Search Results

Search results 21-40 of 370.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Paar weekjes oud, maar zat een vakantie tussen en daarna vergeten te posten. On 19-10-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Lone Ranger ________________________________________________ Battlecruiser 4.444 _________________________________________ Defender chicken-nuggets [bouwers] ________________________________________________ Small Cargo 1 Large Cargo 19.380 Light Fighter 8 Espionage Probe 693 Ion Cannon 10.130 _________________________________________ After the battle .…

• Lekkere raid. On 22-10-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Lone Ranger ________________________________________________ Battlecruiser 2.222 Small Cargo 11.111 _________________________________________ Defender chicken-nuggets [bouwers] ________________________________________________ Large Cargo 855 Light Fighter 5.323 _________________________________________ After the battle ... Attacker Lone Ranger ________________________________________________ Battlecruiser 2.222 ( …

• Quote from bassie36: “ach het is def naar puin he? en koloniseer gerust in mw9 als je astro klaar is ” Haha gedaan ja maar nog wel een aardig eind van de actie. Heeft meer met een autistische tic voor de coords te maken en ongeveer 50 kolonisaties voor de gewenste grootte. Def naar puin vind ik per saldo nog erg weinig opleveren. Die 30% lijkt veel maar dat is alleen op het gesloopte deel, dus je houdt uiteindelijk slechts 10% over.

• Quote from Jillian: “Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “Saven is ook echt voor pussies (en vmode al helemaal) ” Zo is dat!Heerlijk dames..Maar ehhh geen comment van de grote 3 ? lol GL@RB Slay ” Ik ben onderdeel van de hier vermeende grote 3 denk ik ” Als het er werkelijk om gaat wie de grootste heeft dan gaat het hier zeker over mij. Het enige lastige is dan weer dat ik hier niet speel. Leuke slag trouwens!

• Ook lekker! Jammer dat het zoveel def was en weinig vloot. Gelukkig was die wsp toen nog laag. Mij is het te duur om naar m9 te vliegen.

• Lekker maat! Hebben die winst! Wel jammer van die goede save van hem, anders had je alles en de nieuwe nummer 1!

• Quote from Independence: “Quote from Zippy: “Quote from Independence: “Leuke slap. Wanneer komt er wat grotere vuurwerk? ” als die uni tokens weer beschikbaar komen kun je groots vuurwerk verwachten Tot die tijd domineren de welbekende allies in elk van de uni’s agv de merge ben ik bang... op een enkele relschopper daargelaten dan ” Die tokens ben ikzelf ook bang voor.... Geeft me wss een hele hoop werk op t forum ben benieuwd wat er komen gaat. ” Mogen ze de regels ook wel aanpassen, want als j…

• Quote from ExXx: “Normaal ontbijt ik altijd met kwark en eieren, een tosti voor de verandering was best lekker! Alle Chizo slaafjes gaan eraan. ” Van waar die haat tegen Chizo, @ExXx? Hij had gewoon een heel slim en rendabel plan voordat de expo nerf er kwam. Als je voor hem bouwde, kon je verkopen tegen maximum tarief (en had je een winst van 10%). Hij pakte dan weer zn winst tegen de piraten. Dat is 0,0 pushen, want als iemand die hoger staat bij mij een gv wil kopen tegen 115% van de kostprij…

• Tja, het lag al een paar dagen ongesaved, dus voordat andere het op kwam eten, zelf maar langsgegaan. Iets later gepost, want ik zat nog te azen op het kerkhofje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 4.024 Interceptor 35.092 Vernietiger 3.333 _________________________________________ Verdediger Skywalker [bouwers] ____________________________________…

