Search Results
Search results 381-400 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
UNI Specs aanpassing
swami_dude - - Algemeen
PostMogen wij in Zagadra als doeluni van uni's die specs mochten aanpassen nu ook onze specs aan passen? Eco 7 zou wel mooi zijn, dan is Zagadra op elke punt de maximale uni van .nl
-
Lekker winstje weer, wat ben jij ineens gemotiveerd Viceregent Perseus gl@rb
-
Volgens mij kijk ik echt al maanden bij hem, nooit spot ik hem offline en toch word die dan nog 5 keer gecrasht als ik niet op let Maar lekker hoor Saw, die rebuild gaat al lekker Jurgiejejo gl@rb
-
[TOT: 4.193.337.000] Swami_dude [Bro] & Robbendinho [ESA] & MrSaw [Psy Corp] vs. Stingray [UWS] (A: 675.050.000, V: 3.518.287.000)
swami_dude - - Rustplaats
Post~HT @09-12-'19 ~09:00 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Ik spotte deze vlak voor de lunch, meteen even een berichtje naar MrSaw en Robbendinho of ze nog grondstofjes konden gebruiken Hij leek in eerste instantie online, maar rond de lunch viel er een gaatje, denk dat die de 6x speed even onderschat heeft Dus bij deze de nieuwe nummer 2 slag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ______________________…
-
Quote from Robbendinho: “Ingefluisterd dit, maar wel lekker ” Haha ja thx voor de tip, wist niet of je de credits wou of niet
-
Spot, sim, fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Slagschip 2.000 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 1.000 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Trucker [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Groot vrachtschip 500 Recycler 14 Spionagesonde 50 Zonne-energiesatelliet 1.221 Raketlanceerder 10.000 …
-
Blij dat dit zo goed opgelost wordt We mogen inderdaad ook wel gewoon iets vriendelijks zeggen als er iets goed gaat, over de rest klagen we natuurlijk wel verder in andere topics En tja we kunnen natuurlijk nog zeggen dat dit eigenlijk niet mag gebeuren, maar goed laten we het vriendelijk houden...
-
Lekker winstje hoor Mooi gespot en gevlogen Trucker gl@rb? Ik denk dat dit een schijntje is voor jou
-
[SOLO #1][TOT: 700.546.000] Swami_dude [Bro] vs. Defragler [UWS] (A: 124.294.000, V: 576.252.000)
PostVolgens mij heb je de meeste Bro vlootjes op je naam staan Gambit, dus als jij van Bro bent wat Trucker van jullie alliantie is dan kan Playbook z'n borst nat maken Misschien was dat wel een hint??
-
Deze telt ook weer als solo top 10 denk ik Naja simpele spot sim fly, verder niet veel over te vertellen, toch weer een lekker winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.100 Slagschip 1.800 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 1.000 Interceptor 7.800 _________________________________________ Verdediger Heather [JIGSAW] ______________________________…
-
haha zagadra is ontwaakt Ja Takeoff je moet er snel bij zijn, voordat je het weet zijn de targets op Rob hf met de winst en Palpatine gl@rb
-
Lekker hofje genoeg leuke turtletjes ja Wraxx gl@rb
-
Ik schrok mij ineens een hoedje want twee planeten van mij hadden ineens een vlootkerkhof. *knip* had per ongeluk m'n coords gepost maar was een printscreen van dat er vlootkerkhof bij m'n planeten lag Meteen kijken, maar er was geen gevechtsrapport, ik was niets kwijt en het bleek ook nog eens dat het kerkhof gewoon leeg was unknown.png Dus ik dacht rapporteer de bug maar even, liet ogame me wel weer even goed schrikken
-
Weer een solo top 10, maar deze tel ik dan toch maar weer niet Wel een lekker slagje, zag overal om hem heen tijden alleen deze tijd klopte niet, dus eventjes kijken wat daar lag en een mooi vrachtervlootje Het puin werd helaas 24 sec voordat mijn rec's er waren gejat, Pip zegt het zelf niet te hebben, dus ben benieuwd wie wel... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] _______________________________________________…
-
[TOT: 550.459.000] MrSaw [Psy Corp] vs. wizzy [MNM] (A: 132.390.000, V: 418.069.000)
PostDe rebuild wil al aardig vlotten Mooi gevonden, hf met de winst wizzy gl@rb
-
[SOLO #1][TOT: 700.546.000] Swami_dude [Bro] vs. Defragler [UWS] (A: 124.294.000, V: 576.252.000)
PostIk vlieg ook vaker met sterkere spelers Je moet wat als kleinere speler, natuurlijk had ik ook liever het gat in de top kleiner gehad zodat je wat meer linksom of rechtsom met gelegenheidsnaps kon werken, maar daar heb ik genoeg over gezegd voor de merge in de desbetreffende topics Trucker heeft verder als speler natuurlijk gewoon niets verkeerd gedaan, was meer een GF dingetje en daar is het nu toch allemaal te laat voor Dus laten we mijn slagje niet veranderen in die discussie, daar hebben we …
-
PostVoordat iedereen hier denkt dat de mensen van Zagadra overrompelt worden door de mergers Toch maar eens even zelf wat gaan pakken Spotte hem vroeger op de avond al, toen achter zijn verdediging, dus agsje gestart, helaas kwam die online Dus toen had die door dat z'n def hier niet ging werken en verplaatste naar zijn maan. Stuk beter natuurlijk, alleen moet je dan wel opletten of saven anders maak je het mij alleen maar makkelijker De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, to…
-
Netjes gespot hf met de winst Dreadhead gl@rb