Search Results
Search results 41-60 of 146.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)
ReformeD - - Rustplaats
PostGezien letterlijk iedereen uit SpG nu in vmode zit en zij hun alliantie naam hebben veranderd naar Vakantie zonder Zorgen Aka VZZ (LOL) Kunnen wij onze gang gaan zonder zorgen. En is de focus verschoven naar de zuster alliantie 300.. Met de 2 recente raids op mij is het mij duidelijk geworden dat ik af wilde van mijn negatieve erepunten, helaas is de enige goede optie dan defjes bashen. Om deze slag mogelijk te maken heeft Monkey een flink aantal IPR's geschoten en de 33k plasma's die er stonden…
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
ReformeD - - Hall of Fame
PostQuote from Demon: “MOEHAHAHAHAHAHAHAHA effe opnieuw lezenen dan reageren er staat: wist van de ninja's al af en heb bewust alle 60 rips laten vliegen Had totaal geen zin om nog eens 2 uur te wachten op terug komst en vond het leuker om bij het vrouwtje te kruipen dus over wat denk je dat ik het heb???? on doordacht?? eind doel was de manen slopen op hoop van ontdekking tot iets en helaas voor mij was plop online gekomen en JA hij stuurde een pm dat hij ninja ging doen DUS ik besloot laat maar vl…
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
PostQuote from Demon: “Dit is namelijk zeer mooi totaal uit de context genomen ” Uit welke context genomen? RIPs lanceren voor moonblows, maar geen ''geen zin om nog eens 2 uur te wachten op terug komst", De conclusie dat het een ondoordachte actie was lijkt mij dan niet ver weg.
-
[TOT: 424.374.000] the_mk [SpG] vs. L3XX666 [DLT] (A: 10.750.000, D: 413.624.000)
PostQuote from Bolder: “Het is tevens ook erg zielig om commentaar te hebben hoe iemand ogame speelt. ” "Het is" dat presenteer je dus een feit.. Ook hier moet je echt je zin beginnen met "Ik vind".. want het is veruit van een feit.. Ik snap het wel, want jij voelt je aangesproken over je speelstijl, die namelijk net zo is, ik heb jou namelijk nog nooit langer dan 24u uit vmode gezien in Gemini. Quote from Bolder: “ps personen die een zin met IK beginnen willen graag op de voorgrond staan ( zie wiki…
-
[TOT: 424.374.000] the_mk [SpG] vs. L3XX666 [DLT] (A: 10.750.000, D: 413.624.000)
PostQuote from Wil-Krikke: “Quote from ReformeD: “Quote from Demon: “lekkere hit en dito winst ” Weet je wat pas veel winst geeft? niet constand in vmodes staan? Ik vind het v-mode hoppen na een klein hitje maken maar zielig. ” en wie ben jij om dat te bepalen ? en mk mooie winst!! doe er wat leuks mee ” Ik benoem mijn mening, dat is meestal als men een zin begint met "Ik vind"..
-
PostQuote from Demon: “lekkere hit en dito winst ” Weet je wat pas veel winst geeft? niet constand in vmodes staan? Ik vind het v-mode hoppen na een klein hitje maken maar zielig.
-
PostQuote from Demon: “Had totaal geen zin om nog eens 2 uur te wachten op terug komst ” Waarom heb je dan uberhaubt gelanceerd? Dit wijst wel duidelijk weer op een doordachte actie.. xD
-
[TOT: 114.581.000] And Justice for All [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 35.125.000, V: 79.456.000)
Postbijna 75m wist, mooi gedaan hoor. Deze slag is de moeite waard te maken en te posten
-
Quote from Bolder: “Quote from ReformeD: “Lol seriously? Technisch gezien mag hij posten. Maar technisch gezien mag ik ook elke raid die ik doe een een i-tje ook posten. vele itjes haal ik meer uit dan hierboven, op basis daarvan noem ik het een *Knip*. Dat heeft helemaal niks met taalgebruik te maken en lijkt mij een redelijke conclusie op basis van de status van de server. Het is geen server die slechts enkele weken oud is maar een die al jaren loopt. ” Laat ik nu diegene zijn die jou post hee…
-
Quote from Abremsev: “Quote from ReformeD: “waarom wordt het forum vervuild met dit soort Knipposts? of nog een betere vraag, waarom worden dit soort hits uberhaubt nog gedaan op actieve spelers.. een itje levert meer op ” Buiten het feit dat je met verkeerd taalgebruik je mening formuleert, is het ook nog is ongegrond. Postduif heeft al het recht om deze slag te maken, en plaatst hem ook in de juiste sectie op het forum. ” Lol seriously? Technisch gezien mag hij posten. Maar technisch gezien ma…
-
waarom wordt het forum vervuild met dit soort knipposts? of nog een betere vraag, waarom worden dit soort hits uberhaubt nog gedaan op actieve spelers.. een itje levert meer op ~Abremsev [21-06-19] Graag op je taalgebruik letten.
-
Het is wel een lieve slag. Maarja, als je het gaat vergelijken met het laatste "noemenswaardig hitje" is het een super-duper-hyper-monsterslag. Kevin, gl rb
-
aanvalsblokkade
Postseriously.. en nu tot 08:00 morgen ochtend? -.- Gooi mensen dan in een vmode waar ze zelf uit kunnen wanneer ze willen.. zo bescherm je mensen die niet online zijn of waar vloten thuis komen en val je mensen die willen raiden niet lastig.
-
aanvalsblokkade
Postnu ook tot 1600 in gemini.. wat is er aan de hand? ik heb geen problemen ondervonden?
-
Rdet
ReformeD - - Ex teamleden
PostWelkom Terug, veel succes!
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
PostQuote from StewieGriffin: “Who cares iedereen weet dat je zielig speelt. ” Quote from StewieGriffin: “het feit dat je al andere mensen gaat ipr-en omdat je niks kan halen omdat iemand in de vakantie modus gaat. Echt een frikandellen actie en verdient zeker geen respect. Zelfs op de desbetreffende speler gaan ipr-en omdat je bent aangevallen is triest. Save je vloot/grondstoffen en anders niet huilie doen omdat iemand langs komt. ” Dit zijn al twee hele andere opmerking, de eerste is zeer general…
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
PostQuote from StewieGriffin: “Quote from ReformeD: “Quote from Alias: “@ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten. zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum. het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het oo…
-
PostQuote from Alias: “@ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten. zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum. het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!" iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen …
-
PostQuote from Alias: “@ReformeD door mensen te ipr'en welke niet eens betrokken zijn met je hitje maak je inderdaad wel een heel sterk punt. maar als dat je ware aard is kan men je dit natuurlijk ook niet kwalijk nemen. ” Wie ben jij? makkelijk om anoniem kritiek uit te oefenen. Iets over de beste stuurlui staan aan wal? Edit: 24 uur later, geen reply. Wat een held.
-
PostQuote from the_mk: “zoals ingame al gezegd, heb/had ik gewoon vakantie en in een snelle uni kon ik het niet laten liggen. snap even niet waarom je def plat aan het gooien bent, wat heeft dat met deze slag te maken Dit is niet mijn speelstijl iig. en alleen ip's gooien kan ik ook, houd mij alleen maar langer in vakantie mode ” Als je op vakantie bent blijft dan ook in Vmode. Anyway ik hou nu op met mijn IPR's, maar punt is gemaakt denk ik.