Search Results

Search results 61-80 of 313.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Slagschip 250 Reaper 25 Pathfinder 100 Klein vrachtschip 666 Groot vrachtschip 134 _________________________________________ Verdediger Sovereign Erato [PaK] ________________________________________________ Ionkanon 250 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] _________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 3.345 Slagschip 1.864 Klein vrachtschip 4.000 Groot vrachtschip 148 _________________________________________ Verdediger Marshal Aten [STC] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 19 Slagschip 184 Raketlanceerder 3.642 Kleine laser 2.537 Grote laser 486 Gausskanon 143 Ionkanon 160 Kleine p…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 3.000 Klein vrachtschip 199 _________________________________________ Verdediger Pietiemini [ACTIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Zonne-energiesatelliet 100 Raketlanceerder 100 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _______________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Kruiser 3.244 Klein vrachtschip 4.000 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Genesis [CCG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 438 Zonne-energiesatelliet 291 Raketlanceerder 5.889 Kleine laser 988 Grote laser 269 Gausskanon 125 Ionkanon 143 Kleine planetaire schildkoepel…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 6.487 Klein vrachtschip 3.023 _________________________________________ Verdediger Red Ribbon [CCG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 250 Zonne-energiesatelliet 500 Crawler 25 Raketlanceerder 3.000 Kleine laser 1.000 Kleine planetaire schildkoepel 1 ________________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.852 Zwaar gevechtsschip 6.891 Kruiser 2.377 Slagschip 1.349 Klein vrachtschip 132 Groot vrachtschip 4.946 _________________________________________ Verdediger Martin Garrix [ALPHA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 350 Zonne-energiesatelliet 301 Raketlanceerder 6.000 Klei…

• Quote from Knowledge: “Quote from Kikero: “Mooie... winst? You really showed him ” Hij was toch echt zo ontdaan ervan, dat hij de ally heeft verlaten Pak ze mogul ” heb ik je groot plezier gedaan toch ik ga hem zeker nog eens pakken

• Quote from Martin Garrix: “Lol... Uhm maak wat moois van de winst kan ik niet zeggen... Mooie slag kan ik ook niet zeggen... Uhm... Ik hoop dat je hebt genoten dan maar? xxx Martin ” het ging me ook niet om de winst . het ging me erom dat je stopt met spioneren , dit is waarschuwing dat ik niet bang ben om terug te slaan

• Hij blijtft me maar bespioneren , dus was koning motu het zat. Hopelijk leert deze onderdaan nu zijn lesje en stopt hij ermee . De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 8.111 Zwaar gevechtsschip 6.371 Kruiser 2.340 Slagschip 951 Bommenwerper 277 Reaper 326 Pathfinder 107 Klein vrachtschip 6.000 Groot vrachtschip 1.200 _____________________________…

• Quote from Marshall Keid: “Motu, ik erken mijn fout. En maak mijn excuses. Ik wist niet dat het zo not done is om manen te (proberen) te vernietigen. Toen ik in een ver verleden speelde hadden ze uberhaupt nog geen manen. Gelukkig voor jou is het niet gelukt, heb je er flinke winst aan overgehouden. TIF wist er verder niet van, laat hen met rust. Ik ben nietig en ontwetend, en zal mijn hoofd buigen voor Motu Mijn excuses, zal het niet meer doen. ” excuses aanvaard en bij deze is de oorlog voorbi…

• CR-thread: Vmotu vs tif

motu - - Gevechtsrapporten

[TOT: 7.131.500] Mogul Amos [Vmotu] vs. nilypilly [TIF] (A: 636.000, V: 6.495.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.128 Zwaar gevechtsschip 4.263 Kruiser 2.085 Slagschip 696 Klein vrachtschip 244 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger nilypilly [TIF] ________________________________________________ G…

[TOT: 82.000] Mogul Amos [Vmotu] vs. Nygu [TIF] (A: 16.000, V: 66.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 200 Klein vrachtschip 1.683 Groot vrachtschip 100 _________________________________________ Verdediger Nygu [TIF] ________________________________________________ Raketlanceerder 5 Ionkanon 7 _________________________________________ Na …

[TOT: 10.431.000] Mogul Amos [Vmotu] vs. Thr33 [TIF] (A: 1.080.000, V: 9.351.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.328 Zwaar gevechtsschip 3.815 Kruiser 1.989 Slagschip 677 Bommenwerper 172 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Thr33 [TIF] ________________________________________________ Licht gevec…

[TOT: 20.562.500] Mogul Amos [Vmotu] vs. Commander Amos [TIF] (A: 2.069.000, V: 18.493.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.458 Zwaar gevechtsschip 3.867 Kruiser 2.012 Slagschip 679 Interceptor 430 Bommenwerper 172 Vernietiger 276 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Commander Amos [TIF] _________…

• Bij deze verklaart Vmotu de oorlog aan Tiff opnieuw. Reden: Helaas moet ik koning Motu leider van Vmotu opnieuw de oorlog verklaren aan tif. Dit vanwege de zinloze maanvernietigings poging van een van de leden van tif. Dit rekent koning motu tif zeer zwaar aan , en ziet zich genoodzaakt ze allemaal te pakken. Beëindiging: Als tif aan 1 van de volgende eisen voldoet dan is de oorlog per direct beëindigt. - de speler die aanviel hier openlijk zijn excuses aanbied in mooi verhaal - ze bannen de spe…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.786 Zwaar gevechtsschip 4.309 Kruiser 2.029 Slagschip 679 Klein vrachtschip 2.372 Groot vrachtschip 1.000 _________________________________________ Verdediger Danielx00 [TIF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 89 Groot vrachtschip 19 Licht gevechtsschip 163 Kruiser 256 Sla…

• Quote from Knowledge: “Beetje rare actie van de aanvaller.. mooi afgestraft! Was je wel je voeten?! ” mmm ...misschien goed idee om daar eens onderdaan voor te zoeken

• Het maakt mij niet uit als je mijn maan vernietigd die is toch weer zo terug opgebouwd. Maar een maan vernietigen vind ik gewoon erg laag , ik zelf zou dat nooit doen , vind daar niks leuks aan , sloop liever def en vloten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Marshal Keid [TIF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 7.185 Zwaar gevechtsschip 307 Interceptor 80 Bommenwerper 48 Ster des Doods 3 Pathfin…

• Quote from Independence: “Quote from motu: “Quote from Knowledge: “En weer iemand van ccg die laat zien hoe het NIET MOET, wat een stelletje gebakken peren zeg. Goed afgestraft motu ” Ik ben niet voor niks de koningwie mij aanvalt zal gestraft worden ,gl@rb en kom zeker terug kan nog wel wat gs gebruiken xD ” Oh koning... Vul volgende keer ook ff in dat u t puin hebt. Hier staat nu dat u verliest heeft! aanvaller... Uhh, noob. ” Ahum Koning Noob

• Quote from Knowledge: “En weer iemand van ccg die laat zien hoe het NIET MOET, wat een stelletje gebakken peren zeg. Goed afgestraft motu ” Ik ben niet voor niks de koning wie mij aanvalt zal gestraft worden , gl@rb en kom zeker terug kan nog wel wat gs gebruiken xD