Search Results
Search results 441-460 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Piraat: “die leert het niet he ” jij ook niet he XD vogel zie ik nou dat jij gs moet terug sturen iets met pushing... xd hahahaha kap nou is met dat valspelen XD
-
even goed dat raportje lezen staat duidelijk dat ik het puin heb!! jij kon je spronger niet gebruiken en ik schoot je planeet aan bonke xd voor dezoveelste keer... hahaha neem je verlies nou maar gewoon raportjes jouvs mij liegen er niet om xd nogmaals tot op vandaag heb je niet meer als 10 mil van me weten te stelen en of slopen xd hpeveel miljard heb ik op jou al hahahahaha ga jou voorschut zetten xd ownee heb ik al gedaan xd kijk even de nr 1 ags in uriel xd
-
(ZUCHT) piraat was on maar oh oh oh xd lack of skill xd lockte hem even uit zijn tent xijn spronger te gebruiken en ja hoor hij hapt xd ik snel gespiod en gekeken waar die de meeste sats had opgebouwd die ik toen dr tijd al dagelijks op kwam halen xd nouja hier wederom weer een raport en bewijs dat ik piraat weg speel en hem te slim af ben xd (!QUESTY VAN TIJD EN JE MAIN LIGT WEER ERGENS OPDE VUILNISBELT IN MW ??? XD maak maar je deel 2 afschijds brief alvast xd kannie wachten welke droevige spe…
-
[TOT: 193.895.500] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. Commander Nebula [start] (A: 3.680.000, V: 190.215.500)
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Reaper 12.090 _________________________________________ Verdediger Commander Nebula [start] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3 Groot vrachtschip 100 Licht gevechtsschip 12 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 1 Slagschip 25 Recycler 360 Spionagesonde 209 Zonne-energiesatelliet 211 Interceptor 8 Cra…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 153.966 _________________________________________ Verdediger jet_fleet69 ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.132 Zwaar gevechtsschip 1.590 Kruiser 394 Slagschip 144 Recycler 3.308 Bommenwerper 180 Zonne-energiesatelliet 70 Vernietiger 64 Interceptor 32 Reaper 18 Pathfinder 209 Raket…
-
oorlog was sowieso nog van toepassing piraat heb het zwart op wit van noob ! dat weet ik en heb ik opgevraagt tijdens me ban die jijons hebaan gesmeert bahbah alleen zo kan je winnen .... ja je staat voor omdat je weer achterlijk dm loopte gebruikken hahaha tot opde dag van vandaag heb niet meer als 10 miljoen van mij en ik hoeveel miljard van jou ?? XDXDXD ga toch weg man en sowieso doe ik niks wat jij zegt metje maak een cr tread aan xd ik kijk veel liever naar de NR 1 AGS WIE WAS DE GELlUKIGE…
-
[TOT: 597.807.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Belastingdienst [Lms] (A: 25.187.000, V: 572.620.000)
Postwhahahah kan makkelijk timen gappie xd whahaha ik ben dus echt totaal niet onder de indruk van je xd het verbaast me dat je uberhaupt nog zo naast je schoenen loopt xd kijk anders even naar de nr 1 ags in uriel volgends mij maak jij daar je graveyard huil sessie debut xd maak nie uit neem het je miet kwalijk je zal wel flinke hoofdpijn gekregen hebben na die klap hahaha neem maar alvast een paracetamolletje xd die ga je deze week nodig hebben! nogmaals ik ben niet jou gelijke xd ben jou meerdere…
-
[TOT: 597.807.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Belastingdienst [Lms] (A: 25.187.000, V: 572.620.000)
Postwhahaha voorlopig heb je nog steeds niks bij mij geprestteert xd vanmiddag nog met de staart tusssen de benen gegaan xd kjjken leerzegtie whaha gap ik je main al keer gepakt xd binnekort gewoon nog een keer hoor xd ben totaal niet ondeer de indruk vankjou!! terug timen ninajs alles dat kan elke kleuter xd kom is met wat nieuws joh hahaha je buigt nog steeds voor mij piraat begin maar is iets bij mij te slopen xd ownee dat kan je niet hahahaha @Piraat kijk en leer even van DE INSIDIOUS JONGUUU DI…
