Search Results
Search results 541-560 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
piraat je doet aleen maar stoer met zippy en klappie en de rest van die nltop20 maar solo stel je geen fuck voor XD je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin maar toen ik kwam spelen en zag hoe ik iedereen inhaalde xd begon je toch ziek te worden en te janken op forum vooral toe ik je subs nacht producties en je heel bende plat bombardeerde XD en wat deed jij terug XD helemaal niks haha ja je bent 2x gevlogen en 2 x voor saus XD rede dat ik weg …
-
idd dat had ik okal gezegt hahahahaha niet tegen jou maar wel tegen iemand anders xd maaak nie uit nope de reden is dat piraat ging janke bij jou en klappie /xd maargoed voel me vereerd
-
hahaha kom 1 tegen 1 dan XD piraat legde het okal af tegen me en dan zoveeel vloot hebben hahaha te triest voor woorden XD
-
hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt dus kom niet praten en klappie stop met liegen want jullie vliegenh samen met piraat(; ik deed stoer tegen piraat e piraat ging huilen XD dat ju7llie gelijk met nl top 20 full team komen Xd nogmaals voel me vereerdXD en op me plek gezet nee hoor alles is nog intact
-
whahaha jee eerste groene raportjes en wat had je qua winst 2 miljoen XD ikm heb al meer als halve miljard van jou gesloopt en gejat XD ga buiten spelen en neem je verlies droeftoeterpiraat XDXDXD seeyaaa wat jij deed was paar kleine inimini spio raids nadat ik gistere me planeten had geleegt en daarna ben gaan saven XD me mines hebben seirues heel de dag zonder def zonder schepeen door gepompt XD al had jedan spio raids gedaan had je flinke 100mil plus geraid maarja we weten nu wel dat jij te i…
-
niks triest aan haha voel me vereerd de hele top 50 van nl achter mij aan omdat ik piraatje klappies heb gegeven en meneer het niet zelf aan kon en dus is gaan huilen XDXDXD vond het een genoegen hier in uriel haha tijd omte rellen ergens anders met dit acountje btw jullie zouden een wanted list moeten maken XD voel me echt vereerd haha ik kom wel terug ooit als me acountje is opgevoert heb btw wel nieuwe formules ondekt in uriel Xd seeeyaaaaa acountje intact score intact eer intact piraatje SLA…
-
ja dat deed ik aleen zodat jij niet even snel maantjes zou gaan slopen xd wilde me acountje intact houden voor de oh maar zo misterieuze plek waar ik verder ga spelen en dit acount is flink zal gaan boosten zonder andere op me nek XD ik kom terug hoor piraat maar de vraag is waneer en waar en met wie verder wens ik je suc6 maar je zal toch nog flink lang moeten wachten om wraak op me te nemen hahahahahaha billiebonkers!
-
whahaha kijk en leer XD ik heb piraat schoenzool gegeven met een 3miljard vloot terwijl hij weet ik het hoeveel had ! XD het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD en piraat je weet het he 17-1 xx Ps piraat voel me wel vereerd hoor dat jij de /NL top 50 hierheen gehaald heb om kale en mij te laten slopen hahaha heb je toch gebogen voor kale en mij suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben wee…
-
hahaha niet doen alsof jij solo bent al die nieuwe mensen nouja nieuw zijn ze niet maar alle nieuwe acountjes die nu ineens aangewarped komen is allemaal van jou dus niet komen praten schijterd xd had je in4 moeteblijven liggen metje grootheids waaanzin had je weer schoenzool gekregen maar zal je zeggen er zijn meer kolos onderweg die binnen nu en morgen ineens zullen op duiken bij je eens zien hoe dvol jij je pamper gaat poepe xd zal zo even wat rips dmen alvast xx
-
jaa we zijn er druk mee bezig maar de spelers die nu rond vliegen zijn geen beginners xd mag best wel wat tijd in zitten hoor haha maakrt niet uit XD tussendoor slopen we alles wat er te slopen valt ! xd we hebben al piraat ze voordeur ingetrapt met ze 3tjes kiekeboe,XD en ineens is piraat pleite XD wel jammer we kwamen voor een grotevuurwerkshow Xd helaas durfte piraatje niet teblijven en heefteen van zijn safe planeten moeten opgeven XD meneer ligt nu 250 stelsel verder met ze nieuwe safe kolo…
-
als we nog niet dachten dat 2 Oorlogen genoeg waren komt hier dus ook de 3de want ook 50plus schijnt piraat te helpen en samen te zweren dus bijdeze Verklaren wij de Oorlog aan 50plus XD ik zouzeggen upgrade die silos maar alvast want wij hebben aardig wat atoombommetjes ligge!! Oorlog begint om vandaag om kwartvoor 10 vanaaf dus dan zullen ook weer de bashing regels eraf gaan !! suc6 biggrin.png eisen tot einde Oorlog heel team 50plus blauw ! totsnel thumbsup.png
-
droeftoeters allemaal! XD
-
hahahahahahahaha je zit bij billiebonker in het team even snel aan melden enn neem billiebonker klappie ook even mee
-
wie piraat ja idd heb je helemaal gelijk in XD maak ook een acountje aan XD vraag even aan zip wat ikdirect kwam doen en anders even aan ze billiebonkervriend piraat XD dies maar altefan vanmij XD ga je mond spoelen billie
-
GAME ON!! MAAR DIT X ZONDER OPGEVOERDE ACOUNTJES UIT EEN GRAVE YARD Xd hoor datjullie lords ze acountjes mogen hebben ! dan word het een fair battle en zo zie ik het graag! niet zoals laatst met zip in ob dat ging gewoon nergens over! dit is fair ik zou zeggen have fun en suc6 iedereen lets go 2 war!!!
-
oorlog begint nu oorlog stopt als zipp stopt met een kamer huren met piraat en v modus gaat en weer gaat spelen op zijn opgevoerde graveyard acountXD