Search Results
Search results 21-40 of 113.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from ExXx: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token o…
-
Quote from BeLikeMe: “lekker duifke dikke Knuffel is je gegund die Conjo noop plat ” hahaha op de meeting had je niet zo'n grote mond. Iets wat jou nóóit gelukt is. En nu snel terug onder je deksel. @part animals na vele pogingen succes bij je. Was een kwestie van tijd. Ook ivm privé omstandigheden en het door spelmaker vreemde manier van omgaan (euro tekens) met een leuk spel. Veel plezier met je winst Ik ga even een weekendje lekker ontspannen. Grz Plopkoek
-
[TOT: 25.325.782.000] TheDutchRitual [Ex Play] vs. Sniper (A: 5.291.958.000, V: 20.033.824.000)
Post@Independence wordt jij blij van die rode lijntjes ? Doet pijn aan me ogen man. Even een valiumpje nemen rustig ademen en opnieuw kijken. @topic; leuke slag bizar lekkere winst.
-
[TOT: 296.874.000] Tweety vs. ultraviolet [GLVG] & Matlas [GLVG] (A: 255.883.000, V: 40.991.000)
Posthahaa grappig. Hele vloot op aanval als save ?? lekker gedaan hoor have fun met de winst
-
Quote from Anuvinda: “is de meet nu? ” is er een meet dan ???
-
Quote from Kreela: “Misschien wel weer eens tijd. Ben wel wat veranderd niet zo wild meer als toen ik 21 was. I am in. ” KREELA !!!!! Ik ga me best doen om ook te komen
-
wat een berg puin. Ben benieuwd hoelang de werf draait met deze lading. James good luck rebuild
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
Postleuke slag. Nu weer snel vmode @The Script succes in real life and stay save
-
was een geslaagd weekend Voor een idea; er was een pubquiz en minut to win it. Veel spelletjes gedaan, gepraat gedronken. Op naar de volgende.