Search Results
Search results 401-420 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
haha ja die.eco kom ik over 2dagen ophallen elke dag weer net zoals.toen ipr word overal gegooid de oorlog zal verklaard worde en uiteraard dat miezerige vlootje zullen we ook halen,reken maar dat je maantjes stuk gaan rn zo gaan wij elke uni af waar jij nkg speeld in uk ben je al kapot gemaakt en in nl gaan we je finaal weg werrken xd ga maar op be server de clown uit hangen het is gedaan metje acounts piraatje ( je zult meer moeten doen als buigen(; je spullen pakke en je niet meer vertonen me…
-
Quote from Piraat: “Quote from INSIDIOUS: “het houd niet op xd nietvanzelf XDXDXDXDXD piraat 2dagen word jij uriel uit gesmashed ” ik hoop het !! kan ik op men 1b acc verder spelen ” hahaha daar vergis jij je in ik kom klappienhelpem in zaga droefje(; en jenweet het je gaat buigen !! 3000 xx en ipr ga heel je acoint slopem als je die niet terug geeft! Keer op keer heb ik alle bewijzen jij vs mij je presteerd niks je kan niks en je bent niks!! Xd je gaat respect gaat afgedwongen worden of je nou …
-
het houd niet op xd nietvanzelf XDXDXDXDXD piraat 2dagen word jij uriel uit gesmashed
-
zeker weten maat toen ik dat te horen kreeg had ik wel te doen met de eigenaar en idd we wij wisten al dat piraat een smerige speler was en dit soort fratsen uit haalde ,sowieso die 10 miljard die die straks overhoud komen we ook gewoon even op halen @Piraat en nog even zoals vroeger XD ZOOOON GROOTEVUURBALJONGUU BAMMMM (alweer) XD het was me een genoegen heren! the force is strong in uriel!! @Piraat buigen voor de almachtige admiraal xd dits nu je 2de keer he ful fleet XD wat heb jij tegen mij …
-
nee heren ik kom niet meer terug xd zoals ik eerder heb gezegt ik zwaai af heb het in priv even te druk ,los van dat heb ik mijn doelen behaalt,zal ze nog even een keer benoemen aangezien jullie vergeet achtig zijn xd 1#piraat finaal op alle opzichten slopen 2#iedereen voorbijgegaan inde score en dus aan kak gespeeld 3# 0-0 SLAAG GEKREGEN/ALLEEN SLAAG UIT GEDEELD XD 4# en nu buigen hahahaha 5# omdat ik ingame ben gestopt betekend niet dat ik niet dat ik niet op forum mag zitten en of kijken xd w…
-
waneer gaan julllie trouwen
-
whahahah droeftoeter beter als mij zal je noooit worden hahah grapjas xd ikheb in alle opzoichten bewezen dat ik beter als jou ben xd dat je kale hebgepakt betekend niet dat je ook ineens een raportje tegen mij heb want die heb jij nog steeds niet clownxd heb hetlang genoeg an gekeken en jou de tijd gegeven xd je presteert 0.0 tegen mijin zowel allegebieden van ogame xd hahaha laat me niet lache piraat xd je heb het tegendeel pas bewezen als je min ful een keer te pakke krijgt droefje xd maar di…
-
hahahah mooi afgestraft xd lijkt piraat wel die valt ook altijd inslaap hahaha have fun with the goodies
-
hahaha met jou ben ik nog niet klaar hoor bassie xd heb net even in deimos gekeken en ik vermoed dat jij daar heel veel def heb staan xd vraag piraat even hoe master ik ben met ipr XD zal je een geheimpje vertellen je zal mij nooit zien aan komen xd vraag piraat xd keer op keer weer hahahahaha ;p doei @Piraat noemde mij zelf een achterlijke die ipr gooit tijdens zijn afscheid hij had eindelijk rust vertelde die haha als ik iemand moethebben vraag piraat ik stop niet ik slaap niet tot slaag xd ve…
-
hahahahahha je moest eens weten(;
-
@JamesCameron een lichtelijke bloed borrel is iemand flink over het pest zeikie maken dat ze kop idd rood aanloopt en iemand achter het behang wilt plakke Xd dats een bloed borrel ofte wel dat je effe een fout melding inje harses krijgt Xd denk dat ik die piraat inde tijd dat ik nog speelde flink wat keren heb gegeven haha zal die wss niet toe geven maarja daar doe je het uit eindelijk wel voor xd flink het bloed onder iemands nagels vandaan halen XD
-
hahaha idd net zoals de slag die ik en kale maakte die jou even de score uit bonjourde hahaha wederom raportjes jou vs DE ADMIRAAL xd jijbent zwakste schakel vergeleke met mij hahaha neem je verlies mis mag je het ooit nog eens proberen tegen mij zou zeggen train en oefen goed en probeer eens koffie inplaatst van de plaatselijke krant werkt beter en nu ga ik echt afzwaaien xd genoeg joubullshit an gehoort xd ga de hof secties maar eens goed bekijken mijn raportje tegen de jouwe Xd dan zul je ale…
-
hahah nee rekenen kandie zeker niet xd weet niet eens de score van deoorlog xd loopt continute miepen over alles en vervolgends als meneer zijnzinniet krijg reageert ie dat opo zwakkere af haha (DROEVIG ) Xd als ikme zo eens bedenkt is de enige fout die ik heb gemaakt de ags verdeling maar dt heb ik al uit gelegt haha ach ik maak me niet druk a;lle raportjes bewijzen het! plus ben onverslagen xd heb mooie slag in uriel heb pos 1 behaalt en piraat 4kant weg gespeeld op alle vlakken ikweet doet pi…
-
ter informatie heeft kale nog steeds meer vloot dan de rest van de uni aleen jij en klappie staan boven hem en jullie 2 staan onder mij xd (CLOWN ) heb het respect en eer allang afgedwongen bij je okal wil je niet xd haha ikweet doet pijn piraat xd heb je tijd lang gegeven maar vanaf dag 1 liep je al te janken xd EN DAT WEET JIJ DONDERSGOED! seeyaaa