Search Results
Search results 201-220 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie knal mannen! Deftige hit op een speler met een enorme vlootvoorsprong. Die zal toch raar opgekeken hebben toen z’n sterren terugvlogen en jullie de zooi erachter hingen. @defender: jij en je maatjes staan zo ver voor in de vlootstats, waarom dan nooit nagedacht over backup? Bij het soort aanval dat je eerst deed met maantjes slopen, dan zien je tegenstanders een aanval ook al van verre aankomen. Zonder backup neem je een bewust risico. Maar ach, het ging ook maar om 55 miljard vloot....
-
ruimtewerf
PostLaat je vloot maar is liggen op je maan Dutch, dan laat ik je de werking van de ruimtewerf wel zien.
-
Phalanx hit: [TOT: 52.567.000] DutchChaos [Psycho] vs. DE EAGEL [TDR] (A: 3.092.000, V: 49.475.000)
PostTja een rec op 10% doet al wonderen. Met zijn techs kom je dan wel een nachtje door. En anders naar melkweg 1, maar ach blijkbaar zijn er nog steeds spelers die vloot bouwen zonder verder het spel te kennen.
-
Phalanx hit: [TOT: 52.567.000] DutchChaos [Psycho] vs. DE EAGEL [TDR] (A: 3.092.000, V: 49.475.000)
PostNice! Kon er daar niet bij met mn plx. Begin m2 als ik mag gokken. Helaas had hij wel gesaved (al een paar dagen). Ik had eigenlijk verwacht dat hij wel op plaatsing zou saven met twee kolo’s binnen 1 stelsel...
-
Als dank een mooie 200 ipr’s kregen.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Interceptor 7.777 _________________________________________ Verdediger boemer [UNSC] ________________________________________________ Groot vrachtschip 113 Licht gevechtsschip 4.304 Recycler 10 Spionagesonde 70 Zonne-energiesatelliet 5 Raketlanceerder 2.841 Kleine laser 1.435 Grote laser 293 Gausskanon 145 Ionkanon 250 Plasmakanon 4…
-
Ik zag hem vanmorgen op de plx wat raidjes doen bij mij in de buurt. Een paar uur later lag alles verlaten te wachten op z'n maantje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Interceptor 5.869 _________________________________________ Verdediger Bloodtrail [UNSC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.100 Groot vrachtschip 328 Zwaar gevechtssch…
-
Quote from Abremsev: “ ~ Abremsev [31-07-19][14:00] Geen 20% puin uit vloot, dus geen HoF; Verplaatst naar gevechtsrapporten ” Haha, lol, je bent wel scherp na een maand. Weet je dat ik het überhaupt vergeten was daar nog naar te kijken door dat def naar puin gedoe hier. Eigenlijk wel een bizarre regel. Als ik ff 1000 lg's mee had laten vliegen had het zowat een geldige top 10 geweest en nu mag het bij de gevechtsrapporten.
-
Speciaal voor de fans nog meer crap. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Vernietiger 7.099 _________________________________________ Verdediger Stef [SRUT] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 200 Raketlanceerder 10.160 Kleine laser 8.109 Grote laser 1.340 Gausskanon 27 Ionkanon 98 Plasmakanon 37 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote…
-
Bij gebrek aan beter zelfs dit soort crap maar posten. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Vernietiger 7.104 _________________________________________ Verdediger Stef [SRUT] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 80 Raketlanceerder 19.547 Kleine laser 5.971 Grote laser 592 Gausskanon 76 Ionkanon 118 Plasmakanon 40 Kleine planetaire schi…
-
Helaas ook al in vmode gedoken. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Bommenwerper 734 Vernietiger 7.106 _________________________________________ Verdediger Constable Artemis ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 523 Raketlanceerder 9.715 Kleine laser 6.000 Grote laser 1.597 Gausskanon 304 Ionkanon 2.340 Plasmakanon 53 Kleine planetaire…
-
Aangezien de uni vrijwel helemaal leeg is (er zijn slechts nog 1 of 2 targets, die teveel idlen), dan maar itjes maantjes geven. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Ster des Doods 99 _________________________________________ Verdediger Willem van Oranje ________________________________________________ Raketlanceerder 2.399 Kleine laser 1.523 Grote laser 1.675 Gausskano…
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostLekker hoor mannen! Ik vraag me sowieso af of Wolfje kan vertragen. Volgens mij is hij gestart in Deimos (non ags), dus daar was het nooit nodig. Daar kan je trouwens ook niet halten. Lekker voor jullie en ondanks het bundertje van Gier toch nog klein winstje en dikke slag.
-
Wat een klappert! Ik neem aan dat de verdediger het laatste "beetje" puin heeft gesnoept? Moet je het rapportje enigszins bijwerken, want zijn verlies is dan wel iets minder (zeker met de ruimtewerf erbij). Netjes gedaan en ook het enige wat je kan doen tegen een sterkere tegenstander. Beter dit dan straks opgegeten worden. Gefeliciteerd met de dikke knal en succes met de rebuild allemaal.
-
Netjes Ismet. Nu weer snel uit vmode. Er blijt wel heeeel weinig over zo.
-
Haha, ja je had mazzel. Ik had activiteit gezien en daarna even de plx over z'n kolo's gehaald. Helaas zag ik niets vliegen. Toen maar zelf op die grotere defjes gevlogen (meer winst).
-
[TOT: 5.904.074.000] Cryptus89 [NBAM] vs. ressiv [U.S.O] (A: 460.000.000, V: 5.444.074.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostGewoon lekker stoppen in Gemini, ressiv. En natuurlijk uit smurfenmodus komen in Deimos. Dan heb ik tenminste weer wat te doen met m'n deut. Aanvaller, netjes hoor en leuke winst. In Deimos heeft/had hij de nare gewoonte telkens online te komen.
-
Quote from Abremsev: “Quote from Wadloper: “Lekker hitje Davy( wat een lekker ventje ben je ook) Lol wie saved er nog op puin ” Ik, dat zie je toch? ” Knal dan gewoon ook nog ff een paar recs voor je mainfleet en wacht dan een paar minuten met je echte vloot. Nog niet zo relaxt als met een koloboot maar al wel weer wat beter. Leuke slag en dito winst davy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Ster des Doods 70 _________________________________________ Verdediger Engineer Orbiter ________________________________________________ Raketlanceerder 4.228 Kleine laser 13.629 Grote laser 1.338 Gausskanon 123 Ionkanon 250 Plasmakanon 66 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... …