Search Results
Search results 381-400 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ogame 6.5.2
PostBeste spelers, Ogame versie 6.5.2 zal morgen, woensdag 20 september 2017, rond 13:00 live gaan op onze speelservers. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze update doorgevoerd worden: Quote: “ - [Bug fix] Link naar ticket systeem gerepareerd in tutorialoverzicht. - [Bug fix] Kan niet spioneren vanuit reeds aanwezige spionagerapporten. - [Bug fix] Optie 'Transport' uitgeschakeld voor missies naar puinveld. - [Bug fix] Beloningenscherm heeft geen opmaak bij actief vlootverkeer. - […
-
Beste spelers, Aankomende dinsdag, 19 september, zal er tussen 10:00 en 12:00 onderhoud plaatsvinden op de verschillende servers waar Ogame op draait. Het kan dus voorkomen dat je kort even niet in kan loggen en opnieuw in zal moeten loggen wanneer het onderhoud gedaan is. Geschat wordt dat het ongeveer 5 minuten zal duren. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Beste spelers, Over enkele minuten zal er begonnen worden met het installeren van een kleine update om een deel van de problemen van versie 6.5.1 op te lossen. Het is mogelijk dat je dan kort even uitgelogd wordt.
-
Vlootverzending
PostHelaas lijkt het erop dat eea niet lekker is verlopen met de update: Short downtime this afternoon Helaas is dit voor alsnog de enige info die we hebben. Wanneer we meer weten geven we dat door natuurlijk.
-
Ogame 6.5.1
PostBeste spelers, Ogame versie 6.5.1 zal woensdag 6 september 2017 rond 10:00 13:00 live gaan op onze speelservers. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze update doorgevoerd worden: Quote: “Ingame: - [Bug fix] XML-Api voor spelersgegevens werkt niet. - [Bug fix] Enkele fixes voor de alliantiechat. - [Bug fix] Datum en -tijdsweergave in aanmeldingsbericht alliantie gecorrigeerd. - [Feature] Inloggen met emailadres in plaats van spelersnaam. - [Feature] Popup voor mensen die inloggen…
-
Beste spelers, Zoals jullie wellicht gemerkt hebben kan het zo zijn dat je browser een beveilingswaarschuwing laat zien wanneer je dit forum probeert te bereiken. Het achterliggende probleem is een verlopen SSL-certificaat voor deze website. GameForge is ervan op de hoogte gesteld en zal dit hopelijk morgen opgelost hebben. Wees gerust, je loopt door het bezoeken van het forum niet ineens meer gevaar of risico's. Het is enkel dat je browser de validiteit van het certificaat afwijst, wat klopt aa…
-
nieuwe uni
PostQuote from discordia: “Per wanneer komt er weer een nieuwe uni ? Het duurt deze keer wel erg lang ” Er staat op het moment geen nieuwe uni voor ons gepland voor in de nabije toekomst ben ik bang. Echter kan GameForge ons natuurlijk altijd ineens toch verassen met een nieuwe uni. Wanneer deze informatie beschikbaar is, zullen wij dit met jullie delen. Voor nu moet je het helaas doen met de reeds beschikbare uni's.
-
Takumi
Wish2Die - - Ex teamleden
PostWelkom Takumi!! Ik zie dat je collega's reeds de vragenlijsten opengetrokken hebben, een beter begin kan haast niet. Veel plezier en succes met je trial.
-
Wish2Die
PostBeste spelers, In verband met een korte vakantie ben ik van morgen 13-08 tot en met zaterdag 19-08 niet aanwezig. Je kunt in die periode het beste een van mijn collega's benaderen, daar ik zeer waarschijnlijk niet adequaat en op tijd zal reageren op emails en dergelijke. Bedankt voor het begrip en tot binnenkort weer.
-
Wish2Die
PostBedankt jongens! 5 jaar, bizar eigenlijk. Hoe ik het al zo lang in dit gekkenhuis met jullie vol heb weten te houden is me een compleet raadsel. Maar goed, op naar de 6 dan maar?
-
queen sylvia
PostGefeliciteerd Queen!!!!!