Search Results
Search results 61-80 of 81.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
MiniMe
Revenge - - Ex teamleden
Post379188_1265762498443.25res_320_408.jpg
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostJe bent nog erger Noot Die kerstjingle kwam na m'n verjaardag
-
Chanserv & Bouncer Chanserv & Bouncer zijn 2 elementen in IRC waar je frequent in contact met zal staan. Er zijn ook meerdere mogelijkheden, die we even op een rijtje zetten. - Chanserv - Bouncer - Eigen kanaal (Centravi / Chip) Chanserv Chanserv is de meest gebruikte bot die zorgt voor het management in de kanalen en het gebruikt ! als trigger (Voorbeeld: !help, !commands etc).[/size] De commando's die je voor je alliantiekanaal gebruikt zijn: !adduser naam rechtenlevel (bv: !adduser Red Dragon…
-
Kanalen en het gebruik Om van IRC gebruik te kunnen maken zijn er meerdere mogelijkheden zoals eerder besproken (Webirc, client irc). Het algemeen gebruik van IRC blijft overigs hetzelfde, enkel in een andere vormgeving. In dit hoofdstuk bespreken we dus het algemeen gebruik van IRC: - Kanalen en het gebruik - Wat is een PM/Query/Privégesprek - Gebruikers van een kanaal Kanalen en het gebruik Een kanaal is een virtuele ruimte waar spelers met elkaar in contact staan. Over de gehele server zijn e…
-
IRC op mobiel Tegenwoordig is het mogelijk om IRC ook op je mobiel te hebben. Dit werkt doormiddel van "Apps". In dit hoofdstuk bespreken we Android en iPhone clients. Android Clients IRC op mobiel zorgt dat je actief kan blijven terwijl je onderweg bent. Belangrijk? Nee, maar wel praktisch. Let op; Hiervoor is dataverbruik benodigd. Zorg dus zeker dat je op de hoogte bent van wat je mobiele provider je aanbied, om niet in hoge kosten te komen. De Android Clients die we zullen bespreken zijn: - …
-
WebIRC, mIRC en Colloquy (Mac OS X) Om gebruik te kunnen maken van de IRC en zijn toebehoren is een toepassing benodigd. Deze toepassing kan een WebIRC (IRC via de webbrowser) zijn, maar ook een softwarematige IRC-Client. In deze tutorial bespreken we de standaard webIRC van OnlineGamesNet, en de Windows software mIRC. WebIRC De WebIRC is zeer makkelijk bereikbaar. Oftewel ga je naar onlinegamesnet.net/ en kiest daar voor Chat. De tweede, en makkelijkste manier is om op "Chat" te klikken, als je…
-
Wachtwoord kwijt? Ben je je wachtwoord kwijt geraakt? Geen paniek! Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via: Forgot your password? Op deze pagina vul je je accountnaam in, gevolgd door een nieuw wachtwoord. Je zal als gevolg een E-mail ontvangen met daarin een link die je dient te bevestigen. [Naar begin]
-
Registratie van een account. Chatten is als een ongeregistreerde user mogelijk, echter, voor meer mogelijkheden is een registratie benodigd. De eerste stap die je uitvoert is een account registeren. Dat doe je door naar de website www.onlinegamesnet.net te gaan. Eenmaal op de website krijg je dit scherm voor je. In het midden lees je al het nieuws betreffende OnlineGamesNet IRC, aan de rechterkant zie je een inlogscherm en de Quicklinks. Bij Quicklinks kun je op "Online Account Registration" dru…
-
Wat is IRC, en wat kun je hiermee? Wat is IRC? IRC is het protocol dat alle chat-programma's gebruiken voor de communicatie binnen een irc-netwerk. Het voordeel van deze programma's is dat het iedereen in contact brengt over de gehele wereld. IRC programma's heb je ook voor op je smartphone, dit gedeelte kom je later te weten. Wat kun je op IRC? Op IRC kun je verschillende channels joinen. Channels (Kanalen) zijn ruimtes waar de users samen kunnen komen om te chatten. In dit geval #ogame.nl en a…
