Search Results
Search results 221-240 of 242.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Juice: “@Agresieveling Je bent jong mannetje speel lekker zoals jij wilt en gedraag je! blijf uit de buurt van die boef negeer hem saff? ” zal ik altijd doen van fouten leer ik en ik zou me gedragen.
-
Quote from Juice: “Kijk hem stoer doen die hete pepper... Ondertussen 3 spelers van geld opgelicht vandaar ook de naam in @Piraat veranderd! Wij spelen t spel ogame, wij hoeven geen geld en accounts te stelen van onschuldigen spelers 100 screenshots hier hoe deze boef die mensen belazerd walgelijke vent Je hebt niks.. Je bent niks... Pathologische leugenaar. ” juice heeft me idd laten zien het is geen bullshit.... vind t erg voor deze spelers.
-
Quote from Moonshots: “Een klein maandje geleden in uni 3 viel die me aan terwijl ik op 2 manen activiteit had: The defender won the battle! The attacker lost a total of 8.180.833.000 units. The defender lost a total of 520.615.000 units. At these space coordinates now float 2.157.928.000 metal and 1.534.976.000 crystal. 37.200 Rocket Launcher, 27.608 Light Laser, 10.500 Heavy Laser, 1.975 Gauss Cannon, 4.439 Ion Cannon, 1.017 Plasma Turret, 1 Small Shield Dome could be repaired. Weet dus niet o…
-
Quote from Piraat: “Quote from Vogel: “hoor jij niet gebanned te zijn? of is multi op het forum toe gestaan juice? Quote from Agresieveling: “Ik heb geen DM gebruikt maat, Maar ja kom je nog wel een x op trug. Triestloosfiguur ” ” laat ze toch doen ze denken dat ze alles weten en dergelijke , lachwekkende toch ale vind ik dan weer he ” ahhaahaah zegt de gene die niet even U 3 komt onee te bang om daar ook maar met 1 vlootje te betereden noemt zich legend uit eindelijk eindstand, je hebt niks en …
-
ben ik voor geboren
-
Je gaat goed daar maat
-
Wie ik of juice mij boeide het niet veel dat vloot werdt vernielt kwam volledig op 1 LG uit expo
-
Hoe bedoel je? Ik ben geen Juice
-
Ik heb geen DM gebruikt maat, Maar ja kom je nog wel een x op trug. Triestloosfiguur