• Slag met een verhaaltje. Paar dagen geleden 500 miljoen van skywalker gepakt. Maar er lag al dagen een actieve reparatieopdracht van 100 miljoen vlootkerkhof. Deze was een uur geleden klaar en ik wilde gaan launchen. Eerst keurig de recs verstuurd en daarna IC's en nog 1x spieken op de lanx. Vliegt Vice Nemisis en die is er sneller, want er 1 stelsel naast. Toen maar Vice teruggerekend. Was nog wel even spannend of hij zn rips ervoor zou gooien. Dan zou het een gelijkspel zijn en had hij vermoed…

• Quote from ressiv: “lekker hoor zo vallen de sub-accountjes van chico en de helaas gebande tim heerlijk om de perfecte raid accountje en maak je geen zorgen om chico hahaha die gaat niet werken voor zijn acc.. daar heeft ie inmiddels slaafjes voor gevonden zoals LR en de Ps.. ally die druk voor hem aant bootjes bouwen zijn have fun met de winst ” Nee, ik ben er niet trots op, want ik zie de hele marktplaats nog steeds als een grote bug in het spel. Maar feit is hetgeen we doen gewoon kon en mag.…

• Lekker hoor! Wist niet dat je door al die plasma’s heen kon komen, maar Serpentis zal ook nog wel amper WSP hebben. Ben benieuwd of Chizo z’n grondstoffen nog komt terughalen bij je. Toch ff 500 miljoen in de pocket!

• Expo nerf

LoneRanger - - Algemeen

Quote from bassie36: “enige verandering met echte impact is idd de vermindering van gevechten met piraten/aliens in ontdekkerklasse. mocht tijd worden, en eigenlijk is het al te laat. de pushaccounts zijn al enorm groot. de pull accounts van "vrienden" worden wel overbodig, en de "vrienden" zullen wel in vm gaan na deze verandering. ” Nee, de vrienden blijven bestaan Buko. Dat probleem zit gewoon in de marktplaats. Vrienden kunnen gewoon boten of gs met je blijven verhandelen. Als wij vrienden w…

• Expo nerf

LoneRanger - - Algemeen

Quote from Jillian: “EXPO voor piraten verliest in bijna alle scenario's de winstgevendheid; alleen op 0.5 vliegkosten uni's in de LG/KV combi zit er nog een winstfactor op. Voor ZG/GV en andere bootjes is die compleet weg; let wel op dat, zolang er een winstfactor op piraten/aliens farmen zit expo's dus altijd beter zullen zijn dan mines gezien de ROI daarvan alleen maar daalt. Waar de gains in expo groeien (totaan dat je de gs niet meer snel genoeg kan uitgeven; dan stop die groeifactor. mja, …

• Quote from Ziggy: “de ticket wordt niet toegekend. Jammer, want ik had geen internet verbinding om dit te voorkomen. Gefeliciteerd met je slag. De Ziggo spoedmonteur is onderweg. Ik heb geen tv en internet. Dus de poort staat open. ” Waarom maak je een ticket voor het feit dat je eigen internet niet werkt?? Leuke slag hoor!

• Syrabi's Sig Shop

LoneRanger - - Thuisplaneet

Quote from Syrabi: “Jenkse03-sig.jpg Van een anonieme speler kreeg ik enkele suggesties voor Jenske. Bewust net te lelijk gelaten ” Lijkt me helemaal passend!

• Discussiedraadje merge 2020

LoneRanger - - Algemeen

Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar. Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. ” Quote from FAQ: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via ee…

LoneRanger - - Algemeen

Quote from ReWinD: “Quote from Jillian: “Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra . ” Duur: Permanentstaat bij het item. er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit ite…

LoneRanger - - Algemeen

Ach @Lord ik klaag ook niet. Binnenkort voor mij gewoon smurfenmodus. Ik hoopte op een merge voor wat meer activiteit maar dit had ik niet verwacht. Alleen nu spijt dat ik m’n Merkur heb weggegeven. En voor die andere drie actieven in Deimos is het lullig, die kunnen geen kant op, of ze moeten zin hebben hun nano’s te laten draaien voor Chizo.