Search Results

Search results 21-40 of 81.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from RoadRunner: “Jammer dat 'ie gerecycled is, maar het blijft een geweldige tekening. Verder slag enzo heuj! ” HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA Ot: Meaui.

• Aanpassing multi-account regel

Revenge - - Nieuws - Spel

Beste Community, Zoals jullie weten door de beperking om accounts te ruilen/schenken hebben we in het verleden "multi-account" situaties toegelaten na de merge. Omdat OGame nu de optie heeft om accounts te ruilen/schenken zullen we deze situaties toelaten tot 31 januari 2019. Tijdens deze periode willen we jullie vragen om nieuwe thuis te vinden voor eender welk extra spelaccount dat jullie hebben in het zelfde universum als het hoofdaccount. Vanaf 1 februari zullen de multi-regels weer strikt t…

• NB4

Revenge - - Ex teamleden

NB4, Bedankt voor je geweldige inzet in het team! Hopelijk tot op IRC of Discord!

• Kaj

Revenge - - Ex teamleden

@Kaj, naast het behalen van je Full GO mag ik je nu ook feliciteren van het behalen van je Full-OP! Proficiat!!

• opening account ruil

Revenge - - Forum

Het forum zal op gepaste tijdstip ook weer opengaan.. een paar dagen extra wachten zal zo'n kwaad ook niet kunnen?

• Server onderhoud 21-01-2019

Revenge - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Op maandag 21 januari zal er tussen 10:00 en 10:30 onderhoud plaats vinden aan de servers van Ogame. Het is mogelijk dat je opnieuw moet inloggen of niet kan inloggen. Geschat wordt dat dit maximaal 5 minuten zal duren. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jullie Admin Team

• OG_MoonChance.jpg Datum: 12 & 13 januari Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 40% maankans in plaats van de normale 20% (ook via M.O.O.N.S.), er is geen extra puin nodig. OG_MoonItemsDiscount.jpg Datum: 12 & 13 januari Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op alle M.O.O.N.S.-voorwerpen uit de winkel.

• Hitsugaya Toushiro

Revenge - - Ex teamleden

What about.... Beide? Je gaat 't goed doen, HT! Goodluck onder die gekke SGO van je

• Kaj

Revenge - - Ex teamleden

Sterk werk, Kaj! Doe dat goed - gekke belg van me

• OG_ItemExpedition.jpg Datum: 6 & 7 januari 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Bij expedities zul je dezelfde voorwerpen kunnen buitmaken als bij veilingen en import/export.

• Wie reageert er na jou?

Revenge - - Thuisplaneet

Quote from Kaj: “Nee die doet niet meer mee. Misschien @Thundersheep ” Toch niet - Revvie in da house. @Wish2Die wakker vandaag?

• PLaneetverplaatsing blijft Rood

Revenge - - Algemeen

Stond ook in de FAQ dat een vijandige vloot gewoon naar de vernietigde planeet zou gaan... Of - natuurlijk dat moet ook veranderd zijn in de FAQ. Zoveel ervaring met planeetverplaatsingen heb ik zelf ook niet

• PLaneetverplaatsing blijft Rood

Revenge - - Algemeen

Hey Fear - Dit staat aangegeven bij de FAQ. Ben benieuwd wat het resultaat is! Verplaatsing van planeten - Het verplaatsen van een planeet wordt geblokkeerd door: - Eigen vloten die onderweg zijn van en naar deze planeet (of bijbehorende maan). - Gebouwen, verdeding en schepen die in aanbouw zijn op deze planeet en de bijbehorende maan. - Lopend onderzoek dat is gestart op deze planeet. - Aandachtspunten: - Alleen op het moment van verplaatsing moet worden voldaan aan de vereisten. - Verplaatsin…

Revenge - - Thuisplaneet

Helaas niet! Sowieso @Spacefighter want die moet Kaj nog wat uitschelden

• OGame Discord

Revenge - - Nieuws - Community

Beste Community, Een van mijn eerste taken als admin is om de spelers en teamleden dichter bij elkaar te brengen. Dit doen we met behulp van een Discord server waar we gezamenlijk met elkaar kunnen babbelen. Discord is niet erg verschillend van IRC maar heeft wel een mooie look & feel dan het iets verouderde IRC. Laten we wel even duidelijk maken: IRC blijft nog altijd het primaire platform voor OGame waar discord een onofficieel medium is. Dit betekend dat alle besprekingen van OGame gerelateer…

• En je hebt een lekkere TOP 10 slagje Mooi gedaan Mini! Gaat lekker daar in die uni

Revenge - - Thuisplaneet

Quote from Spacefighter: “kan ik ook unsubscriben van dit soort threads? @Wish2Die ” Geloof bovenaan "watched threads"

Revenge - - Thuisplaneet

Fout! Ik denk The_MK

• Hé kleintje waar heb je daar tijd voor? Als je wat tijd te veel hebt weet ik nog wel andere dingen wat we kunne doen. Zeker mooi - lekker hapje vn's

• Wish2Die

Revenge - - Ex teamleden

Ik ga niet meer woorden aan vuil maken dan nodig. Wish - een dikke en bedankt voor je inzet