Search Results
Search results 581-600 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wish2Die
Wish2Die - - Ex teamleden
PostBedankt voor het vertrouwen allemaal en natuurlijk de dames bedankt voor de verjaardagsfelicitaties.
-
Wish2Die
PostDankjewel Queen, maar ik denk dat ik nog regelmatig een reisje hier en daar zal doen hoor :P. Quote from Dr_Exp: “ Ik vond oranje je beter staan :') Good luck! ” Helaas hadden ze geen oranje admin pakjes. :(
-
Wish2Die
PostIn verband met een vakantie in Engeland ben ik van vrijdag 18-03 tot en met zondag 27-03 in principe zo goed als niet aanwezig voor (S)GO zaken. Ik moet dan ook vriendelijk verzoeken om in die periode contact op te nemen met mijn collega's mocht het nodig zijn. Voor GO zaken binnen Nekkar kun je het beste contact opnemen met Rdet (Rdet@ogame.nl). Excuses voor het ongemak.
-
Revenge
PostGefeliciteerd met je full-GO schap Revenge.
-
Revenge
PostGefeliciteerd en succes met je trial kerel ;).
-
Revenge
PostGefeliciteerd met je verjaardag kerel!
-
Wish2Die
PostZoals >>hier<< te lezen is ben ik sinds kort aangesteld als SGO. Ik zal de komende tijd de volgende uni's onder mijn hoede hebben: Nekkar, Pegasus en Sirius. Aangezien Nekkar (nog) geen eigen GO heeft, zal ik daar gewoon nog als aanspreekpunt dienen voor wat betreft GO zaken. Ik zal mijn best doen om deze nieuwe functie zo goed mogelijk uit te voeren natuurlijk.
-
Wish2Die
PostDankjulliewel. Het was een erg leuke en vooral gezellige vakantie. Vanaf morgen ben ik weer volledig beschikbaar.
-
Red Dragon
PostOok jij nog gefeliciteerd Red Dragon.
-
Lu koekjes
PostEen paar dagen te laat, maar ik heb een goed excuus? Nog ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag.
-
Wish2Die
PostIn verband met een vakantie in het buitenland zal ik tussen 28-11-2015 en 16-12-2015 niet beschikbaar zijn voor teamler zaken. Voor zaken betreffende Nekkar kunnen jullie het beste Lukoekjes een mail sturen (Lukoekjes@ogame.nl) of een support ticket aanmaken aangezien ingame pm's die aan mij gericht zijn niet gelezen zullen worden. Alvast allemaal een fijn sinterklaasfeest toegewenst en tot binnenkort weer.
-
MiniMe
PostGefeliciteerd met je verjaardag kerel.
-
Wish2Die
PostAttention: The last reply to this post was 40 days ago. The thread may already be out of date. Please consider creating a new thread. Hmmm, oeps. Helemaal mijn eigen 3 jarig teamlerschap gemist. Alsnog bedankt voor de felicitaties, geen idee hoe het er doorheen is geslipt maar excuses in ieder geval. Ladies and gents, gezien het voor mij nu weer beter uitkomt neem ik naast Nekkar nu ook Leo onder mijn hoede. Dus voor alle GO zaakjes binnen Leo kun je mij gewoon aanschieten. Helaas ben ik op IRC …