Search Results
Search results 41-60 of 242.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dat heb je meestal onder iedere post dus ja, ma dan zie je maar weer dat een mening niet gegeven mag worden.
-
Quote from Lord: “Quote from Agresieveling: “Quote from Bolder: “Quote from Agresieveling: “ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt. ” Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd. ” ik vindt t helemaal best, maar de wa…
-
niks te verbergen maak dat de kat wijs
-
Quote from Bolder: “Quote from Agresieveling: “ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt. ” Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd. ” ik vindt t helemaal best, maar de waarheid mag gezegt worden, aangezien dit vaker…
-
ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt.
-
hahaah lol was maar 1 fout en van fouten leren kan jij niet zeggen in uriel met geld uitgeven pfff