Search Results
Search results 141-160 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Forum access
Postwellicht een idee om deze berichten nog niet als "nieuw bericht" te markeren voor de overige forum gebruikers?
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
TheBunny - - Hall of Fame
Postje hoeft het niet te posten Mag natuurlijk wel
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
PostAgja de admins spelen allemaal onder 1 hoede met elkaar dus ja dan kan dat allemaal Ben benieuwd wat er nog meer kwa extra's word gegeven en of het dan nog wel zo eerlijk is tegenover de andere spelers Maargoed we zullen wel zien
-
Postnette slag, maar wel opvallend dat elke keer dat iemand in de buurt komt met de vloot ranking er ineens een x-aantal vloot bij gemaakt wordt in een zeer korte tijd ja je saved je gs op maar dan nog je kan ook gewoon elke dag 100 ss maken kost het je geen versnelling
-
[TOT: 12.889.000] Abremsev [TRC] vs. Admiral Spire [LoL] (A: 1.843.000, D: 11.046.000)
Postnetjes hoor, maar timen hoeft niet full fleet he
-
oorlogen worden gevoerd en gewonen op verschillende manieren 1- Politiek (zie bijvoorbeeld een handelsoorlog) 2- Overmacht in militaire kracht (zie bijvoorbeeld de oorlog in Irak) 3- Onverwachte aanvallen met snelle verdwijningen (zie bijvoorbeeld vietnam) 4- bluffen en overbluffen (zie bijvoorbeeld de koude oorlog) er zijn er natuurlijk ook nog andere manieren maar in mijn mening hoort trollen hier dus ook gewoon tussen (zie punt 4)
-
ooit een test gedaan met bommers? Gezien bommers alleen van sterren (welke niet voorkomen in expo) snelvuur hebben en geen snelvuur leveren aan schepen zullen deze minder schade leveren dan nietjes En aangezien piraten/aliens een relatie hebben met de vloot welke je stuurt zal dit positief uitpakken
-
Verbrandingsmotor
Postligt aan je speelstijl echter er zijn voor meerdere speelstijlen motoren nodig de volgende schepen vliegen op verbrandingsmotoren LG Geen mogelijkheid naar andere motoren momenteel KV Veranderen naar impuls wanneer deze op niveau 5 komt (erg vroeg in het spel) GV Geen mogelijkheid naar andere motoren momenteel Ruimers (tot impuls 17 / Hyper 15) Veranderen naar impuls wanneer deze op niveau 17 komt Kosten voor laatste onderzoek: * 131.072.000 * 262.144.000 * 39.321.600 Veranderen naar hyper wanne…
-
abremsev 1: lijkt me een goed idee alleen de ipr en abr lijkt me niet handig gezien je dan een onbeperkt aantal abr/ipr kan krijgen welke je silo overschrijdt 2&3: Er is een event welke dit zo nu en dan voor een bepaalde periode mogelijk maakt 4: lijkt me een goed idee alleen eindigt een gevecht met aliens/piraten meestal in een gelijkspel (geen van beide vloten wordt totaal vernietigd) dus wie plundert dan wie? verder wat Hitsugaya Toushiro hierboven vermeld is niet geheel waar 1 nietje + x aan…
-
[TOT: 29.927.000] Venom [LEGEND] vs. MC Walter [HBS] (A: 4.475.000, D: 25.452.000)
Posten dat was het laatste vlootje van de server?
-
netjes gedaan hoor, was wel te verwachten met de tijd die ik eigenlijk heb de laatste tijd maar veel plezier met de winst
-
[TOT: 17.000.000] Stormcion [Kittens] vs. BlackHawk [Playbook] (A: 0, D: 17.000.000)
Postje kan de naraid gewoon bij het rapje toevoegen geen verlies ziet er netjes uit, zeker lekker die kristalletjes
-
misschien eens een gevechtssimulatie gebruiken je had hier zonder verlies weg kunnen komen
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
TheBunny - - Rustplaats
PostIk snap deze post/discussie niet helemaal, Het is een beetje een "de pot verwijt de ketel"-discussie DM gebruik 1. Rene en Simba hebben beide DM gebruikt 2. Storm heeft DM gebruikt Dus hierbij zijn de beide "schuldig", echter maakt het mij niet gek veel uit gezien iemand de servers draaiende moet houden Slechte timing/denkwerk: 1 Rene en Simba hebben geen savety spio gedaan wat ik hieruit bekrijp 2 Rene en Simba trekken niet terug wanneer er ineens veel vlootpunten bij zijn gekomen --> Wanneer e…
-
Idee voor graviton
Postik denk dat het.misschien een beter idee is om graviton mee te laten tellen voor het aantal sterren die je in 1 vernietigingsmissie mag sturen Grote manen zijn soms lastig want met als je er genoeg def op zet om de vernietingspoging tegen te gaan kost het al veel moeite Grav 1 9 Grav 2 19 Grav 3 29 Enz
-
Quote from Treinrek: “Kunnen we een poll openen voor de spelers om te stemmen of we dit kerstlogo moeten vervangen door het normale logo? ” en bedankt Al die moeite voor niks Nee idd ze hadden hem wel iets mooier erin mogen zetten