Search Results
Search results 141-160 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie hit en blijkbaar heel veel mazzel voor de verdediger! Mag ook wel, want toen ik nog met ons Giertje speelde zat het merendeel van zn punten in vloot en een heel klein mini beetje in mijnen. Gelukkig is mijn ex account door predator amper te kraken. Succes met verder spelen daar postduif, je krijgt een leuke herkansing!
-
Waarom geen ninja? verder leuke slag op een trolletje!
-
Uni 4 m’n n00b uni, uni 10 gevlamd met Vlam (met veel pijn en moeite top 40 gehaald en toen tegen fini0 aangelopen), maar voor mij was uni 15 de leukste uni. Alliantie Claw. Hele leuke groep gasten bijelkaar, 1000 rgp’s op een avond en ook nog lekker allemaal dikke top 20 accounts. Dikke flamewars op het forum (jammer dat deze niet meer terug te vinden zijn),een intern forum vol met de grootste ranzigheid. Hele leuke groep gasten met dezelfde zieke humor, geen backstabbers en lol op plaats 1 oga…
-
Mijn verhaal
PostQuote from ReWinD: “Er is ook een opvolger voor het account gevonden. Speler Blackhawk gaat er veder mee aan de slag. Ik wens hem heel veel. ” Mag je je voormalige alliantiegenoten wel ff waarschuwen, want die heeft er niet zoveel moeite mee om zn eigen team aan te vallen Verder herkenbaar verhaal. Ogame is te verslavend. Ik wens je veel plezier met het niet meer op de gekste tijden hoeven inloggen omdat je vloot terugkomt, suf itjes raiden etc.
-
Quote from Chev: “GL@RB Lurtz. Heb het gevoel dat je meer het slachtoffer bent geworden van naaiers die genaaid worden. Lekkere slag verder. ” Deze naaiers bedoel je? Die zijn zeker triest
-
Tja James, zo leer je toch je vrienden kennen... Bij HT ging de bewondering voor Monfy blijkbaar verder dan jarenlange vriendschappen binnen z'n ally. En BH snitcht blijkbaar gewoon mee met de sterkste speler(s). Ben benieuwd of monfy nog in Deimos komt... Ik heb gezegd dat hij niet kon lezen. Maar goed, hij vond het dan ook nodig om ambtenaren belachelijk te maken. Zelfs nu wij de samenleving op dit moment draaiende houden, terwijl jullie je rechterhand al wekenlang aan het trainen zijn. Monfy,…
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Trucker: “Quote from Wickedness: “Zal er weinig woorden aan vuil maken, een redelijke naaistreek. 20min voor de slag: Speler BlackHawk heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Speler Hitsugaya Toushiro heeft je verwijderd van zijn vriendenlijst. Lurtz out ” OMG Dat jij zoiets durft zeggen kerel. Jullie hebben hetzelfde met mij geflikt. Doet pijn hé, ik vind het alvast een geweldige actie. Op allemaal. Kudo's aan Monfy en Simba. Heerlijk om zo wakker te wor…
-
Is het gek om als je niet in Zaga speelt om deze slag te begrijpen? Ex play en Pleebook zijn toch verbonden? Hitsugaya en James zijn toch matties (evenals blackhawk en James) en jij hebt Hitsu's account gekregen en daarna prak je James.. Zijn er ruzies geweest? En je hebt dus eerst op het Ind0/sepukku account gespeeld en nu op deze? Mijn toch al kleine hersentjes draaien overuren, daarom is het niet gek dat James het al helemaal niet snapt.. Het lijkt me in ieder geval het eind van een aantal ja…
-
Quote from monfy: “Quote from LoneRanger: “Niet rekenen, niet rekenen? Ik heb even puntjes tussen het getal gezet, brutale vlerk. Jij altijd met je vooroordelen over ambtenaren. Ik doe heus wel wat anders dan de hele dag p@rnhub kijken. Je moet toch wat nu met die wc papier tekorten... Top raider the current month 771.963.025 James Cameron (Ex Play) ” Dat is de schade tegen de piraten beste ambtenaar, 20% puin en een beetje eigen schade ” Heb je mij ergens zien schrijven 700 miljoen puin? Of 700…
-
Quote from JamesCameron: “Quote from LoneRanger: “Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand. Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht. ” 700m in de maand? Ik heb niet eens 700m punten...Je kan ook nooit rekenwerk aan een ambtenaar overlaten ” Niet rekenen, niet rekenen? Ik heb even puntjes tussen het getal gezet, brutale vlerk. Jij altijd m…
-
Leuke hitjes, zeker die op Plofkop! En groot gelijk dat je puin jat als het er lang ligt. Van beide kanten wel begrijpelijk, ik zou ook geen zin hebben om te gaan saven in Deimos. Dus dan zou ik denk ik ook wel manen gaan knallen. Wel jammer dat je in vmode zit, ik had graag gezien dat je die meeloper met die grote waffel had gesloopt (Barney Simpson). Rest van de club is wel relaxt. Quote from JamesCameron: “In jouw schoenen had ik exact hetzelfde gedaan, en in mijn schoenen jij ook hetzelfde d…
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostLekkere slag met veel winst man! Ja het schijnt een lekkere club daar te zijn in Pegasus. Hopelijk komt er snel weer een merge.
