Search Results
Search results 421-440 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
whahahahaha droom lekker verder pik het staat 1-1 en je doet het er maar mee zal idd de oorlog tussen ons even beindigen dan staat het dus 1-1 simpel na de crash op blood is er niks opgeheven ja door jou zelf wat toen dus 1-0 maakte simpel rekenenpiraat niet alles van je iligale adons af hangen want zo zie je zo krijgie in real dus moeite met rekenen xd ik had die gs verdeling die kale en ikop jou main hadde gepakt uit hoofd gedaan enige foutje dat ik gemaakt was was ruimte werf van gen class wa…
-
whahahaha mag jij vinden xd ik heb niks te verandwoorden en of te bewijzen xd bewijzen heb ik al genoeg gedaan geloof xd had een 3 miljard vlootje en daar speelde ik piraat al finaal mee weg whahaha probeertie me maan te klappe ook dat lukte hem niet xd en dan zoveel vloot hebben xd vervolgends enige tijd later deed ikeven voor hoe je een maan klapt vraag maar aan hem haha heb hem in elk opzicht weg gespeeld hoedan ook hebhet nu drukin real mis wie weet mogen jullie het ooit nog is opnemen tegen…
-
ow nee hoor hahaha heb jou in alle opzichten weg gespeeld xd jij heb geen van die opzichten terug kunnen doen xd ja je probeerde het maar het waren allemaal of noob pogingen of ales werd onderscheptxD toon die raportjes eens van jou tegen mij voordat je naast je schoenen alweer gaat lopen ??XDXDXD owjaa die heb je niet xd nou ik heb een hele verzameling vanjou kijk even de hof sectie en alle andere secties XD heb jou in elk stadiumvan spel en uni weg gespeeld hahahaha (CLOWN ) en ik heb het bewi…
-
hahahaha nee hoor aleen de oorlog tegen jou stopt!! nou jaa het staat nu 1-1 dus gelijkspel ! wij hebben niet aan gegeven dat de oorlog stopt tegen de andere alis xd clown je bent naast je schoenen aan het lopen piraat xd je zal altijd buigen voor mij en dat weetje dondersgoed gappie xd ikweet het je geeft het niet toe en ja het doet pijn maarja je weet wat ze zeggen over de waarheid he xd kijk even alle raportjes jou vs mij Xd (droevig)
-
haha even ter informatie XD ik had jou indegaten gehouden,ik had het planopgezet me vloot verstoppen doen alsof ik insafe was ik had de aanval gestart jij was in slaap gevallen en ikhad dat intercept (. grapjas ben je hahaha maar sowieso hebben kale en ik het samen gedaan(; anyway raportjes liegen er niet om xd wat jij ookmag beweren ik heb jou genakt samen met kale en jijheb niks bijmijkunnen doen xd geen capa genoeg haha zelfs niet toen ik nog 3 miljard vloot had en jij 16 xd laat me niet lach…
-
niet naast je schoenen gaan lopen he piraat onthou insi was 2 much voor je XDje zal het niet toegeven wss maar ik durf te wedden dat jij zeker wel paar keer een flinke bloed borrel gekregen heb/had door mij hahahaha mis wie weet tot ooit komen we mekaar nog een keer tegen dan mag je het nog keer een proberen haha en laat kale nu gewoon met rust slaat nergens op je frustratie uit oefenen omdat je mij niet kan pakke probeer beetje eervol te zijn
-
ja sorry van gister vond haha kreeg een lichtelijke bloed borrel xd maarja nu klaar met de stress xd denk dat dat het hem ook is geweest hahaha vind het mooi geweest zo in uriel ben undefeated heb me doelen behaalt en ben iedereen voorbijgegaan en dat na een 37 dagen latere start haha was op invite van baboon en kale weer komen spelen en zo doende ,het is er ruig aan toegegaan bijde parteien zware losses score oorlog is gelijkspel heb er vrede mee nulekker genieten van priv en nacht rust hihi
-
