Search Results
Search results 381-400 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
no safe no fleet! Mooie winstjes! Tjaa @Piraat hier vind jij je wel in he hahahaha
-
neem mijn rol heel serieus robi xD vraaag piraat maar hoe hij het vol houd in deze soap serie xD letterlijk heel uriel word zijn portomone door geknaltxD heerlijk voor spelers die wel kunnen fleeten xd hij betaald letterlijk belasting in uriel aleen het buigen voor de opperheer schijntie nogal moeite voor tehebben kiest liever voor een hogere boete xD
-
ik houd van soapies haha speel vaak de hoofdrol speler en slay the villain dit geval de dirty playing cheating dm abusende piraat die tot 2x toe de nr 1 postie koopt em blijft verkondigen dattie een goeie fleeter is XD nou ik maak continu een einde aan die zogenaamde film waar piraat de hoofdrol schijnt te claimen xD afgestraft en hard ook /tot nu toe zet ik hem schaakmat doormiddel van zijn main fleet te verkr...ten xD en toch meneer blijft stoer doen xd raportjes wederom ik alleen solo al vs p…
-
[TOT: 218.134.000] Belastingdienst [Lms] vs. Lord Undercover [De OWL] (A: 210.000.000, V: 8.134.000)
PostXd @Piraatjee hoe gaat het met de vloot? XDXDXDXD mooie verloren punten op je acount xd ready 4 more?? Kami @ 17-10 17.05 | Warn voor offtopic. Laten we het eens netjes houden op het forum.
-
wrm ik v heel.simpel xd er ligt zo veel gs van piraat op me.maan nu dat het niet te saven valt xd dus wacht even 2 daagjes tot ma de berekening xD lekker.uit rusten van deze fantastiese nacht xD @Bolder je doet stoer maar ook jij presteert geen ene moer tegen mij xd zie in dat ik je maat nu al een hele lange tijd bewerk (toxic) zou zeggen maak een account dan met je grote mond alleen maar blaaskaken op het forum doe je verder xd ach wat ga ik jou nog aandacht geven xd dits nu de 2de keer dat ik …