Search Results
Search results 81-100 of 200.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Laat ik ook maar weer eens wat posten. Wraxx GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller GeneralDuke [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 32.949 Zwaar gevechtsschip 5.578 Kruiser 9.543 Slagschip 6.028 Spionagesonde 1 Bommenwerper 1.521 Vernietiger 1.505 Interceptor 4.005 _________________________________________ Verdediger Wraxx ________________________________________________ Raketlanceerder 4…
-
Bescheiden slagje met een mooie winst
-
Gaat alweer de goede kant op. Tot snel Kyloren GLRB
-
Ach beetje overkill maar wel flawless zo, mooi hitje! Powercow GLRB
-
Tweede sprongerninja’s in een week, heftig Heerlijke winst man! Fire rain jammer man, rebuilden maar weer
-
Puinverdeeltool
GeneralDuke - - Spel
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GeneralDuke: “Oke oke, duidelijk thanks. En wordt er bij een AGS-puinverdeling dan verwacht dat je de bijdrages van de verschillende AGS-spelers op waarde of op gewicht doet? En mag je zelf dan die ratio kiezen, of is dat vastgelegd op 3-2-1? ” percentage is van het gewicht. Maar je hoeft er verder niet naar te kijken, alleen de cijfers van alles invullen bij de AGS en je krijgt automatisch de verdeling berekend. Het is kinda kinderspel. ” Ik heb wel ee…
-
Puinverdeeltool
GeneralDuke - - Spel
PostOke oke, duidelijk thanks. En wordt er bij een AGS-puinverdeling dan verwacht dat je de bijdrages van de verschillende AGS-spelers op waarde of op gewicht doet? En mag je zelf dan die ratio kiezen, of is dat vastgelegd op 3-2-1?
-
Puinverdeeltool
GeneralDuke - - Spel
PostNee, vlootgewicht is ook een absoluut getal. Dus het is niet de relatieve bijdrage van die persoon.
-
Puinverdeeltool
GeneralDuke - - Spel
PostIk heb een vraag over de AGS puinverdelingstool. Ik weet niet of iedereen dezelfde excelsheet gebruikt, maar ik ga er maar van uit aangezien swami deze een keer ergsn uit de krochten van ogame heeft opgehaald. Wanneer je vloten invult staat er zowel “vlootwaarde” als “vlootgewicht”. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee? Het is in ieder geval niet het verschil tussen grondstofkosten en structurele integriteit.
-
[TOT: 159.003.500] JamesCameron [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 21.761.000, V: 137.242.500)
PostLol burn Beter opletten Rob, maar idd dit is een ochtendje raiden James veel plezier ermee
-
Lekker winstje pak je daar weer mee, mooi gedaan! Palpatine GLRB
-
Lekker winstje aan huis, volgende keer hopelijk een maantje. MrAgreal GLRB!
-
Ik zat rustig wat mijntjes te klikken op mijn nieuwe kolonie, zie ik opeens een aanval aankomen op een subje van me. Lekker afgewacht terwijl mijn adrenaline langzaam omhoog gaat, en in de laatste secondes mijn vloot ervoor gegooid. Ik had nog tijd gehad om m'n recs alvast weg te sturen, maar ach. Wazieflo top reactie, GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller wazieflo [MoO] ________________________________________________ Kruise…
-
Lekkere winst zo aan huis (of in ieder geval dichtbij), leuk dat het ook nog een top 10 is. Splinter GLRB, en EvenSerieus waarschijnlijk GLIRL
-
Lekker hitje ook deze, fijne winst James GLRB maar dat is vast al gedaan
-
Jammer van je vlootje Hujhax, begon net een beetje vorm te krijgen. Geniet even van de v mode en hopelijk tot snel Lekkere winst Gambit, mooi gespot. Bouw er maar wat moois van
-
Heel nice heren, prachtige slag en wat een winst. Succes met de rebuild. Unknown GL in real life, wie weet kriebelt het ooit weer eens