-
hahahah clown wijkt weer af van het gesprek!! jij vs mij leg je continu af hahahahha je heb bij mij niks weten te pakke ja 10 mil joen XD hoeveel ik van jou XDXDXDXDXD hou toch op man je buigt voormij en dat heb je keer op keer bewezen xd je heb zelfs je vloot verloren aan de machtige insidious xd je boog toen ik net begon je boog halver wegen de uni en nu buig je helemaal want ik heb je main samen met kale kapot geschoten!! heerlijk waren die gsjes vanje!! lekker blijven dmen en op forum verkon…
-
dan moetjeje bril opzetten xd snap ik wel hoor na zoon flinke tik/crash snap ik dat je in je hoofd een fout melding krijgt xd hoeveel geld was het eigenlijk dat kale en ik die nacht kapot geschiten hadden ?? vraag me nog steeds af hahaha je bent weer bijna de oude xd we laten jou nog even door groeien en geld pompen en zullen dan weer eens keer grof binne komen klappe je hebje lesje en grotemond nog niet verleerd xd de raportjes zullen wederom laten zien wie de echte bazen zijn in uriel hoop dat…
-
waars je raportje dan xd bekijk anders even je URIEL HALL OF FAME DEBUT XD OWNE JE IK GA NIET MEER SPELEN SCENE XD droevig piraat Xd totnu toe letterlijk alle opzichten verliesje xd veilingen xd koste jeje eeren punten=afgelegtxd nr 1 overpowerde vloot in geleverd XD planeet aanvallen faal je ook in meneer pult en bluft aleen maar xd maantjes opblazen xd meneer vliegt stuk xd spioraiden meneer ok afgelegt spios kwijt xd wat blijft er over?? je iligale adons en je abnormale dm gebruik XD geeft ni…
-
ow jaa waars je raportje dan XD (CLOWN) ben jij al haha kijk even naarb de TOPPPER NUMEROOO UNO! AGS SLAAAAG WHOOPWHOOOP PIRATJE SLAAG XDXDXDXD je zegt ik lieg hahahaha en uit wie zijjn mond komt dat dan??? ten eerste XD ben jij zwaar gecrashedXD ten 2de heb jij nog geen 10 mil weten te stelen en of slopen! /hoeveel had ik nou van jou ?? ben de tel even kwijt xd liep inde miljarde dacht ik haha ten 3de heb jij de 1ste oorlog(je eigen gemaakte) ZWAAR afgelegt XD ten 4de na de crash ging je zielig…
-
tijdens deze aaanval probeerde piraat het zelfde te doen xd met resultaat pullen xd mijne liepe gewoon door hahaha (WEDEROM DE SLAAG DIE PIRAAT WEER KRIJGT) vind het bijna zielig worden xd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [2Hard 4u] ________________________________________________ Z…
-
hahahahaha bangepoeperts jullie xd aleen maar reporten en grote mond hebben ... over naties gesprokeb,,,, bah bah ik zou zgegen maak gewoon een acount en ,laat je skills zien inpl van aleen maar bijde hand doen tja niet iedereen stond vooraan bij het uit delen van hersencapaciteit xd zal er wel rekening mee houden met jullie ... (vind het bijna zielig ) xd
-
neehoor kami heeft geen grote mond xd jij dizzy kom spelen dan xd betje v hoppen continuxd zie hoe heel je aanhang stuk voor stuk aan bonke geschoten worde begin is iets eraan te doen dan aleen als een pussy op forum reageren maar in game geen ene moer presterenXd praatjes vullen geen gaatjes xd je kan die poppekast op forum blijven doen xd maar je kan ookgewoon held proberen te doen en is prestatie komen leveren in uriel xd vraag piraat wat gebeurd xd (ZUCHT>>> WANEER KOMT IEMAND MIJ IS SLOPEN>…
-
hahah dizzy ook jij doet stoer maar krijgt ook gewoon slaag! even uit v en die raportjes tegen mij komen posten dan pas grote mond hebben veeg jullie allemaal uriel uit !! begon met 3 miljard vloot terwijl de rest al 16 miljard of meer had xd kijk je befaamde piraat XD kale en ik hebben en houden de grootste slag in uriel!! whahahaha looosaaaaaahhhhsss