Search Results
Search results 21-40 of 146.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Regels
PostQuote from Legend.bdr: “Dan is jou ervaring niet hetzelfde als die van mij.. als ik op refresh druk krijg ik direct nieuw overzicht en als er meer ritjes in staan, dan moet ik alleen scrollen. Mijn situatie was, ik kijk naar mijn scherm, druk op refresh en dan gebeurt er iets magisch.. dan zie je de ritjes weer en soms wat meer.. ” Ik beschrijf mijn situatie, jij zegt alleen, neh dat is niet zo. En nu nog steeds, om hoeveel transporten ging het? hoeveel spelers waren erbij betrokken? hoelang was…
-
Regels
PostQuote from Legend.bdr: “Ja, die ververst direct, je moet alleen scrollen en dat is geen lagg.. het gaat er meer omdat dat mensen het niet meer zien en moeten scrollen, tijd kwijtraken en dus worden er reports gemaakt van bugabuse. En het is geen bugabuse. ” Dat direct verversen is niet de ervaring die ik er mee had. Waarop baseer je het feit dat hij direct ververst? kan je de situatie schetsen? Het zou kunnen dat het bij mij én spacefighter om een uitschieter ging, dat de server weinig bandbreed…
-
Quote from Mohquembe: “Ik wilde hier nooit geen woorden aan vuilmaken maar ga nu toch voor 1 keer ff reageren. Het ging om inderdaad om 2 locaties waar je zo een 30 tot 40 mln aan gs hebt opgehaald en ja je hebt me aangeboden om de helft te vergoeden, maar dan vraag ik me toch af de helft ??? hoezoo de helft als je ook maar een beetje gevoel voor eer in die walnoot van je had dan had je gewoon de volledige som vergoed.... en die van de schade die ik heb opgelopen. Maar nee je kiest er voor om je…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Wat betreft mohq; het is ook zo moeilijk om een alliantienaam achter een naam te lezen en deze te koppelen aan je nap...100% jou fout, en maar 50% willen teruggeven als 'tegemoetkoming' nadat er over geklaagd word... ” De situatie destijds was dusdanig complex dat ook dit weer niet opgaat, niet alle leden van alle allianties waren onderdeel van de NAP, ergo mijn verzoek tot toevoeging op de vriendenlijst. Wat ik erg jammer vind is dat dit mij verweten wordt, ik maa…
-
Regels
PostIk zit na een drukke periode dit topic terug te lezen; Ik zie meerdere malen de vraag terugkomen waarom 'filling' van de Lanx Bug abuse zou zijn. Daarop zou mijn counter vraag zijn, heb je wel eens geprobeerd een lanx te verversen op een speler waarbij meer dan 100 transporten of andere vloot-missies zijn aangezet door 6-7 andere spelers? Ik wel, jaren geleden in Vega. Ik heb toen samen met Spacefighter urenlang lanx zitten te verversen in een poging een plaatsing terug te timen, het effect wat …
-
Goed, eerst even een quote ingame die ik naar Nickjuh had gestuurd kort na de slag: Reformed 14.09.2019 11:38:56 Voor nu eerst even vmode, zit mobiel, reageer later iets uitgebreider. Mooi gedaan, zag deze niet aankomen. Quote from Zaphod Beeblebrox: “Persoonlijk geen reactie ontvangen, dus bij deze nog geen glrb. ” Dus.. Tja, die reactie is er wel geweest, alleen inderdaad niet persoonlijk naar jou, ik was toevallig met Nick een gesprek aan het voeren, dus kwam het logischer wijs zo uit dat ik …
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
ReformeD - - Hall of Fame
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from ReformeD: “Quote from monfy: “Lekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad? ” Ja, dat maakt je gelijk een pusher. Wist je dat niet? ” Nee nee, een lager staand account z'n vloot langer dan een week laten saven en een itje laten worden waarna je het vlootje crashed...dát maakt je gelijk een pusher. Er keihard ov…
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
PostQuote from monfy: “Lekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad? ” Ja, dat maakt je gelijk een pusher. Wist je dat niet?
-
PostLol, volgens mij ben ik iets vergeten mee te sturen met mijn fleetsave.. Mooi gespot. Beetje jammer dat je dit weer gebruikt om disrespectvol te zijn door weer valse beschuldigingen rond te slingeren.
-
[TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Voorkennis is dan de doorslaggever heren...zo moeilijk is het toch niet? ” Ah, voorkennis, kan je mij vertellen hoe jij weet dat er spraken is van voorkennis? En wat versta je onder voorkennis? Het weten dat er ergens een keer een vloot terug moet komen, is dat voorkennis? Lijkt mij niet.. Of anders is er hier ook spraken van voorkennis en bij veel andere slagen ook. Want dan is er geen verschil tussen die hits.
