Search Results
Search results 41-60 of 172.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
specs van doeluni
Freakertje - - Spel
PostIk vraag mij alleen af of na dag 9 die i'tjes er nog wel zijn... Laat maar, ik had het verkeerd in mijn hoofd zitten. Je moet 8 dagen i zijn wil je aan het eind van de merge periode naar het kerkhof geschopt worden. Het was alleen nog niet duidelijk wat er met de actieve accounts gaat gebeuren die na de merge geen keuze hebben gemaakt. Als ik moet gokken, gaat de uni op slot en wordt de boel na een dikke week allemaal naar het kerkhof geschopt. Maar... dat gok ik dus, aan deze gok kunnen geen re…
-
specs van doeluni
Freakertje - - Spel
PostQuote from mauricovic: “Heb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd... Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra? ” Beetje afgerond, als er wat vervuiling tussen zit kan ik dat er niet uit filteren (nieuwe spelers bijvoorbeeld), maar gro…
-
Het is wel heeeel 'toevallig' om nooit spio's te sturen en prompt een paar uur na het leeghalen van een maantje van een alliantiegenootje dat wel te doen. Verder mag je dat best doen, maar zorg dan dat er niks bij je te halen valt. Aandacht genereert nu eenmaal aandacht terug Had hij dat niet gedaan, had ik niet eens van zijn bestaan geweten.
-
Quote from paul-maximilianus: “De verliezen voor de tegenstander lijken ook hoger dan ze in werkelijkheid waren omdat er heel veel -dezelfde- def bij zat in elke slag en die grotendeels rebuilde. ” Wel wat grondstoffen, alleen lang niet alles en slechts metaal Je hebt wel gelijk, maar bij een enkele slag heb je exact hetzelfde, daar komt alle def ook in de schade te staan, terwijl er maar 30% (of 15% bij Ingenieur geloof ik) echt vernietigd wordt. Ergo: met een defbash van 1 miljard, is de schad…
-
Eerst een aanval ingezet, verdediger was aanwezig. Maar savede vanaf de planeet op expo in vijf vloten. Om die reden een samenvatting van vijf slagen die binnen 5 minuten plaats hebben gevonden. Geen idee of dat zo mag, beetje grijs gebied, maar dan hoor ik het wel. Trots op de slag? Mweh, het was weer even leuk om de vaardigheden aan te scherpen, maar hier ga ik geen gewoonte van maken. Gisteren een maantje leeg gehaald van een alliantiegenootje van hem. Ja als je iets onbeheerd laat liggen, ze…
-
Planeet verplaatsingen
Freakertje - - Spel
PostDe planeet opblazen en opnieuw koloniseren op plek 8. Uithuilen, en weer opnieuw beginnen. Op korte termijn is het leuk om snel een planeet te hebben, op lange termijn geeft het altijd het 'ik heb te weinig velden'-ellende. Zeker wanneer de eco snelheid weer eens omhoog gaat, maar al het andere niet. Daarom ben ik ook tegen eco verhogingen, zeker bij slecht gemanagede accounts geeft het alleen maar ellende. Aan de andere kant, beter voor mijn positie, dus kom maar door met die eco verhogingen En…
-
HATSJOE!! Man man man wat een stof in deze uni. Toen de motoren gestart werden zag ik geen hand voor ogen meer.... Duidelijk tijd om even iets leven in de brouwerij te gaan brengen. Klein maar fijn winstje, er zijn dagen dat je het niet hebt. Verdediger kwam 2 minuten na de slag online, ik wist dat het met hem altijd krap zou zijn. Hij heeft een derde van het puin terug weten te snoepen. Maar om dan te gaan huilen dat ik een leeg subje pak in een dode uni en mij voor k**k** hyena uit te maken...…
-
Beloningen
PostTjsa, alle NL spelers nu voor €100,- DM kopen, kunnen ze voor een half jaartje een programmeur inhuren die alle bugs gaat pletten Met de haakjes om 'gewoon' doelde ik er trouwens ook op dat het niet normaal zou moeten zijn, maar dat ik er ergens wel begrip voor heb dat ze het niet meer gaan perfectioneren: dat kost domweg teveel geld, wat niet meer terug verdiend gaat worden...
-
Beloningen
PostQuote from odlaw: “Het spijt mij te moeten melden dat het "kijkje in de andere melkweg" nog altijd niet functioneert... daarmee lijk ik dus punten te gaan missen, die ik later wellicht nog nodig ga hebben, als ik onverwijld minder tijd heb om alle opdrachten te doen... en dan? ” Quote: “odlaw wrote: Nee... geen enkel probleem mee... zal toch echt wel aan jou liggen... ----- Nou ja... als verder NIEMAND er last van heeft... dan zal het wel mee vallen, he?! Dan ben je wel een beetje <knip> als het…
-
December event fototopic 4
Freakertje - - Algemeen
PostAh leuk! Ik snap niet dat er niet meer deelnemers waren, altijd leuk om zo'n 'side quest' te doen en zoals Kamikaze zegt, een tipje van de sluier te mogen oplichten van anderen. Enfin, daar laten wij ons niet door tegenhouden. Uitkijkend naar de volgende quiz/wedstrijd/event/etc.