ik heb me klapper op piraat al gemaakt haha heb me 3 doelen behaald heb datook gezegt piraat crahsen in halen en pos 1 dan stop ik vind mooigeweest uni is leeg geroust door kale piraat en mij,nu lekker tijd voor priv maar ik kom heus nig wellis en keer boven water hoor kami hahaha maar voor nu geniet ik lekker van me rust mis ooit is een keer in een andere uni weeeris rouzen ,als het publiek eromvraagt XDXDXDXD
-
ja beste vriendjes en vriendinnetjes ik gaat afzwaaien in uriel! het was me een genoegen om piraat op ze klote te geven aangezien heel de uni last had van zijn dm gebruik xd ik had 3doelen in deze uni en die heb ik behaalt ,nu hoogste tijd om tijd met mijn gezin door te brengen en weer is heerlijk te genieten van me nacht rust me doelen waren 1# pos 1 behalen 2# piraat inhalen 3#piraat slopen alle 3 behaalt de uni is dood en leeg zou zeggen tegen piraat veelplezier heb je toch nog je uni die je …
-
mochten jullie willen dat insidious kapot gaat haha nogmaals hou de eer aan me zelf hahaha ben 0.0 keer gecrashed in uriel en piraat heeftnioet meer als 14 miljoen gesloopt en gestolen xd hoeveel miljard en ik bij jougepakt XDXDXD lekker blijven dromen want meer kan je niet ik gaat af zwaaien bye bye het was leuk om in uriel piraatje flink op ze klote te geven score oorlog is nu1-1 score tegen mij vs piraat xd vraag hem dat zelf maar whahahahah zal die ook weer met leugens komen hahahahah
-
whahahha dreovig zijn jullie ookhe xd grote mond blijven houden xd ten eerste piraat xd ben jij al die tijd mijnfarm geweest haha ten 2de presteer jijniks tegenmij xd ten 3de hou ikde eer aan me zelf haha je heb een oorlog gewonnen dus het staat feitelijk 1-1 nu qua oorlogen he de score jou vs mij staa je hoeveel miljard achter?? XDXDXD droomlekker verder pikkie hahahaha
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Spionagesonde 103.155 _________________________________________ Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Spionagesonde 103.155 ( -0 ) __________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 450 Raketlanceerder 11.735 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller …
-
hahaha zitje te plagen Xd waneer kom je me weg spelen in uriel.. is saai geworden... geef piraat nog steeds slaag xd zit te wachten totie gaat huilen of het acount aaa njou leent zodat het een keer een beetje spanned word want pff piraat als tegenstander xd me neefje van 4 kan het beter XD ik wacht nog steeds op je
-
je kan zo veel willen hahaha ben jou niks versschuldigt xd ja slaag kan jhe krijgen xd hahaha alsof je nog niet genoeg gehad heb hahaha hou op man ik speel met je in uriel xd buig nou maar gewoon want word aleen maar genanter en zonde van je spaar rekening of die van een andere aan gezien jij in wij vorm praat en anders maak je maar lekker een ticked aan voor niks wamnt zoals ik hier neer zet heb ik het ook heb al het puin
-
jaja piraat je bent zo super goed XD maantjes kan je niet slopen bij me 1# planeetjes raiden bij mij lukt ook niet 2# me main krijg ook niet tepakke zelfs toen jij 16 miljard had en iknog op 3 zat xd 3# ik heb jou main wel al keer te pakke gehad Xd en goed ook whahahahha 4# val jouzelfs aan terwijl je gewoon toe kijkt hoe ik je planeten vernietig XD 5# je heb mis iedereen te graze genomen inde uni Xd behalve mij ! XDXDXD 6# je start een oorlog en verliest die zelfs terwijl je zware overmacht had…
-
jaa laat wel vaker wat slingeren en dacht veilig te zijn achter ze def xd had me nietjes ge simmed me ruimers maar met xx had iktoch te weinig losses xd dus dan maar full fleet snelle jelle xx haha