Search Results
Search results 181-200 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Ster des Doods 261 _________________________________________ Verdediger Marshal Hydra [MDMA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 56 Groot vrachtschip 457 Spionagesonde 14 Zonne-energiesatelliet 62 Raketlanceerder 33.403 Kleine laser 39.003 Grote laser 5.195 Gausskanon 2.306 Ionkanon 953 Plasmakanon 1.7…
-
On 17-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Lone Ranger ________________________________________________ Destroyer 6.996 _________________________________________ Defender Marshal Hydra [MDMA] ________________________________________________ Large Cargo 1.000 Solar Satellite 300 Rocket Launcher 11.194 Light Laser 7.695 Heavy Laser 9 Gauss Cannon 581 Plasma Turret 223 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the battle ... A…
-
Mooie knal, ik ben benieuwd naar Wolfje's wraak!
-
Opiniepeiling
LoneRanger - - Spel
PostMijn aanvullingen - Vroeger toen ik met ogame begon zat een uni’s nog vol, er speelden honderden spelers actief. Tegenwoordig zijn er veel meer spelen die je online of op je mobi kan spelen. Je houdt dus nog een vrij kleine groep spelers over. En ook deze groep krimpt alleen maar nog verder. - Van deze kleine groep heb je een aantal spelers die af en toe eens spelen en dan weer overgaan naar een ander spel. Zelf ben ik jaren gestopt geweest en nu speel ik weer even totdat ik het zat ben. - De sf…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ja man. Impuls 15 is heerlijk voor de recs die dan nog op verbrandingsmotor vliegen Lekker geprakt ” Impuls, impuls? Er staat hyper Hitsu!
-
Eigenlijk speel ik de laatste tijd nog amper actief. Regelmatig staan de opslagen in het rood. Een beetje gebrek aan targets gaat vervelen en een miner ben ik niet echt. De paar targets die er zijn, liggen alleen maar te idlen, dus het kost telkens een sloot deut en ze zijn dan toch online. Vandaag weer is een rondje spioneren en zag dit target liggen. Enig probleem: m'n transportbootjes waren onderweg. Uiteindelijk dan maar met recs gaan vliegen om te raiden. Lang leve impuls hyper 15. Hoewel h…
-
Operatie rebuild in volle gang. Ik heb weer wat meer zin gekregen door de recente tegenslag. Aangezien @ressiv te weinig satjes heeft, maar is gekeken bij z'n buurman en allygenoot. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Vernietiger 7.076 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschi…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 9.999 Bommenwerper 724 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Zonne-energiesatelliet 510 Raketlanceerder 4.898 Kleine laser 2.172 Grote laser 921 Gausskanon 8 Ionkanon 3 Plasmakanon 123 Kleine planetaire schildkoepel 1 Gro…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Klein vrachtschip 999 Licht gevechtsschip 44.444 Slagschip 1.728 Interceptor 4.837 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Zonne-energiesatelliet 664 Raketlanceerder 2.577 Grote laser 366 Gausskanon 13 Plasmakanon 61 Kleine planetair…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Licht gevechtsschip 83.597 Zwaar gevechtsschip 100 Kruiser 8.279 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Kolonisatieschip 8 Zonne-energiesatelliet 445 Raketlanceerder 1.051 Kleine laser 1.675 Grote laser 275 Plasmakanon 71 Kleine pla…
-
[TOT: 1.230.915.000] Manoli [Psycho] vs. Minime (A: 121.697.000, V: 1.109.218.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostNetjes gedaan man en slordigheid van Mini afgestraft! Mooi aantal ICs! @MiniMe, we zijn allebei wat slordig. Jij laat het liggen en ik verstuur en kijk niet meer.
-
[**NINJA** TOT: 1.243.185.000] Lone Ranger vs. ressiv [Psycho] (A: 875.565.000, V: 367.620.000)
PostQuote from ressiv: “yep de rebuild zal snel gaan bij LR... zeker nu mijn satjes het er aan moeten geloven ...karma zullen we maar denken...XD ” 2000 satjes op 1 planeet he. Maar goed, nog maar 870 miljoen op je verhalen en we staan weer quitte. Ik heb ook satjes dus schroom vooral niet om ook op de koffie te komen.
