Search Results

Search results 521-540 of 902.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• hahaha droeftoeter ben je ook he xd kan je niks beters verzinnen xd ga idd mar wat anders doen want voor ogame ben jij niet gemaakt! je kan dan beter je geld in je gezinnetje steken inplaats van ogame en of de post bezorger Xd zal vrouwtje ook niet leukvinden denk xd als ze het uberhaupt wel weet haha veel plezier kamikamzechineespiraat Xd lach me rot om jou jongu!! ZOONGROTEVUURBAL JONGU !! ZONET !)10K IC STUK GEVLOGEN OP KONINGKALE XDXDXDXD BRRRRRR BAMMMMM

• ja he omdatje weet dat ikgelijk heb!! XD kan je boos worden droefje maar feiten zijnfeiten Xd kijk de raportjes afgelopen 2daagjes Xd je presteerd her niet eens een veiling te winnenXd koste je bijna al je erepuntjes hihi ik ga jou crashdummy noemen XDXDXD ik ga j maar weer farmen en nog 100 raportjes neer zetten dus bereid je maar voor xd zal even voor doen hoe je iemand kreupel speeld met een overvloot waar die geen F mee kan Xd dmen ben jij goed in moet ik je na geven daar ben jij pro in moet…

• hahaha piraat ga je weer huilen bij de mods en staff Xd met verboden middellen kunnen het ook addons zijn he(; die gebruik jijtocvh???? naast dat jij je geld door je neus boord idd zal je vrouwtje leuk vinden XDXDXD geld gaat snel zo portomonetje al leeg armoedzaaier xd zie je niet meer dmen xd iets teveel feesjes gehad vermoed ik ??? vandaar ook je stukvliegreij wss je weet wat ze zeggen als je bob wil zijn geen druppel of een snufje XD is niet goed voor de verzekering XD alshet maar een spelle…

• hahaha als ji jdit je hoogste niveau noemt piraat je gaat weer voor gaas XD 2x binne 24 uur je vloot stuk vliegen whahahahaha je maten laten zitten continu xd het liuegen en bedriegen het gebruik van verboden middellen het abnormale dm abuse!! waneer ga je toegeven??? en waneer ga je eindelijk je lot acepteren dat jij gewoon niet het baasje bent in uriel maar eerder de weg geef post en kamikaze afdeling XDXDXDXD

• ach klappioe droom lekker verder joh haha wrm vlieg je dan continu met piraat en zit je in zijn team XD liegn liegen liegen Xd je gaat zeker met billiebonkerpiraat om Xd of ohnee hij metjou ??? XDXDXD niet vergeten dat ik Insidious ook al een aantal keer geprakt heb, en Kale tot vaste farm gemaakt heb in eerdere unis grin.png Maar nee, ik ben hier niet naartoe gekomen om Piraat te helpen... Ik ben hier naartoe gekomen vanwege de grootse uitspraken op het forum wink.png solo leg jij het gewoon af…

• piraat vond het nodig om het puinveldje dat hij had geraapt bij zijn rip losses teplaatsen bij zijn aanval op mijn nietjes om zo net alsof te doen dat hij we wat behaaald heeft xd ik had al het puinregaapt bijdeze piraat!! heb flink moeten pendellen maar had alles binne! had de eerste 2 waves tegen gehouden en me eigen zooi opgeraapt! dan blijft er nog een kans over en dat was deze Een vloot van weg is weg KNIP! heeft de maan bij je planeet FIRST-ORDER KNIP! bereikt. Zwakke bevingen laten blijke…

• je heb een fake raportje gemaakt piraat! ik ga een tiocked aan maken!! want jou raportje en het puin veld klopt niert!! je heb het puin raportje gebruikkt van de laatse wave waarbij jij je rips stuk vloog! dat was het puin wat jij had geraapt!! Metaal: 37.515.000 Kristal: 10.790.000 Deuterium: 45.655 De aanvaller(s) hebben een totaal van 48.350.655 eenheden winst gemaakt. dit heb jijweten te pakke van je gesloopte waves en niet van me nietjes!! jij heb het puin raport gebruikt van het overige wa…

• ach komtie weer met ze belachelijke onzin XD meneer wilt keer op keer ze verlies niet nemen XD ook hier heeftie weer niks behaalt bij me xd ik heb zelfs winst behaalt XD hahahah SLAAAAG piraat slaag XD en kom niet metje dm gebruik jij bent de nr 1 dm user en behaalt er aleen vloot mee die vervolgends weer inleverd bij mij of kale XD je heb tot op de dag vanvandaag nog niks weten te slopenXD ja je rips heb je aan puin gevlogen en wouw 500 defende nietjes die ik overigens ook zelf geraapt heb haha…