-
Lekker gedaan, someone. Maximale eruit gehaald en de enige manier om een veel hoger gerankte speler pijn te doen. Gezien de vinnige reactie van Knigge heeft het ook pijn gedaan. Ook al is het voor hem maar een “louzy” 3 miljard en nog wat deutkosten. Hij had het al verwacht dus hij heeft het je waarschijnlijk gewoon gegund.
-
Lekker hoor! Doe je hier een beetje aardig mee? Andere kan je straks los in Libra.
-
Quote from Independence: “Quote from LoneRanger: “Quote from Plofkop: “Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady.. ” Als je dat allemaal gezien hebt om half vier ‘s nachts had je ook wel ff kunnen vertragen/spioneren/plxen.Sowieso: waarom met 6 knikkers op een defloze planeet? Er zijn wat snellere bootjes die ook een def aan kunnen die je niet tegen 6 knikkers bestand is.. Nog los van de vader/zoon rel…
-
Quote from Plofkop: “Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady.. ” Als je dat allemaal gezien hebt om half vier ‘s nachts had je ook wel ff kunnen vertragen/spioneren/plxen. Sowieso: waarom met 6 knikkers op een defloze planeet? Er zijn wat snellere bootjes die ook een def aan kunnen die je niet tegen 6 knikkers bestand is.. Nog los van de vader/zoon relatie. Ben verder niet bekend in deze uni. Verder …
-
Mooie dikke hit. Maar ook niet heel lastig. Als je een datum prikt om een allygenoot te crashen en hem pas dumpt vlak voordat je gaat vliegen zal er weinig spanning meer aan de slag zijn. Dat jullie hem wilden pakken snap ik, maar kick hem dan gewoon al een tijd eerder dan weet hij ook dat hij wat kan verwachten. Als je hem dan crasht is het echt zn eigen fout. Dit is niet heel netjes en doe je juist waar je hem van beschuldigd. Hoewel hij het dan nog op een Winger doet en jullie op een vol lid …
-
Dit is wel heel slecht. Saven op plaatsing en het dan laten lopen als er een halve minuut tussen terugkomst en aanval zit. Waarom pull je dan nog??! Nu is het gewoon een push en afscheidsslag.
-
Mooie hit, hele dikke klapper! Bekend probleem met dat deut verslepen. Met dat aantal ss en xx-ers ben je zelfs met tien stelsels vliegen al ladingen deut kwijt. Ik vlieg daarom altijd zo klimaatneutraal mogelijk met veel ICs. Gier, jammer man, die slicers blijven een beetje ruk. Zeker op de vaste computer versleep je hem zo naar 20 of 30%.. Nu lekker gaan knallen in Xalynth. Zag dat Funkie mn oude accountje naar plekje 1 heeft geknald!
-
Daar is de slag dan eindelijk, de nieuwe nummer 1. Het was er één van de lange adem. Een tijd geleden loerde ik op ressiv, maar hij zat altijd lekker te idlen of kwam online voordat ik in die uithoek was waar z’n vloot lag. Heel wat deut verspild aan vliegen op hem en omdat het zo duur was een keer met te weinig op een lokkertje gevlogen en aardig het deksel op de neus gehad. Zie de top 10 voor zijn mooie ninja. Zeker als je niet kan vertragen, altijd checken op act. Uiteraard loerde ik op wraak…