-
[TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from bassie36: “mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. ” Barcode is net een een week ong. gebanned geweest voor het pakken van een terugkerend/aankomend vlootje van hun inactieve ipr account...1+1=2. ” Goed.. gezien sommige het nodig vinden o…
-
Moeten vragen in het engels gesteld worden, of kan het ook in het nederlands?
-
IPR 2.0
ReformeD - - Ideas Planet
PostQuote from doedelss: “Gaat er los over. Ogame is nu al soms verdolven in spel bederf. Laten we het niet erger maken. ” Je realiseert je dat spelbederf een uitvinding is die alleen bestaat op de nederlandse ogame? Ik Duitsland doen ze er niet zo moeilijk over.. Inhoudelijk op het idee ingaand, zelf zie ik geen noodzaak de 'schade' te vergroten, er zit al snel een factor 10 verschillen tussen kosten voor de aanvaller ten opzichte van losses voor de verdediger, dat is best kosten effectief. Range v…
-
[TOT: 1.797.133.000] red devil vs. Monkey [SPG] & Cryptus89 [NBAM] (A: 1.625.000.000, V: 172.133.000)
PostQuote from Wil-Krikke: “Quote from ressiv: “vreemd acc ja.... net weer 9 plekken militair hoger... leuk ninja plekje nu voor sommigen zal wss. overgenomen zijn door hem wiens naam we niet mogen noemen ...was al op zoek ” zie het als een tdr push acc samen met monkey een lager gerankt iemand mag ipr sturen om dat een hoger acc hem dan kan crashen pushing! originele naam hebben jullie verzonnen !! stik er maar in! waar je trots op mag zijn acc kopers! ” waar heb jij het in godsnaam over? wat heb j…
-
[TOT: 1.797.133.000] red devil vs. Monkey [SPG] & Cryptus89 [NBAM] (A: 1.625.000.000, V: 172.133.000)
PostQuote from tuin: “Inderdaad een geval van pushing Dat zal even tegen zijn gevallen toen hij het gevechtsrapport zag. ” Als je stomme opmerkingen maakt wees dan in ieder geval consistent, het kan niet zo zijn dat er spraken is van pushing én dat het de aanvaller tegenvalt wanneer hij het gevechtrapport ziet. Zo jammer dat wanneer er een mooie ninja gemaakt wordt er gelijk allerlei opmerkingen over pushing gemaakt worden. Doe dit lekker melden bij de GO als je dat denkt, dan kan hij wel bepalen of…
-
[TOT: 31.875.000] Wil Krikke [VZZ] vs. Cryptus89 [NBAM] & Reformed [NBAM] (A: 30.000.000, V: 1.875.000)
PostQuote from Wil-Krikke: “moonblow project nr 1. niemand durft toch wat op nbam! macdrive duurde wat langer! dus een mobile pull duurt iets langer en pas maar op nbam! nbam gaat kapot! kan je ook bij zeggen hoeveel slots je niet gepakt heb ? en spg iprt niet zonder winst ! spg doet het met winst! ” Ogame draait niet om slagen die niet gebeuren, maar om degene die wel gebeuren. Want als we het hebben over hoeveel vloten niet gecrashed zijn kan ik een lange lijst maken.. zit niemand op te wachten. M…
-
[TOT: 394.897.000] ressiv [U.S.O] vs. Anungunrama (A: 82.280.000, V: 312.617.000)
PostAls je iets meer speedvloot bouwt ressiv, dan kan je veel meer winsten halen op dit soort vloten Vernietigers doen wonderen tegen wat zwaardere verdedigingswerken GL RB
-
Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)
ReformeD - - Rustplaats
PostQuote from ressiv: “hoe was de sim zonder monkey zijn voorbereidend werk? ” zonder Shoq zijn vloot ook zero losses, maar 'slechts' 6,8 milard schade aan zijn def (gelijkspel) met shoq zijn 100 ripjes achter zijn def zou ik 345 miljoen verlies maken, losses aan shoq zijn kant zouden dan uitpakken tot 6,6 miljard (gelijkspel)
-
Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)
ReformeD - - Rustplaats
PostQuote from Wil-Krikke: “geniet er maar van 0 winst op ze sats met ipr van monkey spel bederf of net niet 300 is niks van spg losers ali kan je nbam zeker noemen! ” Hoezo geen winst? 300k erepunten.. winst zat. Ik lees spelbederf, aanname is even dat je suggereerd dat hier spraken is van spelbederf (want je text is niet heel leesbaar). Speciaal voor jou een citaat uit de spelregels: "Spelbederf Overigens kan er als er geen sprake is van bashing in extreme gevallen ook een ban gezet worden onder d…