Search Results
Search results 161-180 of 187.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
iedereen heeft toch winst zo?? de één wat meer dan de andere hoedan ook aan het patroon van me manen slopen was het kwestie van tijd dus zoveel dm of boosters of gs heb ik nu ook weer niet om telkens alles te bouwen enof af te kopen bekijk het zo. zo hebben jullie een herkansing om me opnieuw te slopen met nog meer winst tot gevolg voor jullie dan is maar aan mij om goed en degelijk te saven en uit jullie klauwen te blijven
-
Quote from Gorilla: “Is volgensmij een afgesproken slag maar ik ben geen GO dus ik kan daar niet over oordelen. Veel plezier met het opbouwen van de vloot al lukt dat je vast snel met expo ” hell no niks afgesproken
-
Quote from Buckert: “Wat een ruige hit maatjes! Jammer dat ik mijn mega vloot niet op tijd aan kon haken. Meteen gekregen accountje stuk maken, zonde hoor. En dat missende beetje puin halen we nog wel op! ” sorry meteen een gekregen acc stuk maken??? na het slopen van 9 manen waren me optie's een beetje weg om veilig te kunnen saven ook ze moest enkel 24u kunnen overleven tot ik terug veilige oorden op kon zoeken helaas voor mij dus niks van in huis gekomen....... Of zou er iets gebeuren in deze…
-
Is kwestie van geduld te hebben en als het ogenblik er is geluk te hebben dat de persoon in kwestie niet niet op tijd terug is Wens je een voorspoedige rebuild Perturbo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Pertur4bo [NBAM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3 Groo…
-
spotten simmen deut schepen hmmm online 20min later eens piepen he staat tijd en ligt nog wat extra ok effe proberen dan maar (is het niks dan is het niks he ^^) BINGO GL@RB MrNexz De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Kruiser 150.000 Slagschip 136.000 Interceptor 57.000 _________________________________________ Verdediger MrNexz [TFL] _______________________________…
-
iets gevonden bij smiley GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [Post] ________________________________________________ Interceptor 25.000 Groot vrachtschip 35.000 _________________________________________ Verdediger Smiley [NGM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 150.909 Groot vrachtschip 34.083 Licht gevechtsschip 2 Kruiser 18 Recycler 115 Spionagesonde 1.100 Vernietiger 2 Ster des D…
-
congratz GL@RB kevin
-
[TOT: 1.313.295.500] PresentDanger [SpG] vs. Barney Stinson [TFL] (A: 8.245.000, V: 1.305.050.500)
PostHeerlijk winst Mooie hit GL@RB Barney
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostHeerlijke winst Had het al gezien in de stats wat er gebeurd was en ver moest ik niet zoeken hahah CONGRATZZZZZ GL@RB Supermercado
-
congratz mooie hit en dito winst GL@RB Vondutch
-
Spot Simmen Vliegen YES Reccen Naraids Extra rec's GL@RB Nexz De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Slagschip 100.000 Vernietiger 35.000 _________________________________________ Verdediger Nexz [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 35.852 Groot vrachtschip 43.408 Licht gevechtsschip 45.138 Slagschip 1.432 Kolonisatieschip 7 Recycler…
-
Nog iets leuks gevonden GL@RB Pineapple De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Slagschip 15.000 _________________________________________ Verdediger Pineapple [Bananana] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.076 Groot vrachtschip 2.459 Licht gevechtsschip 5.693 Zwaar gevechtsschip 2.157 Kruiser 474 Slagschip 267 Recycler 404 Spionagesonde…
-
Bij plopje ook iets zien liggen dat hij hoogst waarschijnlijk ook vergeten is :-p GL@RB plop De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Kruiser 40.000 _________________________________________ Verdediger plopkoek [TKW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 49.279 Licht gevechtsschip 223.306 Raketlanceerder 4.340 ________________________________…
-
spot sim fly vermoed dat hij iets vergeten was GL@RB Reformed De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Interceptor 39.000 _________________________________________ Verdediger Ref0rmeD [NBAM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 287.104 Groot vrachtschip 5.000 Licht gevechtsschip 3.860 Raketlanceerder 5.000 Kleine laser 5.000 Kleine planetair…
-
[TOT: 3.144.639.000] PresentDanger [SpG] vs. Vondutch [U.S.O] (A: 319.470.000, V: 2.825.169.000)
PostLekker PD mooi gevonden GL@RB Vondutch
-
Quote from Notuul: “Haha beetje doorbouwen hè Alle tijd voor nu of niet ” is me eeste dag dat ik thuis ben deze week werk in de haven en deze sluit niet ze voor de corona bier productie :-p (ps: met alle respect is niet om spot te drijven met de corona slachoffers(innig deelneming en veel sterkte aan hun))
-
Quote from Notuul: “Lekker duifje ! Dan is je vloot alweer bijna gerebuild zeker ? ” echt niet ze haha was het maar zo gemakkelijk
-
GL@ RL (en anders het beste met de rebuild ) vierde poging prijs De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Slagschip 50.000 Interceptor 39.000 _________________________________________ Verdediger Soap [TFL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 99.443 Groot vrachtschip 50.000 Licht gevechtsschip 100.000 Kruiser 25.000 Slagschip 5.000 Kolonisat…
-
Tussen alle gekte van PD door ook iets gevonden dat hij vergeten was haha GL@RB HFT2010 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller postduif [SpG] ________________________________________________ Vernietiger 32.000 _________________________________________ Verdediger HFT2010 ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 34.612 Licht gevechtsschip 921 Zwaar gevechtsschip 1 Kolonisatieschip 1 Recyc…
-
Lekker lekker zo dikt je stapel wel aan he