Search Results
Search results 61-80 of 172.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beloningen
PostNeem een kijkje in een andere melkweg. Werkt sinds 12:00 al niet. Bijzonder veel MW's bekeken, maar afvinken... ho maar...
-
Beloningen
PostAs usual, probeer het vanavond nog een keertje, de eerste uren van het event willen dat soort missies nog wel eens moeilijk doen.
-
December Event foto topic
Freakertje - - Algemeen
PostEen schoorsteen heb ik niet, Maar via de achterdeur kwam toch nog een piet. Sint is dan al wel met zijn paard vertrokken, Toch wist ik nog iets lekkers in mijn schoen te lokken. Nu maar afwachten wat die in Uni3 laat vallen, Freakertje laat ieder cadeautje zich zeker wel bevallen. IMG-20211208-141040.jpg @Kamikaze ik vind jouw bijdrage wel een beetje makkelijk hoor, dit had net zo goed door de kerstman of de paashaas of levensgezel gegeven kunnen zijn. Wellicht nog even iets meer sinterklaas ele…
-
TELRAAM [TOT: 287.147.486.000] DnP [zeea] vs. Deluxe [Next] (A: 36.892.502.000, V: 250.254.984.000)
PostIn deze CR wordt het wel meegeteld hoor 113 miljard puin geraapt inclusief de reapers, miljardje grondstoffen erbij, minus de 36 miljard verliezen van de aanvaller, maakt de 78 miljard winst die onderaan staat. De 62/48 miljard puin die er nog rondzwierf is van NA de reapers. Daarvan is 47/47 geraapt, de rest is gepikt (15 miljard).
-
TELRAAM [TOT: 287.147.486.000] DnP [zeea] vs. Deluxe [Next] (A: 36.892.502.000, V: 250.254.984.000)
PostVolgens mij toch nog iets meer dan 15 miljard puin gemist. Maar wat een knaller. Zo te zien nu ook #2 ingenomen in de top 10 algemeen en solo, na eerder al plek #1 in beslag te hebben genomen. Dat zal nog wel een tijdje blijven staan vermoed ik. Je kunt hier van alles van vinden, maar ik ga daar verder mijn vingers niet aan branden. Ik vermoed dat genoeg anderen dat nog wel voor mij gaan doen. Deluxe, ondanks dat je bij 'de vijand' zit, veel succes met herbouwen. Ik hoop tenminste dat je wel doo…
-
I'm back
Freakertje - - Algemeen
PostHoly shit, ik word herinnerd? Dit zegt iets over mijn oudheid en activiteit, vrees ik Uni3 is een redelijk oudgedienden uni waar het rustig kan zijn, maar er ook wel wat boefjes op gratis grondstoffen liggen te azen. Kan ik uit ervaring zeggen, omdat ik er nu 'speel'. Lees: niet veel uitvreet en vooral mijn vlootjes in het oog loop te houden.
-
Zo, daar dacht iemand veilig achter zijn def te kunnen liggen idlen... Lekker afgestraft! Kan er niks anders over zeggen.
-
Wat doe jij nou? Wat een stofwolk kwam er van jouw schepen af *UCHE* *KUCHE* Doe eens normaal man! Verrassend slagje, het is je ook een keer gegund. Psykovski, foutje? Ben niet gewend je aan de verkeerde kant te zien, dus succes met de herbouw (denk dat het wel gaat lukken?). Succes met het uitgeven Trucker, wordt nog een uitdaging met dat weinige kristal denk ik.
