Search Results
Search results 141-160 of 187.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.769.656.000] postduif [Post] vs. Barney Stinson [TFL] (A: 790.055.000, V: 3.979.601.000)
Postspotten en veel wachten op een mogelijkheid nual enkele malen op punt gestaan om te vliegen en telkens was hij er of kwam hij checken grr nu op goed geluk en gaan ervoor best dat het allemaal vlug ging of was weer niks GL@RB Barney De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Kruiser 175.000 Slagschip 175.000 _________________________________________ Verdediger Barney Stins…
-
spot sim fly farm :-p GL@RB en sparen perturbo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Interceptor 27.000 _________________________________________ Verdediger Pertur4bo [NBAM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 119.615 Kolonisatieschip 63 Ster des Doods 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aa…
-
Nice Dikke hit dito dikke winst congratz GL@RB mor
-
spotten simmen en vliegen maar op goed geluk vermoed dat het op seconden was toen MrNexz er was GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Kruiser 100.000 Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger MrNexz [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 152.499 Groot vrachtschip 27.413 Licht gevechtsschip 113.161 …
-
spot sim fly GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Kruiser 250.000 Slagschip 100.000 _________________________________________ Verdediger Khan [TKW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 34.176 Groot vrachtschip 395.211 Licht gevechtsschip 852.038 Zwaar gevechtsschip 1.046 Kruiser 2.409 Slagschip 845 Spionagesonde 34.515 Bommenwerpe…
-
whooot zieke winst congratz
-
Ik zoek advocaten
part animals - - Spel
Postop wat heb je het met halve waarheden TDR????
-
Ik zoek advocaten
part animals - - Spel
PostQuote from Legend.bdr: “En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald. Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds. Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen. ” euhm ja heb het nog nee ik ga het niet verschroten ben niet gek om effe een mega berg DM er tegen te gooien en dan nog een berg eigen gs om die vlootWAARDE…
-
Tussen de online tijden door gevlogen GL@RB Tomorrowland De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Kruiser 70.000 Slagschip 70.000 Interceptor 70.000 _________________________________________ Verdediger Tomorrowland [NGM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 72.410 Groot vrachtschip 19.601 Licht gevechtsschip 230.100 Zwaar gevechtsschip 11.9…
-
nice lekkere hit
-
Quote from Gier: “Hoe je het ook went of keert, het is wel mijn oude account wat hier na de gallemiesen wordt geholpen, saven op Kolo gokken we wellicht allemaal wel eens, maar is niet verstandig, zeker niet omdat je 2 manen in het zelfde stelsel hebt liggen, en 1 maan 1 stelsel verderop. Dus eigenlijk als je eerlijk bent, hebben de heren je goed te pakken, en ben je gewoon je vloot kwijt. Niet leuk, maar wel het eerlijkst. Veel plezier allemaal verders. ” @Gier was bezig met twee nieuwe manen o…
-
Quote from Legend.bdr: “Je geeft aan dat je niet meer kan doen helaas. Hier ben ik het niet mee eens. Dit is blijkbaar al bekend, langer dan vandaag, waarom worden er dan vage beslissingen genomen door het laten behouden van een vloot die is gecrashed? Jullie kunnen als team een beslissing maken de eerste keer dat het gebeurt.. En het eerlijkste in dit verhaal is dat de verliezende partij zijn vloot verliest en dus geen recht heeft op het hebben van die vloot. Er kan dus echt wel iets gedaan wor…
-
zien wel wat ze beslissen ik geef me vloot niet zomaar op en jullie de slag niet dus .................. is een cirkel hoe we het ook bekijken en wat ze ook beslissen van jullie winst of mijn vloot komt voor geen van beide fair over enigste optie is zo laten en bugg fiksen dat het niet meer kan gebeuren
-
Bugs
part animals - - Algemeen
Postmag er dan nog ene aan toevoegen -verdediger is terug getimed geraak van onder de hit uit maar de aanvallers heb vervolgens geluk en krijgen wel een slag en dus ook winst
-
nice heerlijk winst GL@RB kevin
-
sorry Legend niet zeveren ze hebben het hier ook zo gelaten in deze slag [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) kan ik toch ook niet aandoen en als me vloot weg moet dan moest dat daar ook gebeuren en moest je het nagaan zijn zeker en vast nog zulke slagen gebeurd is niet mijn schuld dat de software dubbel slaat bij gameforge (sorry van het linken van een andere slag)