Search Results
Search results 481-500 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dan moet hij geen acount overnemen die midden in een oorlog zit simpel oorlogs stopt pas na mijn eisen staat er duidelijk vermeld! of ik vloot kwijt ful of jij en anders jij v voor altijd dus dat zijn de keuzes die jou vriendje heeft suc6 ik zal hem een andere keuze geven en dat is ons joinen! dus kies maar! pussy
-
lekker blijven liegen piraat of jij er nu op speeld of je vriendje dat boeit niet acount gaan we slopen! oorlog zal blijven tot jou acount v staat en blijft! simpel je zij ook da je zou stoppen en dan ineens komen spelen dirty game play maar goed blijf jij maar lekker inde waan van stoppen of spelen en of jie acounts weg geven! mij neem je niet inde mailing! ik blijf je acount uit elkaar halen keer op keer netzolang totie echt weg is! raportjes jou vs mij liegen er niet om
-
leugens want ook jij heb weer gdmt vanochtend xdwrm geld erop zettte als jeje acount weg doet ///??? wie neem je indemaling xd
-
ja he Xd heerlijk van jou gesloopte vlootje gekocht :D:D:D btw heb nooit gezegt geen dm te gebruiken! zal je even op helderen zowat heel de top 10 in zowat bijna elke uni gebruikt wel dm xd maar jij koopt letterlijk miljoenen punten.. ofte wel stom als je et naar van loop van tijd inleverd XD btw thnx alweer voor je werf vlootjes waneer ga je nou is presteren tegen mij ??? vanochtend okal voor niks gevlogen jij koste je ook wss rond de 100 mil aan deut keep on going hahahahaha
-
na vanacht piraat werf schoenzool gegeven te hebben merkte ik dat meneer huip ook zijn ruimtewerf klaar was om opgehaalt te worden glrb ;p (snacks) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Reaper 12.123 _________________________________________ Verdediger Huippie [KoZZ] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.199 Groot vrachtschip 129 Li…
-
zal ik doen kami btw lion is piraat XDXDXDXD
-
het houd niet op..... nietvanzelf....... xd 2-0 SLAAAAAAG De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 3.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [DuO] ________________________________________________ Groot vrachtschip 419 Licht gevechtsschip 4.401 Zonne-energiesatelliet 592 Raketlanceerder 2.507 _________________________________________…
-
het houd niet op niet van zelf.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 3.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [DuO] ________________________________________________ Groot vrachtschip 419 Licht gevechtsschip 4.401 Zonne-energiesatelliet 592 Raketlanceerder 2.507 _________________________________________ Na het gevecht ... Aan…
-
nou ronde 2 van de SLAAAAG ISWEERBEGONNEN HET STAAT NU 2-0 xd pfff zucht... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms] ________________________________________________ Kruiser 3.000 _________________________________________ Verdediger The Lion [DuO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.412 Spionagesonde 1 Reaper 1 Pathfinder 1 _________________________________________ Na het gevecht .…
-
je bent em nlijft een pussy tot snel he
-
begin oorlog =zodra de bashing erweer af is dus over 12 uur vanaf nu ! einde oorlog piraat eens en voor altijd v in uriel of opnieuw zijn main verliezen of piraat pakt mijn vloot wat overigens niet gaat gebeuren xd suc6 ronde 2 we gaan beginnen dames en heren!! @Piraat buigt voor de almachtige INSIDIOUS voor alle overgebleven teams !iedereen die piraat helpt komt ook in een oorlog terecht en word dan dus ook aan gekondigt!! iedereen die bij piraat hoort en of helpt zal zwaar ondervuur komen test…
-
wee cool doen xd ga tijd maken voor je kinderen xd huilebalk eerste klass jijxd schijnbaar nog niet je lesje geleeerd dan maar next level gaan spelen tegn je
-
je gaat gewoo nweer hootr pussy en sowieso geef jij jou scount niet weg je doet alsof wss ik kom zeker terug vanaaf dm vloot af en begin met het slopen van je hele KNIP! zooi xd ga maar lkekker slapejn zo niet aanhouder wint!!! ik zet nog maar een bakkie koffie nam nam nam en btw de wisnten warebn al vedeeld dusn wederom heb je weer niks van mij wteen te pakke (KNIP!l) ik ging idd na de crash evebn v omdat ik bij moest komen van de lange scouten race van jou vloot en safe spots te notuleren ! al…
-
geen idee waar die droeftoeter het over heeft ik heb nog 14 miljard liggen hoor xd zsl vanacht even dmen XD komaar droefje de score tegen mij blijft het zelfde piraat heeft 0.0 nouja 6 miljoen ik sta nu 15 a 16 miljard voor op piraat heee @Piraat hier zie je nogmaals jullie skills thumbdown.png ik weet niet maar ik ben even vak hoor je heb niks tegen mij nog steeds dus praat niet in meer voud ! je doet stoer maar ik dm starks even een leu kvlootje zal je maar laten zien wat ik daar mee kan(; tot…
-
jajajaja kom je looze pussy beloftes nou maar na ik wacht!! begin te spelen en anders buigen jullie voor mij en is respect afgedwongen ongewilt xd ik zou aangifte doen vogel xd pussy!
-
hoor ik nu een pussy vogel zingen xd whahahahaha word niet goed xd ga nog maar even koffie zetten en bakje popcorn maken xd allemaal pussy @Bolder @Zippy @Vogel @bassie36 allemaal pussies Xd komaar !! komen jullie niet,geen grotemond meer tegen admiraal insidious en buigen!!
-
bolder jij ook even acountje maken metje grote mond dan knikker ik jou ook even aan puinpoeder!! grotemonden worden afgestraft kijk maar de nr 1 piraat xd grootste vloot grootste dm junk en grootste iligale adon gebruiker ook gewoon neergehaalt!! je kan stoer doen bolder maar begin acountje te maken en bewijs je maar tegen mij droeftoeter
-
pussy vogeltje xd Kami @ 16-09 09.50u | Warn voor spam/off. Fijn dat je leert van je warns...