Search Results
Search results 281-300 of 306.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Planeetvelden goud booster
EL CAPITAN - - Spel
Postdeze volg ik even, weet het antwoord niet maar ben benieuwd.
-
Wat is profi rank?
EL CAPITAN - - Forum
Postsommige zijn toch door het team ingesteld? Kan me niet inbeelden dat de jouwe @Alpatsjino door het aantal posts komt.
-
Quote from Baksmurfje: “Quote from queen sylvia: “Beste spelers Op maandag 2 juli zal GF de vloten die zijn aangevallen vergoeden door ze terug te plaatsen in het vlootkerkhof. Dit zal zo rond 16 uur gebeuren. Vanaf dat moment heb je tot 7 juli de tijd om je vloot te herbouwen. Afhankelijk van hoeveel vloot kan dit tot 12 uur duren. Daarna kun je die vloot naar je planeet brengen en ze in gebruik nemen. Zorg dat je het report van je vlootkerkhof in je inbox hebt staan! Met vriendelijke groeten, …
-
Wegens geen tijd en dat het eigenlijk enkel de bedoeling was polshoogte te nemen van de uni met de geweldige specs mag deze weg daar het een obsessie is geworden te blijven klikken... 6 planeten 4x 25-22-18- (24) 1x 23-20-10- (22) 1x 14-8-5- (18) Alles zit dus voornamelijk in mines en def. Nergens schepen op wat vrachters na, wel defje aanwezig. Onderzoeken moeten wat bijgesteld worden w-s-p = 6-6-6 v-i-h = 10-5-0 Bij interesse -> let me know!
-
Wegens geen tijd en dat het eigenlijk enkel de bedoeling was polshoogte te nemen van de uni met de geweldige specs mag deze weg daar het een obsessie is geworden te blijven klikken... 6 planeten 4x 25-22-18- (24) 1x 23-20-10- (22) 1x 14-8-5- (18) Alles zit dus voornamelijk in mines en def. Nergens schepen op wat vrachters na, wel defje aanwezig. Onderzoeken moeten wat bijgesteld worden w-s-p = 6-6-6 v-i-h = 10-5-0 Bij interesse -> let me know!
-
Vraag over Handelaar (opslag)
EL CAPITAN - - Spel
PostQuote from Anuvinda: “Quote from queen sylvia: “Denk er ook aan dat je maar 1 soort grondstoffen per keer dat je de handelaar oproept kunt ruilen. Dus als je metaal en kristal voor je deut wilt , dit 2x een handelaar kost. De opslag geld alleen voor de grondstoffen die je verkrijgt , zou dus wel even de grondstoffen die er staan (tijdelijk) saven zodat je meer uit je opslagen haalt. En ja als je opslagen maar 10.000 is dan kun je maar 10.000 verkrijgen de overgebleven deut is dan wel groter , is…
-
EL CAPITAN - - Spel
PostKlopt, Je moet dan dus voor 5k deut verhandelen, dat je kristal opslag vol zit, dan alle kristal wegschepen, en dan kan je weer 5k deut verkopen. Elke keer als je wil verkopen moet je die 3.500 DM betalen, dus is idd duur als je het in kleine stapjes doet. Beste is altijd grote opslagen te gebruiken waar meteen een paar miljoen in kwijt kan. PAS OOK OP! elke keer je de handelaar gebruikt veranderen de handels ratio's de ene wat interessanter dan de andere
-
EL CAPITAN - - Spel
PostAls je opslag maar 10k is ga je maar voor 10k die opslag vullen, je geeft ook niet meer uit dan wat je effectief koopt, best eerst opslag uppen zodat er alles in kan, of handelen op een planeet met grote opslag. Productie stopt niet, tenzij je opslag vol is maar vermoed dat als je gaat ruilen, je de gs'en ook gwn gaat gebruiken... (bv: ratio 3/2/1; als je dan deut voor kristal wil handelen en je opslag is 10k kan je 5k deut verkopen voor 10 k kristal, maar dan moet je wel zien dat je opslag echt…
-
Yakini #185
PostJammer! Wel blij dat ik je een maantje heb kunnen geven
-
Veiling items kopen.
EL CAPITAN - - The Docks
PostQuote from Kreela: “Ik koop ze altijd in als der zn actie is . Meestal 1 keer per maand komt die actie voorbij. Zoals Appie zegt je kunt gaan staren maar om bots tegen te gaan moet je soms wel handmatig herladen door dat de display kan freezen. ” Precies. Maar ik kan geen hele dagen zitten staren in de hoop dat mijn nodige booster passeert. Laat staan elke minuut en de laatse 5 elke sec zitten meebieden... Vandaar dat een optie om ze mits meerprijs te kopen wel een leuke extra zou zijn.
-
Veiling items kopen.
EL CAPITAN - - The Docks
PostSoms mis ik een veiling item omdat ik gewoon de tijd niet had om er 40 min op staan te staren maar is het echt iets dat ik erg zou kunnen gebruiken die dag. Dus dacht er aan dat iedereen per dag één token heeft om biten de veiling zelf om een geveild object te kopen voor het bod dat door iemand anders is gedaan op dat opject + 50% van dat bod er boven op. vb: "gouden metaal boster; bod 1.000.000" hier krijg je dan de kans om met die dagelijkse token de booster alsnog voor 1.500.000 te kopen. .
-
Koloboten boost
EL CAPITAN - - The Docks
Postgoed idee!