Search Results
Search results 41-60 of 200.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker winstje weer zo Veel plezier ermee test nog maar even debuggen lijkt me
-
Daar is-ie dan. De hele dag stond in het teken hiervan, zouden we wat kunnen uithalen met halts? Was afwachten, totdat er opeens 1k rips aan kwamen.... ja dan maakt het allemaal niet zo veel uit. Hier en daar random wat recs erin gegooid, helaas zaten jullie daar mooi strak mee want ik zat er een tel achter en had niks. Succes met de winst boys, moet wel nog wat vanaf voor deut denk ik zo Plofkop maar goed dat je netjes in delen savet, maakt het in ieder geval niet triviaal om je neer te halen. …
-
Lekker zo gratis geld
-
Rare gast, have fun boys!
-
Kijk eens aan, onze Plof ploft lekker door. Veel plezier ermee, je vlootje blijft mooi groeien Supermercado jammer van je vloot Je lette er zo goed op! Deze test is iig gefaald...
-
Kijk eens aan die mag er zeker wezen! Lekker dat kristal zo! Heer Hugo Waard GLRB!
-
Ach winst is winst, leuk voor de counter toch Bou GLRB!
-
Is eentje flink aan de weg aan het timmeren, mooi gedaan Plof! Veel plezier met uitgeven Klapstoeltje foei puindiefje Succes met de rebuild, moet wel lukken gok ik!
-
Meer winst dan Klapstoeltje Not Corleone GLRB, maar aangezien je een i’tje bent kom ik morgen gewoon weer. Puin is voor de liefhebber On 14-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker GeneralDuke [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 1.000 Cruiser 200 _________________________________________ Defender Not Corleone ________________________________________________ Rocket Launcher 112 Light Laser 12 Heavy Laser 7 Gauss Cannon 2 Plasma Turret 4 _______…
-
Voordat je hierop reageert dat ik mijn eigen gelijk wil halen, lees a.u.b. deze post door Teleurgesteld kwam ik erachter dat swami's topic is gesloten. Ik vond het juist een heel goede vraag over de uitleg van de pushingregel. Helaas is het ontaard in een discussie die met elke post verder afdreef van de kern, en in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat er is ingegrepen. Dat neemt niet weg dat er nog steeds tegenstrijdige antwoorden zijn (om in te haken op Lords route: tegenstrijdige antwoorden v…
-
Whoop lekker Fire!
-
[TOT: 3.782.311.000] JamesCameron [Playbook] vs. wessel [ESA] (A: 620.772.000, V: 3.161.539.000)
PostAlweer zo’n zieke winst, allemachtig zeg Kun jij niet even in v mode gaan en ons wat targets gunnen Wessel balen zeg, je had een mooie vloot. Succes met je overwegingen en hopelijk tot gauw!
-
Lekkere winst, fijn wat deutjes
-
Lekkere winst pak je! Mooi bootjes bouwen. Pip GLRB!
-
Alsnog in 2018 gelukt, gefeliciteerd met je eerste hof! Dat er nog vele mogen volgen. Kreela GLRB!
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.898.894.000] Plofkop [Bro] vs. jedi995 [ESA] (A: 255.841.000, V: 1.643.053.000)
PostHeel lekker Plof, die winst is zeker niet mis! Jedi GLRB