Search Results
Search results 61-80 of 306.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.192.929.000] Senator Jupiter [SDS] vs. linn-killer (A: 184.365.000, D: 3.008.564.000)
EL CAPITAN - - Rustplaats
Postvette hap winst zo! lekker gedaan!
-
Lekker stofjes steel je daar!
-
Kut, was ik al een tijdje in de gaten aan het houden en kwam altijd on bij spot & fly, jullie meer geluk gehad dus
-
[TOT: 8.930.610.000] Scaapiee [FREE] & Chezzy [FREE] & Doedelss [Predator] vs. Shinovu [LoT] (A: 1.740.977.000, D: 7.189.633.000)
EL CAPITAN - - Rustplaats
PostShino, jammer je zo te zien gaan, had graag een afscheidshiet van jou gezien met je naam aan de goede kant. Xalynth is nooit echt je ding geweest en zoals willy zei was er uit dat acc wel meer te halen maar als tijd en passie ontbreken is het een moeilijke zaak. Mooi van de aanvallers, dikke winst ook zo dus doe er wat leuks mee!
-
Quote from paul-maximilianus: “ Ben wel benieuwd op wat voor winst linn-killer vloog bij El Capitan. ” er viel bij mij een dikke 10 mil winst te halen. Heb overal mooi anti raid defje dus der was al wat vuurkracht nodig om die winst te bekomen.
-
The scaaapieeemans! Thx scaap om aanvallers op mij af te straffen! Met die winst ga je nu wel wss over mij in de ranking, daarna is het verplicht pullen van mij wel een must na deze binnenkopper!
-
Lekker winstje zo!
-
Ben ik even op vakantie ben jij nog eens actief! Je staat intussen wel wat om ninja'en bekend dus safety spio had wel gemoeten ja! :p Dat andere is zelf niet goed te praten :p Lekker en leuk winstje aan huis, zien we je terug actiever in Xalynth?