Search Results
Search results 281-300 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 58.697.000] fire rain [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 4.380.000, V: 54.317.000)
Postdit is me idd niet vaak overkomen :p maar mooi gespot fire, enjoy
-
[TOT: 208.676.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 28.146.000, V: 180.530.000)
PostEven mijn talloze slachtoffers en grondstoffenslaafjes met rust gelaten zodat ze mij wat dikkere winstjes kunnen bezorgen. De grote honger van De Grote JamesCameron kan namelijk niet met miniwinstjes die uit de bro vlootjes te halen valt gestild worden. Nu hebben ze een tijdje als plofkippetjes kunnen groeien en heb ik zin in KFC Die weerloze bro'tjes zullen wel sidderen en beven, maar niets kan ze beschermen tegen mijn megavloot des doods. Voor het feestmaal gaat beginnen toch maar even een vo…
-
zat een sporadisch spio rondje te doen, merk ik ineens deze op op vrijwel hetzelfde moment als takeoff! Lag zelf niet dichtbij, dus barcode ff gepoked die blind vanaf mobiel 50k ic dr op af knalt net op tijd ook, want takeoff zat er niet ver achter! enjoy
-
nou.... 20% is iig terug! nee zonder dollen, lekkere hit man! had deze vloot maanden geleden een keertje gespot maar verder nooit meer. goed dat jij em binnen hebt geharkt. enjoy de profits! apprentice... je planeten zijn nu net als je vlootje verdwenen, glirl gok ik
-
@Kreela mag wel eens netjes sorry zeggen tegen de grote james cameron voor al die cheating beschuldigingen! lig er nog steeds wakker van
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
Postgelukkig zei takeoff in de pm gelijk sorry, anders had de grote james cameron het natuurlijk niet gepikt!! Netjes gedaan hoor, was ff uit eten en tussendoor werfje door laten lopen. Schade valt mee gelukkig. Hf met de gs
-
Tis inderdaad zo dat ik al een paar dagen niet meer op dit account zit! (Jaja, kan gelukkig zeggen dat tegen de echte "Grote JamesCameron" nog geen top 10 hit is gemaakt ) Kon de afgelopen tijd niet echt meer de tijd en zin opbrengen om actief te ogamen, dus het was logisch om te switchen met een actiever ally lid. Zeker aangezien ik over 2 weken veel minder tijd zou hebben. Net wat te onstuimig omgegaan met mijn geliefde ripjes maargoed... beter dat ze gebruikt ten onder gaan dan dat ik over ee…
-
Kreeg ineens een pm van fc denhaag dat fire rain op hem had gelauncht. Helaas was de vluchttijd te kort dus ging een ninja niet meer lukken. Voor de grap gevraagd of denhaag een puinsave kon doen! Bij de eerste poging direct beet Niet alle vloot verstuurd aangezien fire nogal op aan het letten was.. alsnog dikke winst iig! Jammer fire, hier had ik zelf ook in kunnen lopen! glrb Je hebt iig nog een deel van het puin kunnen pakken dus een begin is er PS. de naraid zat er 2s achter dus die is ook …
-
amai das een lekker hitje weer... hf spending.. alweer..
-
normaal post ik dit soort hitjes niet, vind rip bashes maar saai... maar als jij het doet vind ik het natuurlijk prima alien... je hebt een maan... gebruik hem! glrb
-
oeff lekker hitje hoor! had zelf ook al ff gezocht Wessel, jammer (maar ook begrijpelijk) dat minen niet bevalt, glirl!
-
[TOT: 372.118.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 24.310.000, V: 347.808.000)
PostKreeg een geshared spio rappje van barcodeplayer dat mijn geliefde farm lege vrachtertjes op zn maan had liggen. Gezocht naar de gs, die lagen op een lege planeet in hetzelfde stelsel... foutje? ic'tjes op de gv, kv'tjes op de lege planeet... en alles lukte ook nog Director, toevallig kwam de spio 25s na aankomst van je gv aan, maar daar zit verder niks achter Jammer als je besluit te stoppen. iig glirl! En barcode, thx voor de tip! EDIT: hij pakte de naraids op de kale planeet niet, zie daarvo…
-
hij had leuker kunnen zijn idd... jammer, volgende keer beter! def glrb!
-
Ik kan niet eens een lang weekendje weg of mijn ally genoten worden ineens massaal gecrasht Willy heeft de gemoederen goed opgepept zo te zien, allemaal stil toen playbook wat meer aan de positieve kant stond en nu komen ze ineens allemaal tevoorschijn hehe alex... twas gewoon een kwestie van tijd weer he... mijntjes gaan gelukkig niet kapot plofkop... heb je nog vrachtcapaciteit over of komt die update morgen als geroepen?
-
kan niet anders zeggen dan netjes gedaan. Het hing natuurlijk al een tijdje in de lucht... Maar dat doet verder niets af aan de hit! Giga winst ook, ik zal ff op moeten gaan letten Hf spending, succes overnemer en glirl HT!
-
oeff... die heb je lekker gezzapt tussendoor hf met de winst en pred glrb!
-
ik heb nog zo mn best gedaan die puintjes te pakken te krijgen... maar mocht helaas niet lukken lekker winstje hoor... hf spending!
-
lekker spammen enjoy de winst
-
Deze bleeft act houden op een maantje... maarja, wie niet waagt.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger Fust [KDP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 9.000 Recycler 10 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller JamesCameron [Playbo…