Search Results
Search results 41-60 of 62.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wat een getallen zo bij elkaar zeg, have fun met de winst Koffer, je zei tegen mij al dat mocht je gepakt worden, het je een kans zou geven om te stoppen, mocht je dat echt doen, GLIRL
-
Vloog gisteravond zelf op deze, maar hij kwam online en plaatste z'n vloot weg. Slaap was me meer waard dan achter z'n vlootje timen, zou midden in de nacht aankomen. Zag je vanochtend nog vliegen Leuk winstje zo!
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pathlessbowl [Exiles] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.700 Bommenwerper 11.500 _________________________________________ Verdediger tacticalgold [TFL] ________________________________________________ Raketlanceerder 24.630 Kleine laser 14.114 Grote laser 1.500 Gausskanon 2.206 Ionkanon 2.500 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _…
-
Quote from Baksmurfje: “dutch , 1. het is niet zeuren , het is ontvangen informatie delen , 2. iedere keer een pm in je (IRC)mailbox met probeer discord eens uit dat is pas zeuren 3. het is een dikke 2u geleden aangekondigd 4. doe is wat aan je zins opbouw ” Als we toch grammarnazi spelen, "eens" i.p.v. "is". Een beetje geduld kan geen kwaad. Die paar uur eerder of later maken echt geen verschil op je keuze of mogelijkheid om deze aan te geven bij de merge. Op .org is het pas over 3 dagen, lijkt…
-
Quote from phanthom1: “MMMMM mooie slag zou het geweest zijn, ALS MEGA MINDY niet net 1 dag uit v was gekomen en niet al paar dagen zoals je zegt VOORDAT jullie hem/haar sloopte. ” Zoals je zelf misschien ook wel hebt kunnen zien is ze niet bijster actief geweest sinds ze terug was uit vakantiemode, maar schijnbaar spreek jij uit ervaring dat als een slag afgesproken zou zijn, je het zo moet uitvoeren?
-
Paar dagen terug zagen we Mindy uit vmode komen, en besloten hier eens werk van te maken, omdat we alle 3 vrij dichtbij haar save stelsel lagen. In de gaten gehouden qua tijden, en bleek dat ze niet bijzonder actief was, ook na terugkomst van de vloot niet. Besloten een gokje te wagen, met als onderstaande het resultaat. Al het puin is binnen, inclusief de laatste 100m metaal. @Kevz en @Freedownfall bedankt voor het meevliegen! Was een waar genoegen een AGS top 10 met jullie neer te mogen zetten…
-
Aanpassing specs universa
Pathlessbowl - - Spel
PostMensen, waar maken we ons druk om Op .org kan het per uni ingesteld worden, stel wij mogen ook aanpassingen doorvoeren, zal dat hier ook het geval zijn lijkt me.. Eerst maar eens kijken of het uberhaupt wel mogelijk is of dat GF zegt niks er van, jullie krijgen een paar mergers
-
Pathlessbowl - - Spel
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “ De spelers die destijds in een 1x speed uni zijn gestart ( voor redesign ), hadden de keuze met 1x speed of 2x speed. Nu redesign is gekomen met alle veranderingen tot gevolg. Meer risico's voor fleeters ( dm ninja bijvoorbeeld ), snelheden die nu gedeeld kunnen worden in eco en vloot is ook voor degenen in oudere universa steeds iets nieuws wat ze wel willen zien. Tijden veranderen, snelheden gaan omhoog, iedereen heeft tegenwoordig wel een telefoon waar je nog …
-
Pathlessbowl - - Spel
PostQuote from Wish2Die: “Ik kan daar op het moment weinig over zeggen daar dit überhaupt de eerste keer is dat ik over deze mogelijkheden hoor. Het aanpassen van specs binnen bestaande uni's kan misschien in sommige gevallen interessant zijn, in ieder geval wat betreft vliegkosten en eco speed. Maar als ik het goed begrijp zou daar eerst nog een heel proces aan vooraf moeten gaan, daar alle actieve spelers daar een zegje over moet kunnen hebben natuurlijk. Laat GameForge eerst maar eens succesvol d…
