Search Results
Search results 561-580 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
praat pas maar als enige vorm van aanval terug heb kunnen doen XD tot die tijd ben je nog steeds mijn farm XD 15-0 nee dat kan je niet daar ben je schijnbaar debiel voor XD zoon vloot maar niks presteren xd ja zwakkere pakke continu aplaus zeg wauwwww wat ben jij goed zeg gooi je zelf toch weg man droeftoeter eerste klas maar weetje piraat XD als dit de manier is hoe jij deze oorlog verder wil gaan voeren doe je ding lik zoveel mogelijk billen ! ik ga geen woorden meer vuil maken maar zal me vlo…
-
lekker blijven likken piraat xd je naam solo kan je ook wel inde prullebak doen en veranderen in janke en bille likken tot iemand me komt helpenof meerdereXD kan je het zelf niet aanXD oorlog starten draai om je oren krijgen en dan gaan janke bij andere spelersXD je bent droevig piraat maar dan ook echt!! XD clown eerste klass die het zelf niet aan kan maar doet alsoftie binkie is op forum en owjaa flink wat billen likt XD het is maar net wat je lekker vind of wat voor rare type vieze speler je …
-
achgaat zippie het opnemen voor piraat xd hahahahaha droevig XD jahoor pirat pull jij zipp maar XD kost je gs ga je nog trager xd wij bouwen wel doorXD zogenaamt solo aleen maar zielig zitten doen zodat andere het opgaan nemen XD je heb zoon grote vloot en zipp moet jou oorlog gaan oplossen schaam jullie echtwaarXD diep triest!! maargoed haha je bent welkom hoor zippy weet wel datje hiermee nu ook piraat voor aap zet he want meneer komt nu over als oftie het zelf niet aan kan ze bloed eigen oorl…
-
voor dat jij oordeeld leugenaar hebben wij dat allang gedaan ook hierin laat je weer zien wat voor smeerpijp jij bent xd en volgends mij heb net wat tegen jou gezegt ! weet dat je belgies bent maar oost indies.. ??? XD voorlopig heb ik je continu voor clown gezet bij je billematties XD ga maar is wat aande score doen piraat en kom dan maar praten ! tot die tijd is de score nog steeds 15-0 en ben jij gewoon uitgelult wink.png
-
en maar blijven schuilen achter andere spelers en andere allianties XD en dan tegelijkertijd huilen dat het 12 vs 1 is jij bent solo blablabla XD weetje wat jij bent XD EEN GROOTE GRAP EN BEGINNERSFOUT XD voorlopig krijg je continu slaag van mijen heb je nog niks terug weten te doen met die oh zo grotevloot vanje XD (droevig piraat droevig) nu niet meer janken dat je zogenaamt aleen bent he gewoon spelen en die ploffer van je xd clown voorlopig heb ik je continu voor clown gezet bij je billematt…
-
hahaha jaa meer kan je niet he xd al die 15 keer heb je alles maar weg gelachen XD meer kan je niet XD ga je rips nou maar op maken goosertje XD alles loopt nog steeeds via plan dus lekker zo dom blijvenm spelen xd zie dat je me eindelijk van mute gehaalt heb XD wil je spijt betuigen en eindelijk gaan buigen voor kale en mij ? neemt opnieuw popcorn en lacht heel hard XD zal eerder wel wat anders zijn en heel veel schijt in het broekie XD
-
bij deze heeft alliantie senatus de oorlog over zich heen gehaalt door middel van het schieten van maantjes bij onze tegen partij om zo meer kans te behalen op overwinning van de oorlog en ons vloot afhandig te maken! bemoeien is mee doen aan een oorlog! dus bij deze! deze oorlog begint vanacht om 12 uur iets eerder dan normaal maat is omdat hun midden in een oorlog al anticipeerde oorlog eindigt ...waneer syluzar vmode is en al zijn maantjes op blaast en geen nieuwe laat schieten en ook geen ni…
-