-
IRC Handleiding 3.0 Beste OGame.nl Community, Naar aanleiding van IRC Handleiding 2.0 die reeds verouderd is, is er beslist om deze handleiding up to date te brengen. Aangezien er veel elementen werden besproken die niet meer worden gebruikt in IRC, of overbodig zijn is er beslist om het ontstaan van een IRC Handleiding 3.0 tot werkelijkheid te brengen. Graag wens ik Red Dragon te bedanken voor een nauwe samenwerking om deze IRC Guide tot werkelijkheid te brengen. Vragen, suggesties of andere op…
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostTnx all
-
Lu koekjes
Revenge - - Ex teamleden
PostHé damn ik ben gewoon te laat om Lu Koekjes een gelukkige verjaardag te wensen.. Ach, beter te laat als nooit! dyn007_original_450_344_gif_2564317_b8be00937c859fd33575a5473803866e.gif Quote: “Ik weet dat jij vandaag verjaart Dus heb ik voor een cadeautje gespaard En nu wens ik jou Een gelukkige verjaardag 'k Weet ook dat jij van rozen houdt Die stuur ik jou ook vandaag zonder fout Want dat hoort toch bij Een gelukkige verjaardag Dan zeggen jou die rozen In hun bloementaal De mooiste liefdewoorde…
-
Hallo, Obi12try. Of er werkelijk een handleiding van bestaat, durf ik helaas niet te zeggen. Doch, is het ploffen van planeten niet al te moeilijk.. zeker niet, door middel van donkere materie. De term "Ploffen" is ontstaan doordat je een nieuwe planeet ergens, met voorkeur innerstelsel bij een persoon plaatst (Of deze verplaatst met Donkere materie). Door dit, kan je veel sneller actie ondernemen doordat de vliegtijd fel is verminderd. Ook zullen de deutkosten een stuk minder zijn.. Maar je moe…
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostHehe, het GO-en was helemaal niet voor me bestemd... Qua Modden? Wie weet word ik daar ook ooit MOD...
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostBeste Community, Zojuist is bekend gemaakt dat ik onderstaande secties zal moderaten. Secties: u3, Barym, Capella, Hydra, Kassiopeia & Digital Corner! - Rev
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
Post@ Dareco; Tja lieverd dat zal aan jezelf liggen lieverd @Mini: Bruin staat jou het beste @Elfen: Dat weten we aankomende dinsdag
-
Revenge
Revenge - - Ex teamleden
PostRevenge in het groen Beste community, Velen van jullie zullen me ondertussen heus wel kennen, als in mijn vorige teamtaken : Game Operator en IRC-Operator, echter ditmaal zal ik te vinden zijn als Trial-Moderator. Graag wens ik naar jullie toe even een verklaring te geven, waarom ik weer naar het team treed, en waar het zich situeert dat ik ditmaal Moderator wordt, i.p.v. een andere functie (Die ik in het verleden heb gedaan). Toen ik bij OGame Team begon, had ik reeds interesse in alle 3 de fun…
-
Red Dragon
revenge - - Ex teamleden
PostPink_Dragon_by_who_stole_MY_name.jpg Jawel. Jij bent Pink!
-
MiniMe
revenge - - Ex teamleden
PostQuote: “Dus pas maar op daar er komt wat nieuws aan om de regels na te leven. ” Jij? Regels? Laat me niet lachen... Jij bent gewoon een pure rule-breaker. Quote: “Ben 22 jaar oud/jong. ” Sowieso oud. OUD. Pas maar op als je gaat krimpen... Quote: “speel op het moment alleen nog in de nieuwe server Jupiter. ” Oeh! Ik ook. Mag ik je raiden? Quote: “Ben altijd slecht om veel over mezelf te vertellen dus zou zeggen als er vragen zijn vraag ze gewoon. ” - Je bent klein - Je hebt een geurtje - Je hebt…
-
Lu koekjes
revenge - - Ex teamleden
Posthappy_birthday-2004.jpg