Search Results
Search results 141-160 of 200.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lol Lekker winstje weer, en wat deut om weer wat op en neer te kunnen vliegen. ijs900 GLRB!
-
Heh lol raar. Maar wel lekkere winst Perseus GLRB!
-
Tussen al dat geweld maar weer eens een raidje, en blijkbaar voldoende voor een gevorderde. Emperor Nova GLRB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller GeneralDuke [Bro] ________________________________________________ Bommenwerper 1.500 Interceptor 4.000 _________________________________________ Verdediger Emperor Nova [Campina] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Groot vrachtschip 100 Licht gevecht…
-
Klein maar fijn, toch fijn zo'n werfproductie. JamesCameron GLRB, moet wel lukken
-
[SOLO #2] [TOT: 980.707.000] Swami_dude [Bro] vs. Octopussy [UWS] (A: 189.509.000, V: 791.198.000)
PostWas al een paar keer op zoek geweest naar zijn vlootje, snoep jij hem even voor m'n neus weg. Winst mag er wezen, have fun spending Octopussy jammer dat je stopt, GLIRL!
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from GeneralDuke: “ ” die komen ook nog wel aan de beurt gok ik ” Oh-ow...
-
Wederom jammer Saw. Had je maar op plaatsing gesaved, maar achteraf is mooi wonen zoals een Limburgse wielrenner ooit zei. Geniet even fijn van de smurfenmodus Saw en Randi, en ik hoop dat het over een week of wat toch begint te kriebelen. Het was in ieder geval gezellig met jullie. Heren aanvallers geniet van de winst, die mag er wezen. Jammer dat het opnieuw Saw is, ik zou zeggen dat er genoeg andere mooie targets zijn zodat zij die al op de grond liggen in ieder geval even overeind kunnen kra…
-
Haha ja wat swami zegt Paar keer gezocht, niet gevonden. Mooie winst pak je hier! FCDENHAAG GLRB
-
Quote from swami_dude: “GeneralDuke heeft hem bespioneerd en toen lag er niets, dus best vreemd dat die automatisch uit vmode wordt gehaald, z'n vloot gesaved wordt en dan later er weer ligt ” Ik had me verkeken, deze info is iig onjuist. Doet niks af aan de slag, die is lekker met een mooie winst. Als er wat fout was gegaan met Bagrams merge dan hoop ik dat GF hem z’n vloot teruggeeft. En anders GLRB, dat is hier zo gedaan
-
Solo Nr1 [TOT: 2.488.965.000] MrSaw [Psy Corp] vs. MR-X [UWS] (A: 475.310.000, V: 2.013.655.000)
PostLekker lekker, die winst mag er zeker weten. Jij bent er in no time weer bovenop en het was toch een behoorlijke vloot die daar kapoet ging! Mr-X/vliegenier GLRB!
-
Mooi gezegd Elon, veel plezier met de winst! Herman ik hoop dat je toch doorgaat, al gaat turtlen hier waarschijnlijk niet heel makkelijk worden...
-
Happy reccing! Bagram GLRB!
-
Heeft-ie alweer een killer fleet Lekkere winst man GLRB wizzy
-
Haha even wennen die nieuwe snelheid dus, maar hier kom je wel bovenop. GLRB Swami lekkere winst, kristal!!!
-
Dit is vast al in drievoud herbouwd Hf spending gambit
-
Arme man... Hf spending DNA. En GLRB Palpatine
-
Lol congrats Elon
-
Jeetje nou dat ging snel na de merge Lekkere winst boys, ook met dat gemiste puin niks mis mee. MrSaw balen man, maar met 7mrd puin en ruimtewerf moet dit wel te doen zijn. GLRB
-
Zaga voor de Zaggers! GLRB Commodore Neso