je heb dus toch team maten he @Syluzar die je helpt XD zijn def gaat eraan xd kijken oftie je nog zo aardig vind en jou helpt aan maantjes als wij hem bewerkt hebben bemoeien met een oorlog is meedoen aan een oorlog dus bijdeze is syluzar betrokken bij de oorlog en gaan dus ook bij hem de bashing regels eraf! suc6 met het saven van je team genootje
-
20 raketten van je planeet LEGENDARY SKYWALKER sloegen in op planeet droeftoeter piraat - 600 Raketlanceerder (-600) - 0 Kleine laser - 0 Grote laser - 0 Gausskanon - 0 Ionkanon - 0 Plasmakanon - 0 Kleine planetaire schildkoepel - 0 Grote planetaire schildkoepel - 0 Anti-ballistische raketten - 0 Interplanetaire raketten 20 raketten van je planeet LEGENDARY SKYWALKER sloegen in op planeetdroeftoeter piraat - 1045 Raketlanceerder (-445) - 523 Kleine laser (-523) - 0 Grote laser - 0 Gausskanon - 0…
-
sterk antwoord piraat xd echtwaar kan je niks beters verzinnen Xd kijk even wat de score zegt 15 raportjes van mij vs jou en 0 van de droeftoeter piraatXD
-
hahahahaha tuurlijk joh xd als dat zo had geweest had je allang korte mette gemaakt met mijn vlootje xd maar schijnbaar heb jij daar de capa nietvoor als ik jou vloot had gehad was je nu al weg geweest droeftoeter enne niet vergeten he piraatje 15-0 btw heb nooit gezegt dat ik niet opsatsjes vliegt XD wrm denk jij dat ik fusie centrale heb clown!! je speeld all zolang maar jou set up is gewoon zwaar bagger joh XD je blijft mar grote mond houden en doen alsof je baasje bent xd maar feitelijk ben …
-
en weer zegje we? je bent toch solo ??? of ben je nu een skitzo pirate XD je zegt ik kan niks XD ik kan voorlopig meer alsjou droeftoeterXD jij pakt aleen zwakkere en ik heb jou nu al 15 keer gepakt XD waar blijft diecounter of enige vorm van aanval tegen mij xd je dmt aleen je vloot continu als ik ben langs geweest Xd en dat noem jij skills XD je ben een grap en weer doeje alsof er niks is gebeurd hahaha zie je nietin hoe belachelijk ikjou maak met dat oh zo kleine vlootje XD
-
ja meneer heeft poepbroek nu xd zet snachts ze werf niet meer aan ze mines uit XD hij moet lekker zo doorgaanXD wij bouwen wel door hahahaha alstie dit leest kooptie weer 2.5 mil aan punten let maar op ! XD en dan op het forum zetten wat voor een dm user ik wel niet ben XD hij is geen piraat hij is pipodeikvalaleen zwakkere aan en ga cool doen op forum voor me billematties XD (DROEVIG) xDXDXD ach jaa piraatje reageert niet meer in game opforum doetie aleen maar cool over zijn hits wat niet echt …
-
echt he @ kale Xd deze man is droevig man XD feit dattie na mijn ban en na dat ik hem weer slaag heb gegeven dan heel cooltjes wolfbane pakt soort vanxd een speler met nog geen 2 mil punten en dan zeer trots op het foru mgaat zitten verkondigen alsof het de moeilijkste speler ooit is en dat het heel eervol is en cool is wattie gedaan heb... ... triest figuur die piraat ! pakt aleeen zwakkere naait zin vrienden en gaat vervolgds popiopie zitten doen alsof het eervol is XD droevig piraat droevig x…
-
zo,na 3 dagen ban wat overigens nutteloos was en ongehoort en gepast maargoed hierop de reactie die ik die zelfde dag gaf maar helaas niet kon posten... XD heb hem bewaard om het even in meneer zijn eigen topic te posten die hij gecreeert heb met het waan idee dat hij als enige SLAAG zal gaan postenXD daar zittie dus nu al onder andere 15x naast XD hier de mooie maar oh zo vervelende sub kill &na raid en paar dagen later nog even een sats bash en flinke nacht productie raid!XDXDXD piraatje start…