Search Results
Search results 281-300 of 313.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Buig voor je almachtige koning motu De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Groot vrachtschip 75 Licht gevechtsschip 250 Zwaar gevechtsschip 250 Bommenwerper 123 Interceptor 91 _________________________________________ Verdediger Vind de vloot ________________________________________________ Raketlanceerder 390 Kleine laser 703 Plasmaka…
-
Quote from predator3: “1 vs 28 bruh je mag veel punten hebben maar waarom doe je geen oorlogsverklaring tegenover de nummer 1 alliantie van de uni? scared voor hun? of is cca een te makkelijke prooi? denk het laatste ” geduld is schone zaak . en ik heb 2 oorlogen , ook tegen jigsaw . dus eerst hun laten buigen en dan komt de rest van zelf wel.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 150 Groot vrachtschip 35 Licht gevechtsschip 951 Zwaar gevechtsschip 824 Kruiser 190 Slagschip 275 Vernietiger 26 Interceptor 91 _________________________________________ Verdediger Ad Hoc ________________________________________________ Spionagesonde 10 Zonne-energiesatelliet 18 Raketlanceerder 80 Kl…
-
[TOT: 4.335.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. MelleTheFree [CCA] (A: 522.000, V: 3.813.000)` De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 879 Groot vrachtschip 424 Licht gevechtsschip 816 Zwaar gevechtsschip 652 Kruiser 100 Slagschip 270 Bommenwerper 97 Vernietiger 21 Interceptor 89 _________________________________________ Verdediger MelleTheFr…
-
er staat bij jouw naam geblokeerd , speel je niet meer?
-
ik wil wel graag overnemen
-
Quote from Firemaster: “je weet nog steeds niet wat simmen is he.. gewoon alles selecteren en go :P.. omg.. ” heb geduld dat komt nog maar je ziet iedereen buigt mooi voor me
-
Buig voor je almachtige koning motu deze was echt te simpel xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [DiRo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 156 Groot vrachtschip 32 Licht gevechtsschip 35 _________________________________________ Verdediger sa pinto [Tuga] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 17 _________________________________________ Na het g…
-
Buig voor jullie almachtige en beestachtige koning motu ik ben koning motu en ik ben de gene die hbs laat buigen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [DiRo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 394 Groot vrachtschip 294 Licht gevechtsschip 1.033 Zwaar gevechtsschip 671 Kruiser 140 Slagschip 275 Bommenwerper 102 Vernietiger 21 Interceptor 85 _________________________________________ …
-
Quote from Firemaster: “Ohh, zit je weer een een alliantie? ook hier weer geen sims gedraaid zie ik al, anders was er mogelijk wel profit geweest.. ” jaa is zo saai in je eentje he
-
Buig voor je almachtige koning motu Koning motu is voor niemand bang , en omdat je zo goed buigde en mijn voeten kuste krijg je van mij een maan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [DiRo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 539 Groot vrachtschip 261 Licht gevechtsschip 297 Zwaar gevechtsschip 558 Kruiser 72 Slagschip 237 Vernietiger 15 Interceptor 86 ______________________________…
-
Quote from Anonymous: “Als jij je eens gaat gedragen kan je wat meer tips krijgen. mooie winst overigens ” dankje
-
Quote from Noize Reaper: “Quote from TheBunny: “misschien eens een gevechtssimulatie gebruiken je had hier zonder verlies weg kunnen komen ” Die gozer vliegt altijd full fleet. Hij weet niet beter ” ik wist indd niet beter , thanks voor tip en wat meer uitleg is altijd welkom
-
De almachtige koning motu slaat weer toe Buig voor je almachtige koning De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis ________________________________________________ Klein vrachtschip 567 Groot vrachtschip 221 Licht gevechtsschip 67 Zwaar gevechtsschip 673 Kruiser 152 Slagschip 263 Bommenwerper 102 Vernietiger 17 Interceptor 86 _________________________________________ Verdediger St Louis ________________________________…
-
buig voor je almachtige koning motu xD je bent nu de helt van de dag mijn hofnar