Search Results

Search results 221-240 of 313.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 12.659.500] Captain Nemesis [Vikings] vs. Snor [JIGSAW] (A: 1.688.000, V: 10.971.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 547 Groot vrachtschip 200 Licht gevechtsschip 1.465 Zwaar gevechtsschip 1.163 Kruiser 524 Slagschip 713 Bommenwerper 233 Vernietiger 30 Interceptor 106 _________________________________________ Verdediger Snor […

• Buig voor je almachtige koning motu De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 248 Groot vrachtschip 68 Kruiser 531 Slagschip 730 Bommenwerper 100 _________________________________________ Verdediger Shoq ________________________________________________ Klein vrachtschip 10 Zonne-energiesatelliet 5 Raketlanceerder 677 Kleine laser 24 Grote las…

• willen jullie al buigen voor koning motu?

• [TOT: 4.877.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. RonaldN [HBS] (A: 721.000, V: 4.156.000) Buig voor je almachtige koning motu ik had je beloofd langs te komen toen je vroeg kom bij mij maar eens langs. dus bij deze De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 115 Groot vrachtschip 23 Kruiser 551 Slagschip 462 _______________________________________…

• [TOT: 2.283.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Snor [JIGSAW] (A: 250.000, V: 2.033.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 385 Groot vrachtschip 77 Licht gevechtsschip 1.544 Zwaar gevechtsschip 1.183 _________________________________________ Verdediger Snor [JIGSAW] ________________________________________________ Raketlanceerder 518 Kl…

• [TOT: 6.362.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. The-Oman [HBS] (A: 668.000, V: 5.694.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 150 Groot vrachtschip 45 Kruiser 566 Slagschip 464 Bommenwerper 232 _________________________________________ Verdediger The-Oman [HBS] ________________________________________________ Raketlanceerder 1.150 Kleine …

• Quote from Zippy: “Congratz, kwestie van aanvalsvloot versturen en pas te laat weer kijken of er gehit is. Naraid vlootje heb je te pakken. Kom t wel weer terughalen ” thanks je bent van harte welkom de koffie staat voor je altijd klaar

• [TOT: 4.595.500] Captain Nemesis [Vikings] vs. Noize Reaper [HBS] (A: 808.000, V: 3.787.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 150 Groot vrachtschip 35 Zwaar gevechtsschip 1.260 Slagschip 100 _________________________________________ Verdediger Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 6…

• hier alleen gevechtsraporten

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [INQ] ________________________________________________ Klein vrachtschip 750 Kruiser 100 _________________________________________ Verdediger Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 393 Groot vrachtschip 465 Licht gevechtsschip 1.586 Zwaar gevechtsschip 1.204 Kruiser 566 Slagschip 464 Recycler 346 Spionagesonde 106 Bommenwerper 232 Ve…

• Hierbij verklaar ik koning motu de almachtige leider van de vikings de oorlog aan hbs Reden: 1 : ik ben hun praatjes zat 2: ze willen niet buigen voor de almachtige koning motu ik de almachtige koning motu zie me daarom genoodzaakt hbs een lesje te leren in buigen. ze kunnen de oorlog beeindigen door: 1. diep te buigen en hun ally aan mij over te dragen 2. in een heel mooi verhaal te vertellen hoe diep ze buigen voor mij en hoe geweldig koning motu wel niet is

• Bij deze zijn de volgende allys Vikings en dbd overeen gekomen de oorlog te beeindigen, ik koning motu buig voor dbd in ruil voor hulp voor mijn vikings aliantie pagina deze is dbd na gekomen. verder zal ik nap aangaan met firemaster en zijn alliantie

• Quote from Anonymous: “@Firemaster 31januari ben ik terug. Mochten jullie nog problemen ondervinden mogen jullie me altijd PM'en. Captain Knul de aandachtzoeker, zo een mensen kunnen we wel missen hier. ” blaffende honden bijten niet . Maar koning motu vind honden leuk . ik zal je de 31ste wel uitlaten xD

• Quote from Klapstoeltje: “ik zou bijna speciaal in fidis gaan spelen om jou weer een koppie kleiner te maken, net zoals in orion ” buig voor je almachtige koning motu ! Noui bij deze daag ik je uit , kom in fidis spelen, ik zal je niet aanvallen tot je net zo hoog staat als mij. ma da heb je natuurlijk de ballen niet voor xD

• Hierbij verklaart de alliantie vikings(king motu) de oorlog aan Dbd Reden: 1; ze willen niet buigen voor koning motu , 2: cca is overgegaan in dbd en aangezien we nog in oorlog waren verklaar ik deze opnieuw De oorlog kan gestopt worden als jullie in diplomatie topic buigen voor de almachtige koning motu

• misschien is het wel idee dat ogame t shirts met king motu gaat verkopen oh en mokken xD

• Quote from Yondu: “hey kerel wil je dat ik buig, bewijs dat je waardig bent en val me aan, ik wacht op mijn planeet *knip* op jou bezoek ” me vloot is al onderweg xD jij word mijn hofnar ~HT @25-01-'19 ~21:40 | Quote aangepast naar realiteit

• Quote from Doornroosje: “Ik vind Motu toch wel een goede troll hoor. Zijn er tenminste nog aardig wat posts hier op het forum. ” je bedoelt almachtige koning ,.mijn troll

• Buig voor je koning want ik ben de almachtige koning motu Even hbs laten zien dat ze voor me moeten buigen . De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 249 Groot vrachtschip 50 Slagschip 471 Bommenwerper 201 _________________________________________ Verdediger Vonhazespace [HBS] ________________________________________________ Zonne-energiesat…

• Quote from Spacefighter: “Ik buig voor koning Motu ” goedzo mijn onderdaan koning motu is trots op je. dat de rest snel mag volgen. want ik ben koning motu koming van Fidis