-
Pathlessbowl - - Spel
PostQuote from TheDutchRitual: “GF is een bedrijf. hun doel is om geld te verdienen. Ik neem aan dat iedereen GF wel kent als het bedrijf wat niet zo klant vriendelijk is... Dus gaan ze voor de optie wat het meeste geld opbrengt(wat ze al jaren doen). Ze brengen snel achter elkaar servers uit om veel geld te innen. Oude uni brengen dus een stuk minder geld op dan nieuwe uni's waar veel meer competitie in zit. Dus willen ze juist dat mensen overstappen naar de nieuwe uni waar ze hun portemonnee opent…
-
Pathlessbowl - - Spel
PostQuote from TheDutchRitual: “In mijn menig zijn uni's gemaakt voor een X aantal speler's. Is een uni te groot voor het aantal spelers wat er nog in zit na een paar jaar.. Dan zou je juist de speed omhoog kunnen zetten als compensatie. uiteraard kan je ook er wat melkwegen uit halen maar ik denk dat het moeilijker is voor GF dan speed omhoog gooien. Ik denk eerst dat het Go team eerst moet na vragen of dit idee wel kan in .NL. Hoe dan ook ik denk dat dit een hoop geziek kan voorkomen bij een merg …
-
Pathlessbowl - - Spel
PostIk denk dat het aanpassen van vlootsnelheden geen goed idee is, mensen kiezen vaak een server om bepaalde redenen, vaak ook vanwege vlootsnelheden. Ik speel bv liever een 1x speed dan 2x. Bovendien, als iemand een hogere vlootsnelheid wilt, kan diegene simpelweg in een andere uni gaan spelen of kijken of daar een account over te nemen is, het is nou niet alsof er een schreeuwend tekort aan accounts is...
-
Pathlessbowl - - Spel
PostKlopt, op .org zijn er inderdaad polls geweest om aanpassingen door te voeren aan de communities, voornamelijk als doel het verschil te verkleinen met mogelijke uni's waar gemerged mee zou kunnen worden. Helaas moet er wel 80% mee in moet stemmen om de aanpassingen door te laten voeren
-
Quote from Lord: “Naast wat Jericho zegt over de totale schade, kun je altijd nog zelf in de titel een "prefix" typen. GF gaat geen moeite doen om het board op dergelijke wijze te ondersteunen ben ik bang... ” Op .org zijn ze nog wel overal aanwezig overigens. Ene kant geeft het wel wat "extra's", andere kant is het inderdaad een kleine moeite om het er even zelf in te typen
-
Quote from paul-maximilianus: “ik heb geen "gebeurtenissen" als ik mijn eigen schermvergelijk. terwijl ik wel vloten heb vliegen en jij volgens de bovenkant van je screenshot geen vloten in de lucht hebt nu. eventueel uni erbij vermelden voor de bug? ” Als ik vloten heb vliegen, komen die ook onderaan te staan helaas.. Speel in Quantum Voor zover ik weet heb ik niets aangepast in instellingen, nog even gekeken maar kan ook niets vinden waarmee ik dit overzicht naar de onderkant van de pagina zou…
-
Overzicht van vlootbewegingen staat ineens op een vrij bijzondere plek, en gaat niet meer terug. Alle browsegegevens verwijderd, heeft niet geholpen. Wegklikken en opnieuw op "overzicht" klikken komt het weer terug, vlootbewegingen worden ook daar zichtbaar ipv op de plek waar ze horen Overzicht verdwijnt niet, ook niet als ik naar bv faciliteiten, werf of gebouwen ga *Screenshot*
-
Heb regelmatig problemen met het gebruiken van de chatbar. Als ik een chat wegklik, verdwijnt deze vaak pas na het refreshen van de pagina, of opent deze een nieuwe chat met "laat meer zien" i1uwzu Andere keren verschijnt de chat die ik weg probeer te klikken in dit nieuwe vakje, waarna ik deze ook weer weg moet klikken en de pagina opnieuw laden. Verwijderen van browsegegevens heeft niet geholpen, net als het uitzetten en weer aanzetten van de chat balk functie. Google Chrome Version 63.0.3239.…