-
Snel maar even een eerste stapje gezet om die schandvlek van vandaag maar weer uit te wissen. Bij gebrek aan beter, dan maar een klein lief schattig i'tje. Spot, sim, fly. Niks bijzonders verder. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Freakertje [DEMA] ________________________________________________ Interceptor 6.000 _________________________________________ Verdediger Darktraveler ________________________________________________ …
-
Yep, zeldzaam afwezigheidje, samen met een perfecte timing (onbewust) van for auction, maakt dat ik geloof ik voor het eerst in twee jaar weer eens wat kwijt geraakt ben. 5 minuten na de slag online, en 5 minuten daarna zou ik het deuterium opsturen voor een handeltje (er kwam nog 600 mill aan), dus 2 uur ervoor lag er nog 'maar' 400 miljoen deut. Alles viel perfect voor for auction, dus het had zo moeten wezen. Veel plezier ermee. En voor de nieuwsgierigen waarom ik niet aan het opletten was: b…
-
Ah, dus dit verstoorde mijn nachtrust, ik dacht al, wie zijn die herrieschoppers? Memorabel slagje, heel schattig, zal ik alleen maar van kunnen blijven dromen (laat staan dat ik dan aan de 'goede' kant zou staan) :') ExXx, besteed je tijd goed IRL, maak er wat moois van. Ondanks dat je een boefje was (jij kapotslopert ;)), heb je wel een heel duidelijk stempel op deze uni gedrukt en leven in de brouwerij gebracht. Chizo, sterkte aan je werven die nu weer roodgloeiend moeten gaan staan
-
accounts.
PostQuote from discordia: “Dat zou natuurlijk een beetje onzinnige regel zijn,GF weet natuurlijk nooit of je nu net deze uni er vol voor wilde gaan. ” Ik wilde net een staatslot kopen om het miljoen te winnen, maar doordat de staat mij een week in de gevangenis heeft gezet, ben ik dit misgelopen, dus moet de staat mij nu een miljoen geven! Dit valt natuurlijk niet te bewijzen, dus dit is een beetje onzinnig. Dan kun je er opeens wel van alles bij halen wat je wel niet had willen doen in die periode.
-
Independence
PostWie moet ik nu dan lastig gaan vallen met mijn misvormde observaties en weinig intelligente vragen?
-
GEVORDERDE [TOT: 344.835.000] Freakertje [DEMA] vs. admiraal laurens (A: 12.835.000, V: 332.000.000)
PostUCHE KUCHE! Wat een hoop stof kan zo'n vloot verzamelen zeg. Maar na die tip moest ik toch snel even de stofdoek eroverheen jassen en flink gas geven, aangezien hij een MW'tje verderop lag. Deutkosten tegen de 40 mill ofzo, maar die zijn er ruimschoots uitgehaald. Ik heb niks van laurens gehoord, hij is ondertussen wel online geweest, dus... succes met de herbouw? @tipgever, vindersbeloning komt eraan! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: …
-
Je zegt het precies goed, zinloze fodder. Nu netjes omgezet in grondstoffen, nadat ze hun investering terug verdiend hebben. Dis spio's had ik anders ook eerst weer moeten bouwen, terwijl ik die IC's dan niet afminder Het is maar net voor welk doel je speelt, zullen we maar zeggen
-
Weer klein maar fijn. En een beetje leven in de brouwerij hier. Zwarte piet deelt vroeg uit dit jaar. 2e wave was hij met zijn goodies alweer vertrokken naar Spanje, waardoor ik met wat verlies achterbleef, maar dat werd gecompenseerd door het puin en de andere raids, dus al met al een mooi winstje als cadeautje. Zwarte Piet, succes met de terugreis (herbouw)! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Freakertje [DEMA] _______________…
-
UniverseView
Freakertje - - Algemeen
PostDe universa zijn nu uitgerust met verschillende vlootsnelheden voor aanvals-, ondersteunende- en economische vloten. Dat snapt TS nog niet, die verwacht slechts 1 generieke vlootsnelheid. Dus als je handmatig de vlootsnelheid aanpast naar die in je uni die specifiek is voor jouw missie, dan doet die het weer voor je.
-
Quote from Independence: “Quote from Freakertje: “True, iedereen heeft hier last van. Het zou mij ook niks verbazen als die aanvalsblokkade straks nog wat verlengd gaat worden. Eerst moet dat issue van dat je helemaal geen vloot kunt versturen verholpen worden. ” Dit verwacht ik wel dat het verlengd gaat worden….. ” Laat die verwachting maar zitten, 16:00 it is (at least)...