Search Results
Search results 41-60 of 81.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Revenge - - Thuisplaneet
PostHelemaal Juist! Maar nu denk ik ... Roadrunner?
-
Wie reageert er na jou?
Revenge - - Thuisplaneet
PostFout! Ik denk Revenge
-
voorspoedig 2019
PostAan jezelf en de gehele community de beste wensen voor 2019 ;-). Hou die vlootjes veilig vanavond!
-
Wie reageert er na jou?
Revenge - - Thuisplaneet
PostZeker @Blackduck aangezien ik en admin eraan zat te komen ging ik niet in 3 uni's tesamen spelen. @RoadRunner heeft toch weinig te doen dus zal vast wel de volgende zijn
-
Wie reageert er na jou?
Revenge - - Thuisplaneet
PostHé @Kaj je hebt nog gelijk ook.. Hmhm.. Wie o wie is next? @Red Dragon mogelijks?
-
[TOT: 953.271.000] Eindbaas [NGM] & Stephan [NGM] vs. patje65 [oNe] (A: 1.000, V: 953.270.000)
Revenge - - Hall of Fame
PostAardig mooie slap, @Stephan met die spio!
-
Kaj
Revenge - - Ex teamleden
PostBen jij echt jonger als mij... That explains. Welkom!
-
[TOT: 270.457.000] Unknown [DuB] vs. Revenge [NGM] (A: 988.000, V: 269.469.000)
Revenge - - Hall of Fame
PostM'n vlootje word telkens kleiner
-
Wie reageert er na jou?
Revenge - - Thuisplaneet
PostRevvie in da houze! @Kaj word ns wakker.
-
[TOT: 292.829.000] PresentDanger [300] vs. Revenge [NGM] (A: 1.530.000, V: 291.299.000)
Revenge - - Hall of Fame
PostRevenge will be sweet... Yup!
-
[TOT: 1.026.583.000] Unknown [DuB] vs. Revenge [PYTHON] (A: 3.485.000, V: 1.023.098.000)
Revenge - - Hall of Fame
PostDenk dat ik wel een record van mezelf heb verbroken... Binnen 7 uur na v-mode een crash Mooi gepakt and keep hunting!
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostKleine aanpassing... Het is niet Nekkar maar Sirius waar ik mijn Trial-GO zal verder zetten. Hierbij zal ik Justmeee bijstaan.
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostGoedenavond Allen, Sedert ik in de komende periode wat tijd kan vrij maken heb ik beslist om een extra functie in het team te vervullen. Na interne besprekingen, etc. is de beslissing gevallen dat ik vanaf vandaag als Trial-GO aan de slag ga in Nekkar. Ik zal deze uni over nemen van Wish2Die na zijn promotie als SGO. Vanaf heden sta ik dus ter beschikking voor jullie GO taken te Nekkar nasat mijn functie als ISM Tnx y'all Revenge
-
Kerstjingle 2015!
PostDag beste spelers! Reeds enkele jaren brengt het team een vrolijke kerst jingle met de beste wensen van de teamlers. Ook dit jaar zodat wij, als ogame-teamlers, de mogelijkheid hebben jullie op een persoonlijke manier de beste wensen te geven. Graag wens ik de teamlers te bedanken die de moeite hebben genomen om een persoonlijke boodschap in te spreken. Tot slot dan natuurlijk waar het allemaal om draait. Wij hopen dat jullie er van genieten. youtube.com/watch?v=oKjorX2SUl0 Vrolijk kerstfeest en…
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostQuote from Nukah: “kom je dan nu eindelijk terug uit v-mode? hoelang blijf je uit v-mode? wanneer stop je weer? geef je DM aan mij? :p” Geen idee Geen idee Geen idee Geen idee.
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostQuote from dareco: “Quote from Revenge: “Toch vragen? Shoot!” Hou je nog van mij?”
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostGuess who's back, back again! 't merendeel kent me wel en nee ik vul geen vragenlijstjes in. Did that once, not twice. Momenteel ben ik enkel terug als IRC-Operator. Mijn reden van terugkeer is ivm dat ik recent ben gaan samenwonen. Heb een klein half jaar aan drukte gehad ivm verbouwing, eveneens had ik nooit gedacht nog tijd te hebben. Zo blijkt dus van wel... Dus ik ben er weer! Toch vragen? Shoot! xXx Revenge
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostTnx all.
-
Rey Nemaattori
Revenge - - Ex teamleden
PostGEFELICIFLAPSTAART