-
Dan gok ik dat het hier te maken heeft gehad met de updates op het melkwegstelsel (de boel is een beetje grafisch opgepoetst) en dat je nog oude zooi in het cache geheugen van je internet browser had staan. Een refresh van dat 'geheugen' kan ervoor gezorgd hebben dat je probleem is opgelost. Fijn dat het voor je verholpen is Zelfde tip dus voor @gambit mocht het nog steeds optreden: even een harde refresh met Ctrl+F5.
-
December event fototopic 4
Freakertje - - Algemeen
PostIk de eerste?!? Nuja, dan maar mijn jaarlijkse eindejaars zonde maar delen he? Schaamteloos dit..... IMG-20211231-144320.jpg Freakertje - Uni3
-
Klein maar fijn zullen we zeggen. Yukon, sterkte met de herbouw / opnieuw sparen!
-
Ruimer
Freakertje - - Spel
PostJa, met dien verstande dat het steeds +30% van de basissnelheid is. Ik heb net bij mij gekeken en hij krijgt het inderdaad van de Hyperruimtemotor.
-
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen Omdat presentatie nooit mijn sterkste kant is geweest, neme men: - 250ml slagroom - 2 el suiker Gooi de suiker met de KOUDE slagroom in een KOUDE kom. Kwartiertje kloppen met de garde. De slimmeriken onder ons hebben hier een apparaat voor, de anderen hoeven de armspieren deze week niet te kweken in de sportschool Koud en afgedekt wegzetten. Wil het niet stevig worden, zet het dan even een half uurtje terug in de koelkast en ga daarna verder kloppen. Oo…
-
Mijn vechtersbazen van de cruise waren jaloers en wilden ook wat actie. Komt daar zomaar weer een pushbericht binnen, wederom vlak voordat ik wilde gaan wandelen. Je wordt bedankt maat, twee keer mijn conditie niet kunnen trainen Nu stonden ze klaar om in actie te komen, timer toch even afgewacht, hoewel je eigenlijk gelijk moet vliegen.... en gegaan met die handel. Paar naraids erachter. He, maar wat is dat? 6 planeten bekend, maar Astro11? Waar is die 7e? Helemaal suf lopen zoeken in de tijd d…
-
Zo, weer een stukje van de schandvlek van een paar maand terug uitgewist Wil je net een wandeling gaan maken, krijg je opeens een pushmessage van een kennis. Er lag een lief schattig vlootje een beetje eenzaam en alleen te liggen. Probleempje echter, mijn vechtersbazen lagen van hun welverdiende rust op een cruiseschip te genieten... wat nu? Toch maar gaan wandelen? Het Ogame bloed kruipt waar het niet gaan kan. Toch maar gauw de lokale vechtclub bezocht, of ze interesse hadden. Na een stevige b…
-
Quote from odlaw: “1) Helpt niet 2) helpt niet 3) in de ticket dat probleem uitgelegd 4) Ik heb gewoon domweg niet de optie om de phalanx te gebruiken... ” 4 -> Je bedoelt dat het symbooltje achter de naam van je 'slachtoffer' niet zichtbaar is? Hoe is dat met spelers die dichterbij dan +14 stelsels liggen, heb je daar hetzelfde mee? Is er iets bijzonders aan die speler, welke kleur heeft hij bijvoorbeeld (wat is zijn status)? En Bolder verdient ook wel een waarschuwing, we proberen hier een pro…
-
Het is dat ik geen kerstmuts heb (ook al niet...), anders zette ik hem nu op Inderdaad, nieuwsgierig naar de volgende, iedereen heeft nu i.i.g. voldoende tijd. Zolang het geen 'maak een foto in de sportschool of kroeg', of van een blauwe lucht wordt, zou het toch moeten gaan lukken? Een typisch winter gelukzaligmakend food/drink dingetje zou wel leuk zijn, heb nu al iets in mijn hoofd daarvoor
-
Helaas komt er geen boom bij mij in huis. Boel werk, veel spullen voor kopen, en dat terwijl ik er dan misschien net een paar momenten per dag naar kijk. Nee, kerstbomen zijn niet aan deze single besteedt... Enfin, beetje crea bea dan maar en hopen dat die door de ballotage komt. Freakertje - Uni3 IMG-20211215-210517.jpg