. Zijn zogezegde hoofd …
-
Beloningen
PostHoi, Vaker krijgen we beloningen bij inloggen. Het zou leuk zijn als we hier ook wel eens een herplaatsingtoken bij zouden krijgen. Zijn meer mensen het hier mee eens?
-
Zag hem opeens zakken ja. Jammer want hij lag dichtbij mij ook maar hij is onder de radar gebleven bij mij. Veel plezier met de winst. Doe mijn best met saven.
-
Het werd niet in dank afgenomen. Reactie was een beetje vreemd... Ook lagere spelers moeten saven. Succes met je maantje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DrunkenMaster [DIE] ________________________________________________ Interceptor 10.000 Klein vrachtschip 18.000 _________________________________________ Verdediger 3de rijk ________________________________________________ Klein vrachtschip 34.722 Groot vrachtschip 4.735 …
-
Even de sterretjes afstoffen en los laten. Wederom succes met de rebuild, tot de volgende keer. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DrunkenMaster [DIE] ________________________________________________ Ster des Doods 1.000 _________________________________________ Verdediger Director Explorer [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 16 Groot vrachtschip 1.392 Licht gevechtsschip 373 Kruiser 29 Re…
-
Quote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “Kijk deze prutser neer gaan met zijn grote mond. Geen skills alles kopen! ” Nee... jij op andermans succes lopen... GL@RB ” Niet zo dom lullen uit de vmodus. Slijm maar door bij die nietsnut.
-
Hahaha! @smurf Kijk deze prutser neer gaan met zijn grote mond. Geen skills alles kopen!
-
merge maart 2023
PostQuote from smurf: “Vraag van mijn kant.. Als je nu in grave zit kan je tijdens de merge periode ook vrij kiezen? Kan nu bijvoorbeeld alleen uni 3 kiezen in NL. ” Beetje vreemd eigenlijk.... Zeker gezien er 3x iemand nr.1 in Spica gemerged werd.... Dus hier klopt dan iets niet.
-
Gisteren al gespot met een expo save. Aangezien ik gewoon nog lag te slapen en geen zin had om veel moeite te doen... Werd vanmorgen wakker en dacht neem eens een kijkje op de lanx, niks zichtbaar nergens act, spio erover en daar lag hij. Gevlogen en opgeruimd. Succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DrunkenMaster [DIE] ________________________________________________ Interceptor 75.000 _______________________…
-
Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Nomaal vind ik het leuk als er iets gepost wordt.. Maar Dit is gewoon een waardeloze slag 100k winst.. @Piraat niks tegen jou maar je kan beter dit is gewoon een saaie defbash zonder normale winst. ” beter dan dan gaan bedelen bij mensen om een acc ..... 100mil winst , mensen posten slagen met 5miljoen winst , grootverschil vind ik wel ” Jij ook, je koopt ze nog over ook.
-
Quote from Piraat: “Quote from Lange Giraffe: “Een spaarvarkentje aan euro's spenderen en er komt ineens wel heel veel geknor uit hoor ! ” ik ken hun van eerdere unie's samen werken met hun loopt altijd heel vlot !geen idee wat jij in eens hebt ot : nette slag ” Ze hebben een hekel aan scripters. Samenwerken met jou is pro scripting. Mooie slag eindelijk is er een scripter down weer .
-
Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “Ja, waarom heb je je originele Spica account dan nooit unbanned gekregen? ” ik ben blij dat jij zoiets zegt , de reden zul jij nooit wetendaar ben en te klein spelertje voor ” Hoe klein ik ook ben, je bent een te grote noodle om mijn main te crashen. . Skills heb je namelijk niet. En ik ben niet zoals jij dat ik grote accounts ga overkopen van andere spelers