• gister avond na een dagje lekker me vloot voor piraat ze neus te gebruiken en ze beste maatje smurf 1500 ipr op ze dak heeft gekregen op elke maan en planeet 6 bashes met xx besloot ik verder tegaan met expoen tot op het moment er een heel mooi item op de veiling verscheen en pirat het nodig vond om heel hoog te bieden zo doende had ik nog steeds gs over van de schoenzool die ik hem toen dr tijd heb gegeven xd (sub)vloot terug te vinden inde gevechts raportjes sectie xd meneer dacht dat hij met …

• werken tot woensdag vakantie dit maandag b;ahblah allemaal zever xd gistere waren ze al vande partei! volgends mij was dat geen maandag en al helemaal geen woensdag! gelukkig kan vogel ze geleende acount donderdag weer terug naar terra (PARTEIKARTEL)......bahbah (PART

• hahhahahahahahahahaha je bent een grote grap !! clown XDXDXD je heb praatjes piraat laat maar is wat zien dan kun je dat wel in je eentje dan meneer nr 1? of gaan je billibonkers je moeten helpen omdt jij het niet in je heb xd zoon groote vloot en niet eens een vlootje van 11miljard kunnen slopen XD schaamje xd als ik jou vloot had gehad had ik iedereen op gepoetst blaaskaak!! buigen voor koning haak jij!!

• Helemaal mee eens ! Berichten die totaal niet leesbaar zijn, en als het dan nog een beetje inhoud zou hebben. Maar zelfs dat is heeft het niet. Stop zijn iQ in dat van een vis en die zwemt achteruit. hmhm.gif Beter stoppen met al die berichten boordevol onzin, en laat het antwoord zien met slagen in de CR thread ! Enkel op die manier kan je laten zien dat je er wat van kan... idd xd piraat heeft nog op de dag van vandaag niks gepresteerd bij me Xd moest ze bil;liebonker vriendjes erbij halen en …

• gaatie in een andere uni verder xd je was toch druk xd maar wel ergens anders rellen xd grapstoeltje XD ook dit verklaart en zegt genoeg over de dirty game play grappie je was zogenaamt druk maar nee zoals ik eerder al zei het heeft amdere redenen en gronden wrm jij piraat vogel etv etv allemaal ineens v zijn na die foutgelopen en betrapte dirty game play op kale zogenaamt druk excuus voor uriel uni maar wel hier komen rellen je praat je zelf tegen grapstoeltje

• ook daar heb ik bewijs van vogel !! geloof me alles ko t boven water ! denk dat jij eerder bang moet wezen!! en je diep maar danook diep schamen!! gadverdamme zeg jij negeert terra en heb daar screens van! dit is geen acount sitting meer maar eerder acount diefstal!! ga vooral zo door!! geloof me alles zalgepost worden!! je kunt nu netjes je excuses aan terra gaan bieden!! acount terug geven! hopen dattie je ooit vergeeft !! en natuurlijk buigen voor koning haak xx metje nieuwe acountje dan he e…

• hahahha vogel laat me niet lache!! je bent echt een clown! xd je heb terra zijn acount bent continu v xd zie jou snachts online effe kijken of wij online zijn wss smeerpijperij noem ik dat xd vervolgends zoals kale benoemde de streek die je deed met piraat en zip geef terra zijn vloot beetje bij beetje weg en probeerde kale erin te luizen... en dat is een go en zit in ons team en heeft nog een grotebek op forum ook xd beste fleeter my ass beste cheater past beter bij je xd pot verwijt de ketel x…

• ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat weetje zelf ook spuit 11 …

• jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk.. Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD ik zal je even helpen herineren xd heb geen def ! heb geen sat…

• @Vogel is ook jou ali he Xd dus wat kom je zo praten ownee jij suport de tegenpartei XD porbeer mij is te pakke dan XD tot nu toe hebben jullie alemaal een grote mond in uriel maar tot vandaag nog steeds niemand ie uberhaupt iets bij me heeft kunne doen xd droeftoetersxd kom presteren dan praten

• *KNIP* okee nu als volgt exterminator! sowieso goodluck rebuild! ik hield deze man al een tijdje inde gaten maar was altijd on ook al paar keer voor niets gevlogen en leek bijna onmogelijk te prkken tot vandaag ik zijn vloot uit safe zag komen en dus direct door ze act heen vloog!! dankjewel voor de goodies en ik zal het zeeer zeker goed gebruiken! @Piraat mede door deze hit heb ook ik binne kort een ploffer! zal je zeggen je weet wat ik met een 3miljard vlootje kan maar zal jou is laten zien nu…

• oww nee hoor hahaha ik ben dol gelukkig xd piraat heeft niks bij mij kunnen doen XD oorlog vs mij heb jij verloren heb je tikkies gegeven en wat heb je terug kunnen doen ??? XD helemaal niks zoals gewoonlijk oorlog is remise geworden he en dus voorbij