Search Results
Search results 321-340 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wilde ik op hem vliegen, werd ie ineens weer actief. Moest ik met mn deutslurpers ook nog twee melkwegen over. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Groot vrachtschip 444 Bommenwerper 984 Vernietiger 4.890 _________________________________________ Verdediger INSIDIOUS [DZH] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.538 Recycler 2 Zonne-energies…
-
Hoppa, ff 10 miljoen winst met een slagje! Lekker!
-
Lekker hoor! Beter dan de suffe itjes. Wel jammer dat het aantal targets zo snel afneemt.
-
SOLO TOP 10 [TOT: 5.016.477.000] Plofkop [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 755.738.000, V: 4.260.739.000)
LoneRanger - - Rustplaats
PostQuote from JamesCameron: “Wat een prachthit! Op wie anders ook dan onze n00dle Hoe de hit op deze manier tot stand is gekomen snap ik alleen niet.. Want die klapstoel houdt het altijd meestal niet langer dan een minuutje vol in bed. Enige verklaring is dat je vastgeketend zat en jullie de handboeien niet meer open kregen... Hoe dan ook, de winst mag er zijn plofkop! Enjoy ” James, is je rechterhand nog steeds je beste vriend? Heb je dan helemaal niet opgelet in Gemini? Naast een onwijze stinkvin…
-
Netjes Minime, dankzij de raid de schade nog enigszins beperkt. Kyle, jammer man! Snel rebuilden!
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
PostLeuke slag hoor! Zoals de verdediger aangeeft ook slimgebruik gemaakt van kortingsacties, uitzetten onderzoek en mijntje en boosters.Dus ik denk dat de 400 euro wel meevalt. Al met al een slag tussen veel DM vanbeide kanten. Ook mijn dank is groot, ik kan weer even gratis spelen eneindelijk weer is een ouderwetse flamewar. Hoewel door de immer strenge, dochrechtvaardige Yoshi blijft het allemaal nog binnen de perken. Go girls, we want more!
-
Op verzoek van Dutch gepost. Ik wilde een i'tje raiden (die voorheen groen was voor me), maar ik zag dat Dutch er al op vloog. Teruggerekend en ondanks wat bluf van Dutch bleek ik er toch aardig strak achter te zitten. Gevlogen met een flinke overkill, want ik zag nog meer kleine vlootjes van hem vliegen en ik heb geen idee wat hij nog meer heeft rondvliegen. Puin is volgens mij netjes tussen ons verdeeld, dus de rebuild moet zo gebeurt zijn Dutch! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-01…
-
[TOT: 460.166.000] Minime vs. kale [Psycho] (A: 112.808.000, V: 347.358.000)
PostGoed gedaan en dapper dat je de gok gewaagd hebt, ook alkost het je een aardig stukje vloot. Nano’s uppen en een nog dikkere vloot erbij maken. @kale, we hebben het er over PM al een paar keer over gehad:saven! Ik had je zo vaak bespioneerd dat de boodschap wel duidelijk was hoopteik. Toen nu toe vond ik dat ik je niet kon crashen, ook al hadden we er geenafspraken over. Maar laat het duidelijk zijn: ik voel me nu ook wel vrij omaan te vallen (en jij mij natuurlijk ook).
-
Ahhh, jij hebt hem! Hij stond al bij m'n favorieten, met die 6000 sats en die berg deut. Snap ook niet dat hij op positie 13 6000 sats neerlegt. het is niet de plek voor graviton of iets. Durfde hem alleen niet te pakken (Psycho, oud alliantie, gezeur, etc). Wel fijn dat jij hem even over de knie legt.
-
Het nieuwe jaar inluiden met de nieuwe nummer 1 slag. Wolverine was de laatste DZHer die ik nog moest slopen en het is uiteindelijk gelukt. Het was erg duur om op hem te vliegen en er was vrijwel altijd act bij hem. Ik was met m'n nieuwe kolonie redelijk in de buurt gaan liggen, deut en vloot op m'n maantje gedropt en wachten maar op een foutje. Oudejaarsavond even na 11 uur zit ik een litertje La Chouffe uit te pissen en check ik op mn iphone z'n kolo. Mmm, geen act en geen save, dus alles blin…
-
Goed beredeneerd hoor Manoli, ik ken het gevoel, maar heb nog even niets gedaan (om gezeur te voorkomen). Maar al wel hier en daar wat lekkers zien liggen.
-
[TOT: 494.901.000] Lone Ranger vs. grrrrgrrrr [TDR] (A: 103.393.000, V: 391.508.000)
Post~HT @05-07-'19 ~19:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Twijfel, twijfel: wel of niet doen. Toch maar gedaan, ondanks de flinke eigen schade. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Groot vrachtschip 6.601 Licht gevechtsschip 58.371 Zwaar gevechtsschip 100 Kruiser 10.839 Slagschip 10.531 Bommenwerper 1.000 Vernietiger 3.677 Ster des Doods 5 Interceptor 2.435 …
-
[TOT: 155.191.500] Lone Ranger vs. Statera (A: 2.871.000, V: 152.320.500)
Post@Bonsai misschien dat ik je ooit bij een raidrondje heb meegenomen. Maar ik ben nooit bewust naar je op zoek geweest. Ik wist niet eens dat je vloot had. Ben dus wel benieuwd naar je spiorapporten. Straks ga je ook nog zeggen dat ik continu op je heb gevlogen. Overigens wel opvallend dat je eerst nog even samen met Wolfje uit een inactieve alliantie stapt als je toch al wilt stoppen.. en gisteren gewoon nog lekker punten aan het scoren was. Maar goed: jammer dat je stopt en succes in RL. En de m…
-
[TOT: 155.191.500] Lone Ranger vs. Statera (A: 2.871.000, V: 152.320.500)
PostIk had hem eigenlijk nog nooit bespioneerd, dus geen idee of hij vloot had. Kwam hem toevallig tegen en gelijk raak. Ik heb nog niets van je vernomen, maar een goede rebuild Statera. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Kruiser 10.678 Slagschip 10.181 Interceptor 2.260 _________________________________________ Verdediger Statera _________________________________________…
-
Lekker Minime! @kale, nu wel gaan saven hoor. Ik heb Psycho tot nu toe links laten liggen, maar als alles blijft liggen dan wil ik het ook wel komen ophalen!
-
Hij was inactief geworden, zn mijntjes op 0% gezet, maar opeens lag er toch nog een klein vlootje. Als een save op laag percentage maar ff gepakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Vernietiger 2.222 _________________________________________ Verdediger Captain Deuterium ________________________________________________ Groot vrachtschip 62 Recycler 19 Vernietiger 112 R…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Slagschip 3.333 Vernietiger 1.555 _________________________________________ Verdediger Engineer Orbiter ________________________________________________ Klein vrachtschip 734 Groot vrachtschip 73 Licht gevechtsschip 548 Zwaar gevechtsschip 120 Kruiser 120 Slagschip 42 Spionagesonde 1.300 Bommenwerper 103 Vernietiger 100 Interceptor …