Search Results
Search results 61-80 of 87.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
hap hap hap Natuurlijk is dit wisselgeld voor je. En in verhouding qua puntenaantal al helemaal. Maar normaal spelen kan ik qua tijd toch niet dus dit is voor mij prima. Die deut farm ik wel weer van je allygenootjes. Het gaat niet alleen om winst he, denk ook eens aan spelplezier. Het blijven 1 en 0 uit eindelijk... Zal eerst weer wat aansterken zodat ik je nog wat vloot afhandig kan maken.
-
SOLO #3 Gezien ik het puin heb en nog een kerkhof van 20%, voel ik me de morele winnaar. Alleen even kijken hoe ik kan rebuilden onder het hoppen door Rellen met die hap! En winst is voor mietjes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Queen Elsa [TROL] ________________________________________________ Kruiser 517.970 Slagschip 207.792 _________________________________________ Verdediger Malfidus [SrG] ______________________________…
-
[TOT: 52.478.000] Queen Elsa [TROL] vs. Malfidus [SrG] (A: 50.000.000, D: 2.478.000)
someone - - Hall of Fame
PostHaha de oude allygenoten waar ie op doelde, welkom allemaal. Jullie konden in ieder geval niet fleeten en gingen met bosjes neer, noobs!
-
[TOT: 52.478.000] Queen Elsa [TROL] vs. Malfidus [SrG] (A: 50.000.000, D: 2.478.000)
someone - - Hall of Fame
PostVandaag nog eens even neuzen hier uit vakantiemode. Was niemand lastig aan het vallen vandaag. Gewoon rustig bezig op de veiling en wat rondkijken. Kwam er opeens een ijskonijn kijken. En daar kwamen de rips. 2 waves van 5 rips op maansvernietiging. En een uurtje daarvoor ineens een berg bootjes. Te machtig voor mijn vlootje. Maar ik constateerde dat meneer geen recs gestuurd had. En door mn vloot te suiciden zouden we allebei snel geteld ongeveer 3 miljard verlies hebben. Dat had ik er wel voor…
-
Volgens mij is er iemand op vakantie De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Malfidus [SrG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 40.000 _________________________________________ Verdediger Flugel25 [TROL] ________________________________________________ Crawler 120 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Malfidus [SrG] ________________________________________________ Klein…
-
[TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)
someone - - Hall of Fame
PostVolgens mij krijg jij zat drugs barney! Pas er maar mee op. Mooie slag Fire.
-
[TOT: 561.692.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Frydrax (A: 250.000, V: 561.442.000)
someone - - Hall of Fame
Post2 - In elke nieuwe thread horen de namen van de van de aanvaller(s) en de verdediger(s) en een schade vermelding in het onderwerp te staan.1 - Voorbeeld: Speler X [alliantie tag] vs. Speler Y [alliantie tag] (A: 150.000, V: 500.000) [TOT: 650.000] ~ evt. toevoeging. Verder prima winst. Ga zo door!
-
[TOT: 208.711.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Borg 7 of 9 (A: 7.598.000, D: 201.113.000)
someone - - Hall of Fame
PostMooi! Precies op niveau, satjesbashen. Doe wat leuks met de winst.
-
[TOT: 4.622.299.500] Plofkop [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Dutch Rebel [UWS] (A: 72.505.000, V: 4.549.794.500)
someone - - Hall of Fame
PostKek hitje. Iemand Barney al gekickt en gesloopt?
-
Waarschijnlijk schrijft Zaphod daarom jongens i.p.v. jongen. Wanneer gaat Barney neer?
-
Lekker hit! Zie dat de analfabeet ook hier is.
-
Prachtig. Je gaat niet in op inhoud maar je praat er alleen omheen. Waar noem ik je dom?
-
De aannames en de reacties die je geeft zijn tekenend. Wat nogmaals mijn reactie bevestigd. Hoe ben je ooit in die ally gekomen?
-
Haha fijn dat je mijn reactie bevestigd. Hoezo ben ik anoniem? Ben jij dat niet dan?
-
Kunnen we al een poule starten wie de volgende van PlayBook is die gesloopt gaat worden? Op basis van intelligentie ga ik voor Barney Stinson. Verder een grote hit, snap dat trucker niet savede. Pak ze maar terug Truck!