Search Results
Search results 161-180 of 370.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Handelaar
PostEn je kan zoals eerder gezegd ook gewoon een beetje timen en in de laatste minuut bieden. Kost je wel wat meer werk maar grote kans dat je hem dan pakt. Moet je ook niet ieder uur doen maar 1 a 2x per dag. De vaste bieders worden ook lui en zitten niet continu te timen.
-
Heel netjes gedaan. Wie niet waagt wie niet wint. Ik haat teruggetrokken plaatsingen vooral als het in non ags is. Netjes uitgevoerd precies tijdens mijn act en netjes de deut op je maan gelijk gehouden. Wat betreft bashen: dat is een lijn die jij een tijd geleden hebt ingezet (je weet het vast nog wel). En het is ook de pot verwijt de ketel. Bij de geslaagde raids haalde ik 10 miljoen per keer op. En zeg nou zelf: doe jij ook geen kleine raids (Wolfsbane, Manoli)? Sterker nog ik kreeg vanmorgen…
-
Handelaar
PostIk heb hetzelfde probleem. Er zijn spelers die 24/7 i’tjes zitten te raiden. Daarom ligt er altijd weinig als ik een keer wil raiden. Kan er ingesteld worden dat spelers niet neer dan 50 raids per dag kunnen doen en maximaal 1x per dag dezelfde kolo? Nu hebben mensen met meer tijd een voordeel en word ik langzaam weggedrukt. Oneerlijke concurrentie dus. Kunnen we DM ook afschaffen? Ik zie spelers die veel afkopen en die daardoor harder groeien. Mensen met veel geld hebben dus een voordeel en dat…
-
Energie bonus collector
LoneRanger - - Spel
PostJa klopt: Zonne-energiecentrale (Level 37) 25.162 Fusiecentrale (Level 17) 11.314 Zonne-energiesatelliet (Aantal: 777) 24.864 Verzamelaar 6.134
-
Quote from Hysteria: “Het is blijkbaar een bekend probleem dat dit event in een paar gevallen niet goed werkt. MEnsen die hier last van hebben kunnen een ticket aanmaken en dan zorg ik dat het bij de juiste mensen komt. ” Thanks Hysteria, ticket gisteren al aangemaakt in Deimos. Wat raadt jij aan: moet ik de resterende 6 weken nogmaals afkopen of wordt dit dan gefikst? Ik wil nl het liefst vandaag ook astro 23 aanzetten en afkopen... (ivm de event)
-
Vanmorgen wilde ik mijn astro onderzoek afkopen, vanwege de 25% kortingsactie. Het moest nog een dikke 9 weken draaien. Ik druk op maak af en de DM wordt keurig afgeschreven. Wat er alleen niet gebuerde is dat het onderzoek klaar was: het ging van 9 weken naar 6 weken... Al ticket aangemaakt, maar vroeg me af: zijn er meer mensen met dit probleem?
-
Door wat recente tegenstand weer een beetje motivatie om wa actiever te gaan ogamen. Kyle had een lekker vrachtvlootje en ik loerde er al een tijdje op. Zag vandaag op de plx een transportje naar een kolo in melkweg 2. Daar laag z'n vlootje in alle rust bij te komen van al dat gevlieg inclusief heel veel lekkers om mee te snaaien. Ik kwam alleen vrachters tekort om alles mee te jatten (luiheid want ik gebruik mijn recs en knikkers om mn zooi te saven en verschepen), dus ben maar liefst twee keer…
-
Quote from JamesCameron: “Quote from Alpatsjino: “Quote from JamesCameron: “Quote from Alpatsjino: “Grapje zeker. Dat is het bij lange na nog niet. Ze zijn voorzichtig op de goede weg, dat wel ” Ouwe zeur. De belangrijkste functies zijn er weer.Vind het al met al toch redelijk verlopen die update. Had veel erger verwacht. Bugs vallen mee, er moet her en der nog wat getweaked worden en ja de communicatie van GF was ruk. Maar ik vind de update inhoudelijk super! ” Nee de belangrijkste functies doe…
-
Kyle heeft z'n def geupgraded, I love def naar puin. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Bommenwerper 660 Vernietiger 6.950 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschip 200 Zonne-energiesatelliet 507 Raketlanceerder 36.016 Kleine laser 1.584 Grote laser 3.498 Gausskanon 4 Plasma…
-
Kyle heeft z'n def geupgraded. Altijd lekker bij def naar puin. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Bommenwerper 688 Vernietiger 6.939 _________________________________________ Verdediger Kyle158 [Psycho] ________________________________________________ Groot vrachtschip 745 Zonne-energiesatelliet 684 Raketlanceerder 32.931 Kleine laser 5.493 Grote laser 983 Gausskanon…
-
Klein slagje, niet heel boeiend, maar er lag wel lekker 20 miljoen grondstoffen bij. Moet toch m'n verlies weer terugverdienen. Was wel twee melkwegen over en er was de nodige act bij z'n kolo's, Wss terugkerende vloten. Maakt het alleen wel irritant dat je hier niet kan vertragen.. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.666 Interceptor 222 ___________…
-
Deze hit was netjes, wel erg vroeg voor de zondagochtend, maar evengoed netjes. Ik had al een vermoeden dat je zou gaan vliegen, maar ik ga niet elke avond mn vrachters saven. Die ssjes waren idd werfproductie. De reden dat je nu aandacht van mij krijgt zijn overigens die kansloze aanvallen van de dagen hiervoor waar je op een paar miljoen gsjes vloog. Je weet denk ik zelf wel welke ik bedoel. Zeg maar die aanvallen die vooral irritant zijn voor verdedigers omdat je dan elke keer nieuwe satjes m…
-
Weer een paar dagen actief geweest. De raiders komen ook steeds dichterbij in de ranking. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lone Ranger ________________________________________________ Interceptor 2.222 _________________________________________ Verdediger Sensa ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Zonne-energiesatelliet 4.343 Raketlanceerder 100 Kleine laser 100 Grote laser 100 Gausskanon 5 Io…