Search Results
Search results 21-34 of 34.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
UniverseView
PostHi, AntiGameOrigin, veranderd de tooltip id's Dit zorgt ervoor dat Universeview faalt in het toevoegen van de data. We hebben besloten deze verandering te behouden. Ik zal vanavond een fix in Universeview toevoegen. Also je toch wilt dat de data terug zichtbaar wordt, disable antigame dan tijdelijk tot het gefixed is. Bedankt voor jullie geduld ! Grtz, War
-
UniverseView
PostHey, Gisteren heb ik mijn plugin voor Galaxytool (v5.1) uitgebracht. Deze plugin zal de speler planeet data uit Galaxytool halen. Dit kan gebruikt worden inplaats van de Ogame api of browser databank optie. De data wordt live uit de Galaxytool databank gehaald, hierdoor is deze altijd up to data. Download: universeview.be/?p=download Hoe installeren (engels) Hoe instellen ingame (engels) Grtz, War
-
UniverseView
PostHellow, Als je planeten wilt ophalen via galaxytool met de persoonlijk server optie in de toekomst, laat me dan weten wat je ervan vind op het officiële topic => link Changelog: - Nieuw => Univerview gebruikt nu standaard de browser databank optie, in plaats van de ogame api. - Nieuw => Speler spreiding: rij kleur omkeren voor beter contrast met verschillende kleuren, lees meer - Nieuw => Favoriete targets: vloot knop om missie coördinaten in te stellen, lees meer - Polish => Om je favoriete tar…
-
UniverseView
PostUpdate 2.2.0 De userscript versie zal vanaf nu niet meer verder ontwikkeld worden, wil je in de toekomst nog updates ontvangen zal je moeten overschakelen naar de chrome, firefox of opera next extensie. - Nieuw => Volledig universum overzicht in de spelersspreiding functie, lees meer - Nieuw => Favoriete doelwitten opslaan, lees meer - Nieuw => Maan vernietiging berekenen, lees meer - Nieuw => Firefox Mobile ondersteuning (sommige functies kunnen wat traag zijn) - Polish => Plaatsing van knoppen…
-
UniverseView
PostUpdate 2.1.4 Gisteren gemerkt dat er een probleem was. De snelzoek functie stopte soms. Sorry voor de problemen en bedankt om mijn tool te gebruiken - Bugfix => Snelzoek functie stopte soms Grtz, War
-
UniverseView
PostUpdate 2.1.3 Weer effe tijdje geleden Het script zou nu een stuk sneller moeten opstarten, toch als je de extensies gebruikt. - New => Franse vertaling update - New => De hoofdplaneet wordt nu aangegeven in de melkweg en het snelzoeken - New => Melkweg ververs klok ! - Bugfix => Planeten in snelzoeken zijn nu gesorteerd - Bugfix => Dialog probleem UniverseView wiki opgelost - Polish => Gebruik van versionCheck script in Ogame metadata - Polish => Officers uitzicht wat aangepast - Polish => Scrip…
-
UniverseView
PostUpdate 2.1.2 Geen grote update, gewoon wat kleine veranderingen. - De firefox extensie update nu zichzelf. (installeer hem aub opnieuw zodat je de autoupdate versie hebt) - UniverseView notificaties komen nu links boven inplaats van rechts onder, ook gekleurde rand toegevoegd. - Betere namen voor de browser databanken, het kan zijn dat je deze opnieuw moet inladen! - Code voor oude ogame versies verwijderd. Feedback is altijd welkom ! Je kan me hier of via mijn website contacteren. Grtz, War
-
UniverseView
PostUpdate 2.1.0 Hi, Eerst en vooral ik heb een nieuwe website gebouwd voor UniverseView, zeker eens gaan kijken ! The site is bereikbaar via universeview.org, universeview.be en het hoofdadres universeview.warsaalk.be. Alle informatie over UniverseView kan je vinden op de site. Ten tweede UniverseView is nu ook beschikbaar als Google Chrome extensie en Mozilla Firefox extensie. Deze kunnen gedownload worden op men site. De chrome extensie is ook beschikbaar via de webstore. Ten derde vanaf nu kan j…
-
UniverseView
PostMerci Potje Quote from Potentiel00s: “@ Warsaalk, wanneer gebruikers van jouw tool suggesties hebben ter verbetering van de tool, kunnen ze die ook hier kwijt toch?” Dat is ook een van de redenen dat ik deze thread hier heb gemaakt! Voor support etc ...
-
UniverseView
PostQuote from swami_dude: “Ik heb wel 1 vraag, gebruik hem ook een tijdje en er zijn een aantal mensen die regelmatig hun planeet verplaatsen. Ik zie ze dan bijv. 1:100 liggen, maar moet dit onthouden omdat een week later pas deze tool is geupdate. Hetzelfde met nieuwe kolo's of ploffers. Zou het wellicht kunnen dat hij info haalt uit het algemene systeem, maar het ook opslaat als jij de mw scant en er iets afwijkt? Of dat je bijv. die planeten handmatig kunt toevoegen voor de volgende keer? Ik kon…
-
UniverseView
PostQuote from Oneday: “PS: Wat lame dat je in die screenshot de coördinaten moet censureren.. Gaat echt nergens meer over” Ja kreeg er gisteren een reactie op dus heb ik het maar aangepast! Quote from Alpatsjino: “Dit zit toch ook al bij Antigame ingebakken? Ik heb namelijk die opties ook, alleen nooit deze Universeview geinstalleerd” Quote from Rotinvrede: “antigame heeft deze functie ook mits je commander hebt.” De manier waarop het getoond wordt is helemaal anders. Het is een persoonlijke voorke…
-
UniverseView
PostHi Ogamers, Ik ben Warsaak en speel in Draco. Dit topic is voor mijn tool UniverseView. Er zijn al een paar speler van deze community die het gebruiken en die vonden een topic hier wel een goed idee! Ik zal hier zoveel mogelijk updates posten als die uitkomen ! De belangrijkste functionaliteit van deze tool is om gemakkelijk aan een speler zijn coördinaten te komen! Alles over de tool kan je vinden op deze "wiki" => link. Gelieve deze eerste te lezen voor je vragen stelt Ik raad je aan de browse…
-
MiniMe
Warsaalk - - Ex teamleden
PostPrecies gemist dat jij Go wilt worden Een beetje laat misschien maar succes man !!
-
Wish2Die
Warsaalk - - Ex teamleden
PostWelkom Succes en veel plezier !!