-
[**NINJA** TOT: 1.243.185.000] Lone Ranger vs. ressiv [Psycho] (A: 875.565.000, V: 367.620.000)
PostQuote from bassie36: “Lekker gedaan Ressiv Bouw inderdaad maar geen vloot meer LR, dan krakt iemand wel je restant vloot Succes met minen ” Aanvallers zijn welkom. Ik kan me zelfs de laatste spio niet meer herinneren. Ik speel slordig (hint). Maar vooralsnog mag ik altijd degene zijn die ladingen deut opstookt. Laat die nieuwe boot van new beginnings voor aanvallers maar snel komen.
-
PostNee hoor, je hebt je ruimtewerf nog, dus je hebt alsnog dikke winst. En het zo ver in het spel niet meer om de winst maar om de knal!
-
PostAlle complimenten aan jou, ressiv. Naar mogelijkheden geogamed. Slordig van mij: ik weet dat je 90% van de tijd idled maar zag een timertje. Wilde daarnaast deut en tijd uitsparen door niet met alle speedfleet te vliegen. Nu kan je niet vertragen hier, maar ik was ook gewoon niet online om act te checken. Naja, het was wel een gezellig uurtje met de buurman. Ondanks dat we koffie dronken toch met een kleine kater. Ik twijfel of ik dit ga herbouwen. Behalve jij en dutch zijn er geen andere doelen…
-
Quote from Abremsev: “Lekker hapje voor de deur zo! Kijk even of je het winst/verlies overzicht goed kan krijgen! Have fun spending. Terra.. nub, niet vertraagd? haha! glrb maat. ” Wel vertraagd gok ik, zie de aanvallende vloot (hint: spio). Dus of niet goed gekeken of de halter had rekening gehouden met vertragen. Anyhow, leuke ninja!
-
In verband met serverlags laat je toch altijd een paar seconde tussen de terugkomende vloot en je aanval? Ik time nooit exact een seconde erachter. Maar die paar seconde geven je nu wel ruimte op een ontsnapping van een dikke crash (indien je op een lange plaatsing had gesaved en je maantje is gesloopt tijdens de save). Kijk, nogmaals, dit zal niet heel vaak gaan gebeuren, maar het geeft mijn inziens wel een extra kans op een escape. Mijn geval was gewone domme pech, omdat die gast al 24 uur van…
-
Niet als je de herplaatsing doet van een plek 8 naar een plek 9 binnen hetzelfde stelsel. De aanvallers zien bij de aanval de herplaatsing niet aankomen, dus moeten wachten tot hun bootjes terug zijn. Tegen die tijd is jouw vloot allang een plekje opgeschoven binnen het stelsel. Maar goed, of het heel vaak zal voorkomen: denk het niet, maar het viel me wel op dat het een soort ultieme kans is.
-
Dat was ook m'n punt. Voorbeeld zou ook kunnen zijn de mislukte slag op He-man. Stel dat hij z'n plaatsing heeft teruggetrokken en hij moet langer dan 24 uur terugvliegen. Hij weet dan z'n terugkomsttijd. Stel dat z'n vloot om 13:00:00 uur zou terugkomen, doe je de herplaatsing 24 uur van tevoren op exact 13:00:02 uur. Geen aanvaller die je meer kan pakken in dat geval (naast dat ze goed je teruggetrokken plaatsing moeten hebben berekend).
-
Vanmorgen kwam ik een klein vlootje tegen en die wilde ik aanvallen. Lag innerstelsel, dus makkelijk aan te vliegen. Nu vlieg op dat minivlootje en onder het vliegen zie ik de planeet verdwijnen. Maar in mijn eerdere spiorapport zie ik dat de coords veranderd zijn, naar een plek 100 stelsels verder. Hij heeft dus een herplaatsing gedaan. Vloot is dus ook niet zichtbaar op phalnx, want die is nog op plaatsing onderweg naar de herplaatste kolo. Waarom mijn klacht: ik ben zowel mijn deut kwijt als …