Search Results
Search results 461-480 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
hahah b.ijf maar lekker v modus jijxd MMMMIET
-
zie hier ook veteraan die even op klaar lichte dag werf schoenzool kreeg XD vloog dwars door ze act en smashde zo zijn lgs ze werf uit xd! hij had overigens geluk dat ik brandstof probleem had anders haddtie ful weg geweest xd maarja heb de tijd anyway @veteraan zie hier jou slaaag!! Xd hij had wel zelf puin kunnen rapen maar alsnog vond het wel een leuk tikkie hahahaha On 23-09-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker ADMIRAAL INSI [Lms] ______________________________________…
-
wij verklaren letterlijk de oorlog aan heel de uni !! jullie grote mond samen heulen met piraat!! dit word de grootste Oorlog in uriel en wij hebben er zin in !! hopelijk jullie ook !! any way xd mogen de beste winnen!!
-
ja moet ik nog aan passen kansloze xd hebbie je spijker pistol al opgebergt xd had zoveel aanvallen en raportjes xd ben nog bezig piraat evenwachten jij lkomt ook gepost maak je maar geen zorgen
-
[TOT: 213.146.000] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. Startrooper [50plus] (A: 21.779.000, V: 191.367.000)
Posten weer slaag... wanneer komt iemand mij eens slaag geven ? hihi glrb startrooper De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 10.000 _________________________________________ Verdediger Startrooper [50plus] ________________________________________________ Klein vrachtschip 362 Groot vrachtschip 6.000 Licht gevechtsschip 3.149 Zwaar gevechtsschip 576 Kruiser 232…
-
[TOT: 99.571.000] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. Senator Quantum [50plus] (A: 4.960.000, V: 94.611.000)
Postpfff word moe van al die nieuwe gejoinde noobs die aan kale en mij wel even een einde zouden gaan maken xd pff zie hier nog meer slaag xd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Reaper 12.121 _________________________________________ Verdediger Senator Quantum [50plus] ________________________________________________ Klein vrachtschip 143 Groot vrachtschip 1.078 Li…
-
zie hier ook veteraan die even op klaar lichte dag werf schoenzool kreeg XD vloog dwars door ze act en smashde zo zijn lgs ze werf uit xd! hij had overigens geluk dat ik brandstof probleem had anders haddtie ful weg geweest xd maarja heb de tijd anyway @veteraan zie hier jou slaaag!! Xd hij had wel zelf puin kunnen rapen maar alsnog vond het wel een leuk tikkie hahahaha De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ___…
-
[TOT: 779.757.000] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. Finallybako [Senatus] (A: 78.603.000, V: 701.154.000)
PostTURTLE SMASH even wat anders als een piraatje voor tussendoor xd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 475.866 Kruiser 126.808 Interceptor 11.327 Vernietiger 12.936 Reaper 12.090 _________________________________________ Verdediger Finallybako [Senatus] ________________________________________________ Klein vrachtschip 243 Recycler 59 Raketlan…
-
piraat heeft vanacht eindelijk is ipr gegooit maar dan ook nog is op planeten waar niks stond (me ploffer) XDXD Xd ook heeftie eindelijk gepresteerd om een spio raid te doen op een van mijn kolonies die ikl ekker voor het slapen had leeg gehaalt xd oftewel niks te halen dus xd nogmaals xd haha nouja nu kan die eindelijk zegge dattie 4 groene raportjes tegen mij heeft maar xd al;s we even de gs aantallen bekijken heeft piraat nu zoon 10 miljoen gejat en gesloopt in heel de oorlog bij elkaar xd en…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [2Hard 4u] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 798 Spionagesonde 50 Zonne-energiesatelliet 100 Raketlanceerder 808 Kleine laser 959 Grote laser 1 Ionkanon 7 _________________________________________ Na het gevecht ...…
-
zozozo naa weekje weg geweest te zijn hier bijn deze de oorlog is gewoon nog van toe passing en zie hier flinke schoenzool die piraat alweer krijgt!(zucht) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 1.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [2Hard 4u] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 4.470 _________…
-
nice one moppie!! haha voor de eerste keer is de target wel goud!! hahahahaha
-
pussy actie hahaha maak nie uit hij buigt en dat is bewezen! mijn dank is groot hahaha en terecht we deserved this!! piraatje buigt en s bang voor insidious en kale suc6 in real en voor die genen die op het acount komt dat moet vogel vast zijn hahaha veel suc6 1x ali maken en oorlog word direct verklaart
-
dan heb je pech bashing blijft er op !! oorlogs eisen zijn duidelijk! en anders lekker janke bij de go eisen staan er kristal helder op of jij sloopt mij of ik jou en of jij tot merge v simpel!! die laatste keuze krijg je al kado(; mietje dat je bent bah ga alleen meer walgen van jou bwhahaha maarja je komt er toch niet onderuit! sowieso laat je nu alweer aan de comunity zien wat voor puss jij bent xd hahahahaha lach me rot beginnerlingetje xd /ben je de verkeerde tegen gekomen xd kijk anders no…
-
zo ontvlucht jij niet de oorlog pussy want je geeft je acount toch niet weg!! simpel de oorlogs eisen staan er duidelijk vermeld deze opties hjeb jij of je nu wilt ofniet!! dit is simpel weg eeen lafaard manier en dat vertoon je nu zelf!! jij begon met oorlog verklaren! vervolgends word je met de nr 1 vloot ZWAAR weg gespeeld daarna kom je toch ineens terug jat je kale zijn gs ik dm vloot raid je weeer kapot start vervolgends onze eigen oorlog tegen jou en nu ga je met dit lul verhaal komen sorr…